20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Alan Smith  (Lest 15309 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Ø.L

• Supersub
    • Vis profil
Sv: Alan Smith
« Svar #45 på: 03. Aug. 2007, 17:52 »
Velkommen Smith! Håper du ikke blir skadet iløpet av den første uken!

http://fotball.aftenposten.no/england/article86912.ece
quot;Jeg dro til Nederland full av optimisme, men allikevel sikker på at vi skulle tape"
"Det var grusomt varmt i Nederland, men gutta spilte som om det skulle være +11 grader"
KKR vm kvaliken '93

Newcastle-Lyn

Jewlnufcfan

• Supersub
    • Vis profil
    • Hofstater at Deviantart.
« Svar #46 på: 03. Aug. 2007, 18:46 »
Nr. 7?
Barton ble jævli kul med bleka hår!

Hvor fant du det bildet? ;p
Ho?way the lads!

FC, FC, FC BAYERN!

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #47 på: 03. Aug. 2007, 19:09 »
Nr. 7?
Barton ble jævli kul med bleka hår!

Bildet er hentet fra nufc.co.uk, så det er nok ikke Barton!

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #48 på: 03. Aug. 2007, 19:38 »
beklager ass men dritt signing spør du meg kaste 80 mill på en spiss når vi trenger forsvarere
lt;3 Newcastle <3

Chris

• Supersub
    • Vis profil
    • girls and corpses
« Svar #49 på: 03. Aug. 2007, 19:44 »
beklager ass men dritt signing spør du meg kaste 80 mill på en spiss når vi trenger forsvarere

big sam got a plan ;) han er ikke bare rèn spiss heller...

Forøvrig kan diskusjonen fortsette under "spillere og ledere" iom. han nå er en del av nucf!

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #50 på: 03. Aug. 2007, 19:50 »
Nå må ikke du glemme at Smith også kan spille på midtbanen, det var der han etter min mening spilte sin beste kamp i ManU trøya da han kjempet og drillet Lampard, Makelele og gjengen ned i søla!

Jeg mener Smith er noe av det beste "vi" kunne fått med henhold til den svake plasseringa vi hadde forrige sesong! Han er også i sin beste alder, og forventer at han nå blir i NUFC i mange år fremover!
Jeg gleder meg til å se Smith nedkjempe den ene "stjernespilleren" etter den andre for klubben vår, og føler meg ganske så sikker på at han også vil score en del mål for "oss"!

Tror heller ikke dette kjøpet kommer på bekostning av forsterkninger i forsvaret........

:)

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #51 på: 03. Aug. 2007, 21:22 »
Ferguson sa jo en gang at han så for seg Smith som en slags ny Roy Keane, men han har jo vist at han kan score mål også..uansett, bra vi kjøper spillere som kan spille flere steder, som f.eks Geremi. Nå er jeg bare spent på hva som skjer videre!
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

BallaJazz

• Gjest
« Svar #52 på: 03. Aug. 2007, 21:59 »
Wow!.Smith er klar også.Da er det 3 signeringer ;D.Smith er en spiller jeg alltid har hatt sansen for.Helt rått :).Velkommen skal du være Smith!.Fantastisk å se deg gå kledd i den riktige drakta ;).

Daffen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #53 på: 03. Aug. 2007, 22:04 »
hvor står dt??
Joey Barton 7

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #54 på: 03. Aug. 2007, 22:09 »
Wow!.Smith er klar også.Da er det 3 signeringer ;D.Smith er en spiller jeg alltid har hatt sansen for.Helt rått :).Velkommen skal du være Smith!.Fantastisk å se deg gå kledd i den riktige drakta ;).
Hæ, har du ikke fått med deg det før nå?`
Han har jo vært klar i evigheter nå.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Daffen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #55 på: 03. Aug. 2007, 23:08 »
hehe,nej eg har she dt,har vert på ferie en stund...mn dt e jo ein bra signering dt...glede mg t seriestart nå, mangle bare kaka :Phehe
Joey Barton 7

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #56 på: 03. Aug. 2007, 23:32 »
hehe,nej eg har she dt,har vert på ferie en stund...mn dt e jo ein bra signering dt...glede mg t seriestart nå, mangle bare kaka :Phehe
Ser for meg overskriften... "Newcastle land Real Madrid target Kaka"...   eller noe i den dur, sent på kvelden.... ;)

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #57 på: 03. Aug. 2007, 23:39 »
Haha. Den overskriften kommer vel neste fredag tenker jeg. Rett før seriestart.
Hvis ikke Enrique er sjokkerende nok, så er ihvertfall Kaka en signering som "will shock the football world". Det var jo det vi ble lovet for noen uker siden.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #58 på: 03. Aug. 2007, 23:40 »
Slik sommeren har utviklet seg, kom denne Enrique-nyheten som et sjokk på meg! :P
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #59 på: 03. Aug. 2007, 23:43 »
Vel, det er vel egentlig bare en typisk Newcastle-signering. Har inntrykk av at vi veldig ofte kommer med en signering som lyn fra klar himmel. Roeder hadde jo også en slik en.