20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Ivica Dragutinovic enig?  (Lest 12141 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Ivica Dragutinovic enig?
« Svar #16 på: 05. Aug. 2007, 22:31 »
Nå spekuleres det i at Drago vil bli værende i Andalusia for å spille Chamipions League, og Sevilla vurderer å gi Drago bedre lønn, hvis vi skal tro det Sky skriver her: http://www.skysports.com/story/0,19528,11678_2641901,00.html

Kan Drago komme til å ryke i tolvte time?

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #17 på: 05. Aug. 2007, 22:37 »
Bad news. Dragutinovic is playing now a friendly with Sevilla F.C against a portuguese team. That could mean that Ivica will stay at Sevilla. There are rumours here that Sevilla has offered a new deal. In my opinion, if he is looking forward to sign for us, he shouldn't play this game.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #18 på: 05. Aug. 2007, 23:15 »
Står lite eller ingenting (såvidt jeg kan se?) på hjemmesidene til de største spanske avisene om at Drago blir i Sevilla....

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #19 på: 06. Aug. 2007, 00:17 »
Kan du spansk chickenman?
Uansett behøver ikke dette ha noenting å si. Dyer spilte jo en omgang mot Juventus selv om Allardyce regnet med at han skulle forlate klubben få dager senere.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #20 på: 06. Aug. 2007, 01:11 »
Kan du spansk chickenman?

MINIMALT. Men med godt nok tålmod, en ordbok og en online translater så kommer du et stykke på vei ;)

At Drago spilte for Sevilla i kveld behøver ikke å ha noe å si nei. Som du selv sier: Dyer spilte jo for Newcastle mot Juventus også. Dessuten så har faktisk Sevilla nettop signert columbianske Aquivaldo Mosquera fra det mexicanske laget Pachuca. Han er stopper, og kanskje Ramos har sett ut ham som Dragos erstatter? Overgangen ble iallfall annonsert av klubbens offisielle hjemmeside den andre august. I tillegg klarer ikke jeg å finne disse ryktene Sky viser til, i noen av de 4 største spanske avisene, så jeg håper dette er bare "de vanlige ryktene" før overgangen er i boks.

Juande Ramos ble forresten også nylig spurt om Dragos fremtid og svarte at "så lenge overgangsvinduet er åpent kan alt skje", men klubben hadde foreløpig ikke fått noe konkret tilbud, men det var den første august, så det er jo gammelt nytt og mye kan ha skjedd etter det.

Denne vennskapskampen Drago har spilt i i kveld, er en del av Sevillas treningsopphold i Marabella. Ramos valgte å ta med samtlige spillere til Marabella, så at Drago har vært involvert i kampen er faktisk ikke spesielt rart!

Håper det ordner seg i løpet av uka med Drago.

BallaJazz

• Gjest
« Svar #21 på: 06. Aug. 2007, 14:06 »
Hmmm.Vanskelig å si hva som virkerlig vill skje rundt Drago så man må nesten bare vente å se ann hva som skjer.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #22 på: 06. Aug. 2007, 14:50 »
Drago har visstnok fått nytt nr i Sevilla, gått fra nr 17 til nr 3, det meste tyder vel da på at han ikke kommer.

Batty

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #23 på: 06. Aug. 2007, 17:41 »
Drago har visstnok fått nytt nr i Sevilla, gått fra nr 17 til nr 3, det meste tyder vel da på at han ikke kommer.

Kunne ført med seg mye rutine og kraft til forsvaret. Likevel synes jeg lite om spillere som signer av økonomiske årsaker utelukkende. Like greit om han ikke kommer? Synes likevel vi bør gjøre alt for å forhindre at babayaro fårf spille et eneste minutt neste sesong.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #24 på: 06. Aug. 2007, 17:46 »
Jeg håper fortsatt at vi kjøper Drago, men det kan unketelig se mørkt ut nå, spesielt da han har fått nytt draktnummer i Sevilla også. En rutinert ringrev i forsvar som kan spille både venstreback og stopper er en spiller dagens Newcastle trenger.

borbis

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #25 på: 06. Aug. 2007, 18:15 »
Ser ut som Drago har problemer med å bestemme seg. Men han skal ha bestemt seg innen onsdag/torsdag sier dem i artikkelen her.

http://www.goal.com/en/Articolo.aspx?ContenutoId=374380
Toon Army!       

ObAfEmI mArTiNs

?It wasn?t the hand of God. It was the hand of a rascal. God had nothing to do with it.?

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #26 på: 06. Aug. 2007, 23:58 »
From The TimesAugust 7, 2007

Dragutinovic back on Newcastle?s radar

George Caulkin

Sam Allardyce hopes to secure his eighth signing of the summer this week by completing the purchase of Ivica Dragutinovic, the Serbia defender. The Newcastle United manager was forced to delay the prospective £2.5 million transfer from Seville while he focused on luring José Enrique from Villarreal last weekend, but he has renewed his pursuit of the 31-year-old Serb.

?I am happy in Seville, but the English offer is very important in all aspects, not exclusively in terms of money,? Dragutinovic said. ?It really is very complicated to reject the chance to join Newcastle. I have always wanted to play in England, the league is strong and for me, the physical aspect is not a problem.?

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #27 på: 07. Aug. 2007, 00:07 »
Vi får da bare krysse fingre og håpe at serberen finner ut at de sportslige utfordringene, i tillegg til gode penger er godt nok til at han setter seg på flyet til Newcastle, gjennomgår medisinsk test og signerer kontrakt.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #28 på: 07. Aug. 2007, 00:52 »
Ja, det ville virkelig gjort ting desto mer lyst på Tyneside. En spiller som kan spille både venstreback og stopper og dessuten har såpass med erfaring som Drago har, hadde gjort susen til tusen.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil