20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Chit Chat-tråd  (Lest 369498 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Christian

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Chit Chat-tråd
« Svar #2550 på: 24. Mars 2013, 22:46 »
Hadde problem med serveren/forumet for nokon dager sidan. Kan være det som har skapt problem for dei som har avatar lastet opp på serveren til newutd. Løsningen er nok å laste opp ny avatar, for dei det gjeld. (Inkl. meg sjølv)

King_P

• Midtbaneanker
  • Nemesis
    • Vis profil
« Svar #2551 på: 25. Mars 2013, 16:35 »
Når jeg prøvde å laste opp ny avatar nå så fikk jeg denne beskjeden: "Lagringsområdet for opplastinger er ikke skrivbart. Ditt vedlegg eller din avatar kan ikke lagres."
Søte, søte blekkspruter.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2552 på: 26. Mars 2013, 11:30 »
http://www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=10108587

Game of Thrones»-stjerne fikk bitt av øret

Skuespiller Clive Mantle (55) havnet i hotellslagsmål i Newcastle i helgen og fikk deler av høyre øre bitt av.

Karakteren han spelar hadde lett knust den stakkaren, men no var dette i verklegheita og ikkje i GofT ;)

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2553 på: 26. Mars 2013, 13:41 »
blir digg med GoT start igjen! Særlig nå som vi har ein nordmann i ein av dei større rollene, håper han klarer å leve opp til forventningene, da Tormund er ein drittrå karakter i bøkene. Klarer forøvrig ikkje å laste opp ny avatar, får opp samme melding som King_P...
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2554 på: 27. Mars 2013, 15:19 »

satan så rått

Så utrolig bra laget!!
Same old Shearer, always scoring!

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2555 på: 30. Mars 2013, 00:13 »
http://www.tv2.no/play/sport/fotball/sjekk-denne-arsene-wenger-parodien-707940.html

Haha! :ler: Denne er så meningløs at jeg putter den her fremfor Premier League-tråden.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #2556 på: 30. Mars 2013, 00:52 »
Totalt sett en meget god parodi :)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2557 på: 26. April 2013, 15:46 »

RASER: Aina Stenersen sier at hun har fått de siste nasjonaldagene ødelagt av å se flagg fra ulike nasjoner i 17. mai-toget. Foto: Flickr/Aina Stenersen

Og en kis fra Facebook:

Sitat
Det er vårt land,vår frihet,vår grunnlovsdag og NORGE som feirer!Det var vi som vant 2.verdenskrig,ikke disse innvandrene!!Skal de ta fra oss bunadene også...?skal vi snart heller ikke få lov til å snakke Norsk i vårt eget land også???bare venter på det...Send de til helvete dit de kom fra!!Kall meg rasist nå,jeg gir blanke faen!Men kan de ikke akseptere vårt land og Norge som det alltid har vært,norske lover og tradisjoner så har de ingenting her å gjøre!!

Haha, folk er virkelig dumme. De skaper god underholdning, da.
Nei.

ElvenKind

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • Mitro!
    • Vis profil
« Svar #2558 på: 26. April 2013, 16:18 »
GofT
eller ASoIaF om du vil...

Men, ja.
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2559 på: 26. April 2013, 19:04 »

Og en kis fra Facebook:

Sitat
Det er vårt land,vår frihet,vår grunnlovsdag og NORGE som feirer!Det var vi som vant 2.verdenskrig,ikke disse innvandrene!!Skal de ta fra oss bunadene også...?skal vi snart heller ikke få lov til å snakke Norsk i vårt eget land også???bare venter på det...Send de til helvete dit de kom fra!!Kall meg rasist nå,jeg gir blanke faen!Men kan de ikke akseptere vårt land og Norge som det alltid har vært,norske lover og tradisjoner så har de ingenting her å gjøre!!

Sett bortifra denne litt mindre heldige kisen på facebook:

Dette tøvet med å involvere andre flagg i 17. maifeiringen er etter min mening helt feilslått. 17. mai er den norske nasjonaldagen. Det har ingenting med rasisme eller mangel på inkludering å gjøre. Alle er i sin fulle rett til å delta i feiringen, stå over feiringen, feire et annet lands nasjonaldag når den måtte være, osv. Men 17. mai er det den norske grunnloven som feires, verken mer eller mindre.

Martin

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2560 på: 28. April 2013, 12:43 »

Sykt tidig økonomisk eksperiment!

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2561 på: 28. April 2013, 14:07 »

Og en kis fra Facebook:

Sitat

Sett bortifra denne litt mindre heldige kisen på facebook:

Dette tøvet med å involvere andre flagg i 17. maifeiringen er etter min mening helt feilslått. 17. mai er den norske nasjonaldagen. Det har ingenting med rasisme eller mangel på inkludering å gjøre. Alle er i sin fulle rett til å delta i feiringen, stå over feiringen, feire et annet lands nasjonaldag når den måtte være, osv. Men 17. mai er det den norske grunnloven som feires, verken mer eller mindre.

Ser egentlig ikke så mye galt i dette innlegget? :P Det hele startet jo i går med falskt rykte om at de skulle fjerne norske flagg fra 17-mai toget på en skole i Ålesund.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2562 på: 28. April 2013, 14:13 »
DET VAR VI SOM VANT 2. VERDENSKRIG, IKKE DISSE INNVANDRERNE!
Nei.

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2563 på: 28. April 2013, 14:14 »
DET VAR VI SOM VANT 2. VERDENSKRIG, IKKE DISSE INNVANDRERNE!

Haha :P

Det tragiske er at ALTFOR mange faktisk tenker slik.
Same old Shearer, always scoring!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2564 på: 28. April 2013, 15:14 »
Nå er vi vel tidvis veldig nasjonalistiske av oss i Norge uten å helt være klar over det. Sitter å leser en sak om nettopp dette i Morgenbladet nå (som forøvrig anbefales som god lesing i helgene). Kvalmt hva enkelte får seg til å poste på FB og slikt også innimellom. Får alldeles noia av det.

Selv har jeg ingen problemer med å se andre flagg 17., mai.

...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida