20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Chit Chat-tråd  (Lest 370416 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Chit Chat-tråd
« Svar #2445 på: 03. Jan. 2013, 12:16 »
Jeg reagerte mest på dette : Mamma-blogger Janell Hoffman ga sin 13 år gamle sønn en iPhone til jul

Er det et yrke eller hva er det som skjer med verden? :/
Same old Shearer, always scoring!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2446 på: 03. Jan. 2013, 12:22 »
Det er dessverre en syk utvikling av verden. Stakkars gutt.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2447 på: 03. Jan. 2013, 13:05 »
Jeg reagerte mest på dette : Mamma-blogger Janell Hoffman ga sin 13 år gamle sønn en iPhone til jul

Er det et yrke eller hva er det som skjer med verden? :/
heldige/dyktige ungjenter i norge tjener jo 60k i måneden på blogging, så det er vel som et yrke å regne snart.
Nei.

coxie

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2448 på: 03. Jan. 2013, 17:30 »
heldige/dyktige ungjenter i norge tjener jo 60k i måneden på blogging, så det er vel som et yrke å regne snart.

Blogger: ? Doktor, smertene er uutholdelige. Jeg får ikke gjort noe som helst.
Doktor: ? Dette er nok et tilfelle av musearm. Jeg sykmelder deg i et par måneder.

Blogger: ? Som du ser har jeg vært innom legen.
NAV: ? Flott, her har du noen penger til merkeklær som du kan vise fram på bloggen din.

:bang:

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2449 på: 04. Jan. 2013, 03:38 »
Ein amrikansk 13 åring får iphone med restriksjoner til jul og det blir nyhetsak i ei riksdekkende norsk avis ???

Ang syk utvikling av verden.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2450 på: 04. Jan. 2013, 22:09 »
Ang syk utvikling av verden.

Grunnen til at barnet blir oversett, er fordi folk som involverer seg i slike situasjoner i Kina igjen og igjen har ender opp med all skylden selv pga. et lite velfungerende rettsystem (og der borte setter man ikke mordere på luksusceller i et par år). De fleste som er så raskt ute med å fordømme dette i kommentarfeltene, ville garantert kjørt forbi barnet dersom de var i samme situasjon.
  Ja og dette er flotte greier da eller? Synes jo det du skriver her beskriver ein syk verden eg da..
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2451 på: 08. Jan. 2013, 14:42 »
Justin Bieber ble kanskje avbildet med weed i hånda. Da begynte jenter verden rundt å kutte seg og legge ut bilder med hashtag #cut4bieber.. En venn sendte meg dette:

"Om du søker opp #GNAA på twitter (en slags troll organization) ser du at dette var en såkalt "spøk" fra dem sin side med å opprette en #cut4bieber for å se om noen faktisk ville gjøre det... 3 jenter døde av det."

Herre!

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2452 på: 08. Jan. 2013, 15:02 »
Ikke bra..

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2453 på: 08. Jan. 2013, 15:05 »
ingen fan av 4chan, men de er flinke til og fucke opp for andre, det skal de ha. men folk flest er jo idioter og undermennesker av verste sort, så det er vel ikke så vanskelig.
Nei.

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2454 på: 08. Jan. 2013, 18:28 »
Justin Bieber ble kanskje avbildet med weed i hånda. Da begynte jenter verden rundt å kutte seg og legge ut bilder med hashtag #cut4bieber.. En venn sendte meg dette:

"Om du søker opp #GNAA på twitter (en slags troll organization) ser du at dette var en såkalt "spøk" fra dem sin side med å opprette en #cut4bieber for å se om noen faktisk ville gjøre det... 3 jenter døde av det."

Herre!

Oj, leste ikke hele greia. Folk som tok livet sitt faktisk. Da er det jo ikke noe å le av.
« Siste redigering: 08. Jan. 2013, 18:58 av BenArfa »

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2455 på: 08. Jan. 2013, 19:57 »
Hvorfor utheve hash? Er det ikke hashtag det heter da? :P

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #2456 på: 09. Jan. 2013, 00:00 »
Merkelig mye klaging rundt disse skytesakene i Sverige og Danmark i media om dagen synes jeg. Advokaten til den ene siktede i 250kg-hasj-saken mener liv kunne blitt spart etter at Stein Kjetil Fredriksen begynte først å skyte masse skudd mot dansk politi. Deretter snakkes det om at familien til den ranssiktede 26-åringen i Sverige skal anmelde politiet for å ha skutt mot en maskert ransgjeng på 6 stk som hadde med seg en AK-47 hver for å rane en gullsmed i sentrum av en svensk by midt på lyse dagen.

Skjønner jo at det ikke er objektive folk som kommer med disse uttalelsene, men det får jo være grenser på dumhet mener jeg.

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2457 på: 09. Jan. 2013, 00:14 »
Hvorfor utheve hash? Er det ikke hashtag det heter da? :P

Hashtag om at Justin røyka hasj.. Var bare en lite morsom vittighet :P

Christian

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2458 på: 09. Jan. 2013, 07:50 »
plebUTG, må hugse på her i Norge liker me å sy putter under armene til dei kriminelle.

Er heilt enig med deg, det blir for dumt.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2459 på: 09. Jan. 2013, 09:39 »
Når det gjelder gullsmedranet, så fatter jeg ikke at politiet begynner å skyte. Det er på grensen til idioti. Det er masse folk i nærheten, og de kan risikere et gisseldrama. Hadde ranerene begynt å skyte kunne hvem som helst blitt truffet.

Da jeg jobbet på bensinstasjonen for mange år siden (som har blitt ranet noen ganger) så fikk jeg beskjed om å henge opp et hvitt ark i døra når ranerne hadde gått. Politiet ville heller ha kontroll fra avstand og heller ta de senere.
« Siste redigering: 09. Jan. 2013, 11:51 av Andy »