20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Lørdag 11.8: Bolton - Newcastle United [C+ Sport 2]  (Lest 38726 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Jewlnufcfan

• Supersub
    • Vis profil
    • Hofstater at Deviantart.
Sv: Lørdag 11.8: Bolton - Newcastle United [C+ Sport 2]
« Svar #15 på: 06. Aug. 2007, 16:28 »
Det ryktes om at Enrique ikke spiller på Lørdag, så håper jeg Zoggy spiller back mens Luque tar ving plassen. Evt så kan Hunty ta VB.
Ryktes hvor?
Ho?way the lads!

FC, FC, FC BAYERN!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #16 på: 06. Aug. 2007, 16:32 »
Det ryktes ikke, Big Sam forteller at han ikke vil kaste Enruque rett ut til ulvene. Tipper dette blir laget:
Given
Carr-Tayls-Roz-Zog
Nobby-Butt-Geremi-Milner
Viduka-Smith
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #17 på: 06. Aug. 2007, 16:38 »
  jeg håper på

Given
Carr - Roz - Taylor - N`zogbia
Milner - Geremi - Smith - Luque
        Viduka - Martins

Det som bekymrer meg  litt med dette laget er at Luque ikke er den som er flinkest til å hjelpe backen sin. Hvis N`zogbia skal spille back, så må han ha hjelp av vingen. Den eneste med god nokk kapasitet til å være med frem og tilbake må vell være milner?   Isåfall blir det milner på venstre og Solano på høyre.

Satser på at Enrique får innhopp på slutten når vi leder 2 eller 3-0.

Milner og martins skårer tipper jeg:)
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Jewlnufcfan

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #18 på: 06. Aug. 2007, 16:41 »
                          Given
            (om han blir frisk til kampen)

Solano  -  Rozenhal  -  Taylor  -  Enrique\Zoggy

Milner   -  Geremi      -  Smith  -  Zoggy\Luque (Om Enrique ikke starter, spiller Luque)

Martins     -  Viduka
               (Forventer MÅÅÅL!)

Tror kampen ender 3-1 til oss.
Mål av Smith, Martins og Viduka.

« Siste redigering: 06. Aug. 2007, 16:43 av Jewlnufcfan »
Ho?way the lads!

FC, FC, FC BAYERN!

djmattis

• Gjest
« Svar #19 på: 06. Aug. 2007, 16:45 »
Denne kampen er ulovlig å tape... da vil vi høre dritt fra Bolton supporterne en laaaang stund forover....

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #20 på: 06. Aug. 2007, 17:07 »
Er Enrique skadefri da? Mener å ha lest at han fikk en skade i en av treningskampene til Villarreal for en uke eller to siden.

Jewlnufcfan

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #21 på: 06. Aug. 2007, 17:17 »
Er Enrique skadefri da? Mener å ha lest at han fikk en skade i en av treningskampene til Villarreal for en uke eller to siden.

Sammy har sagt at nykommere som ikke har erfaring fra PL, skal komme inn etterhvert, og ikke bli satt ut med en gang.
Dette er grunnen, men om det blir skader på noen i den bakrefireren, så skal vi ikke se bort i fra at Enrique starter.

Vi får se når tiden nærmer seg!;)
Ho?way the lads!

FC, FC, FC BAYERN!

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #22 på: 06. Aug. 2007, 17:42 »
Forutsatt at Taylor og Rozenhal er klare til å ta seg av midtforsvaret på Lørdag så vil jeg se enten Ramage (deffansiv) eller N'Zogbia (offansiv) som venstreback. Ingen av de er rene venstrebacker, men begge er fortsatt bedre enn Huntington. Et annet alternativ kan være å degradere enten Solano eller Geremi(?) til høyrebacken og flytte Carr over på venstre. Helst ingen Huntington! Da vil jeg heller ha ham som backup på stopperplassen, med Ramage som venstreback.

Det beste hadde selvfølgelig vært om Drago faktisk var klar til å bekle venstrebacken på Lørdag.

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #23 på: 06. Aug. 2007, 17:54 »
Er Owen og Emre klar til denne kampen?
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #24 på: 06. Aug. 2007, 18:02 »
Deffinetivt ikke Owen, og mest sannsynlig ikke Emre heller.

Hvis jeg har forstått det riktig så spekulerer forresten Evening Chronicle (og Lee Ryder) idag i at Smith og Viduka starter på topp på Lørdag.

Sitat fra: Evening Chronicle, Lee Ryder
Smith and Viduka are set to lead the line at Bolton on Saturday with Owen struggling to be fit.

Litt overrasket over at Martins vrakes, spesielt når Owen er skadet. Men Big Sam vet kanskje at det som trengs på Reebook på Lørdag er de spillerne som er klare til å "gå i krigen" for å sette det litt på spissen? Uansett gjenstår det jo å se om dette blir tilfellet.

Men DERSOM det stemmer, kan vi vel forvente oss at laget ser ca slik ut:

Given (håper jeg!)
Carr - Taylor - Rozenhal - N'Zogbia \ Ramage(?)
Solano - Geremi (c) - Butt - Milner
Smith - Viduka

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #25 på: 06. Aug. 2007, 18:12 »
Enig med laget ditt, Chickenman!

Det beste hadde kanskje vært å satt Cacapa inn som stopper og flyttet Taylor til høyreback, men vi får se hva som skjer.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #26 på: 06. Aug. 2007, 18:21 »
Enig med laget ditt, Chickenman!

Det beste hadde kanskje vært å satt Cacapa inn som stopper og flyttet Taylor til høyreback, men vi får se hva som skjer.

Leser at Big Sam ikke vil kaste verken Cacapa eller Enrique "til ulvene" for tidlig, og det er jeg egentlig veldig enig i. Spesielt i Cacapas tilfelle som ikke har gjennomført preseason med noen klubb. Bortsett fra det er jeg også enig i at det er et godt alternativ å spille med en stopper som back i bortekamper som denne.

På en annen side skal det sies at jeg er veldig spent på å se hva Carr kan få til i år. Det er lenge siden, VELDIG LENGE SIDEN, han imponerte meg noe spesielt, men i den ene kampen jeg har sett til nå var han faktisk god (mot Juve), og kanskje er han den typen som Big Sam kan få til å blomstre igjen på "sine eldre dager" (som profesjonell fotballspiller vel og merke). Sam har jo klart det med eldre herremenn enn Carr før....

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #27 på: 06. Aug. 2007, 18:44 »
Skal vi tro Sam Allardyces egne ord, så kommer ikke Enrique til å spille mot Bolton. Da blir det nok Zog som tar venstrebacken, Milner på vingen og sannsynligvis Solano på høyreving. Carr blir selvsagt høyreback.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #28 på: 06. Aug. 2007, 18:52 »
Om Owen ikke rekker denne kampen gjør definitivt ikke Emre det vel. Owens problem hovedsaklig er at han nå trenger matchtrening, da han kun har spilt skarve 45 minutter i preseasonkamper, mot Hartlepool. Emre sliter vel enda med skaden sin.
Enig med det kyllingmannen i at jeg heller ser både Zog og Ramage fremfor Hunty på venstrebacken. Han var voldsomt utilpass i den posisjonen da han spilte mot Juve.
Carr har sett solid ut både mot Juve og Sampdoria, så jeg syns det er greit at han spiller fra start mot Bolton.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #29 på: 06. Aug. 2007, 18:59 »
Er det noe jeg ikke har fått med meg. Er Enrique skadet eller noe? Hvis han ikke er det så blir laget slik:

Given
Taylor-Cacapa-Roz-Enrique
Geremi
Solano-N`Zogbia-Milner
Viduka-Smith

Vet ikke hvorfor Martins ikke starter, men siden artikkelen sier Viduka-Smith så blir det vel det da.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg