20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Chit Chat-tråd  (Lest 370361 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Christian

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Chit Chat-tråd
« Svar #2280 på: 25. Sep. 2012, 15:23 »
Nei, du får ikkje minus på dei byttene da.

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2281 på: 25. Sep. 2012, 15:51 »
Flott:)
Same old Shearer, always scoring!

Christian

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2282 på: 28. Sep. 2012, 17:18 »
Hjelp vår medsupporter Christoffer Midbøe Lunde (Vidar) til ein plass på "folkets" lag mot Viking: Stem her: http://fotball.aftenbladet.no/sa/lokal/article251989.ece

Peter

• Gjest
« Svar #2283 på: 07. Okt. 2012, 23:07 »
Kan man hacke en mobil ved å bare ha mobilnummeret? Dvs at om jeg ringer en fyr, kan jeg hacke mobilen uten mere info enn tlf nummeret til fyren?

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #2284 på: 08. Okt. 2012, 18:51 »
Det letteste er i hvert fall å få fyren til å kjøre en app som du selv har modifisert. Kan sende slikt over MMS også, og så har du kontroll på telefonen i løpet av 20-30 sek.

Men jeg gidder ikke lære deg det med mindre du gir meg en jævlig god grunn til det. Er i 99 % av tilfellene bare destruktivt uansett  ;)

Christian

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2285 på: 11. Okt. 2012, 07:54 »
http://www.dagbladet.no/2012/10/10/nyheter/utenriks/nettauksjon/sex/dbtv/23810381/

Rekner med det er mange gamle griser som legger inn bud på ho.

andyman

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2286 på: 11. Okt. 2012, 07:59 »
Hahaha. Er det mulig?! Aaah, så flaut for familie og venner. :frenetisk:

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2287 på: 12. Okt. 2012, 12:31 »
Merkelig type, denne Vågå-ordføreren. Innrømmer å ha sex-chattet med en 13-åring og tatt henne med seg overalt hvor han dro, men voldtektsanklagene er visst helt på jordet... Skjønner ikke at det aldri var noen som reagerte på at han gikk og drasset på en liten jente som ikke var datteren hans. Rimelig creepy oppførsel.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2288 på: 12. Okt. 2012, 14:14 »
Hehe. Bør nok sjekke mer inngående før du kommer med den konklusjonen. Jenta har slitt med dårlige hjemmeforhold hele oppveksten, og ordføreren og kona har i stor grad fungert som reserveforeldre siden de ikke har egne barn. Hun er også kjent for i lokalmiljøet for å ha et meget "liberalt" forhold til løgn og sannhet, og har tidligere kommet med anklager både til to lærere og sin biologiske far for noe av det samme. Stefaren er søskenbarnet til ordføreren, og det forholdet er visstnok ikke av det vennlige slaget. Jeg frykter dessverre at jenta er et middel i en litt annen type konflikt.

Når det er sagt er det ingen tvil om at ordføreren i beste fall har opptrådt både upassende og naivt. Ikke lett å konkludere med noe i denne saken. Blir veldig spennende å se om den av de to som lyver mest bryter sammen før vi får en dom basert i stor grad på ord-mot-ord-forklaringer.

Christian

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2289 på: 12. Okt. 2012, 14:21 »
Synst det er farleg å sei verken det eine eller det andre i denne saken. Men etter det eg har lest av live opptateringen frå rettsaken til VG, så virker ikkje saken til ho jenta så sterk uten om den sex chat delen. Sentrale bevis som nakenbilde, at dei skal ha sex når kona var på butikken og arret ser ut til å være oppspinn. Det er ikkje lett for ho jenta heller, når han har brukt media så sterkt til å forsvare sin uskyld.

Blir ikkje sjokkert om det har skjedd noko meir, men blir heller ikkje overasket om det er oppspinn. Konkluderer med ingenting før alle bevis er på bordet.

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2290 på: 12. Okt. 2012, 14:24 »
torfinn: Konkluderer ikke med noe jeg. Ikke er jeg spesielt interessert i saken, og det meste du skriver her er jo for meg også bare rykter. Eneste håndfaste bevis jeg har hørt om er disse skype-meldingene, og det er vel ingen tvil om at de i seg selv og forklaringen han gir for dem ligger godt over grensa til creepy...

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #2291 på: 12. Okt. 2012, 14:28 »
Er vanskelig å velge side her, men det er jo klart at det ikke virker helt usannsynlig at han har gjort disse overgrepene når han drar henne med på Farris Bad hotell og velger dobbeltseng-alternativet i tillegg til å sexchatte med henne gjentatte ganger. Når han avfeier all seksuell språkbruk med at "det er bare slik vi snakker med hverandre", så blir det for tynt for min del.

Hvis det er èn som bruker media til å latterliggjøre den andre parten her, så er det Mette Yvonne Larsen. Hun har jeg allerede sagt min mening om i Breivik-tråden, så gidder ikke utdype hvorfor jeg misliker henne.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2292 på: 12. Okt. 2012, 14:42 »
Ekstremt vanskelig å konkludere med noe som helst i denne saken. Vi har vel for endel år siden hatt en sak der en lensmann ble offer for en hoax der alt viste seg å være oppspinn. De detaljene torfinn nevner der har jeg også hørt - hvilket selvfølgelig gjør saken enda mer spesiell.
Når det er sagt er det åpenbart at uansett har ordføreren opptrådd svært naivt uansett. Det kan vi nok alle være enige om.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2293 på: 12. Okt. 2012, 14:56 »
De detaljene torfinn nevner der har jeg også hørt - hvilket selvfølgelig gjør saken enda mer spesiell.

Jada, det verserer stygge rykter om begge to, men det blir jo i bunn og grunn umulig å forholde seg til.

Sitat
Når det er sagt er det åpenbart at uansett har ordføreren opptrådd svært naivt uansett. Det kan vi nok alle være enige om.

Hehe, "naiv" er vel ikke akkurat den groveste betegnelsen jeg ville brukt på en gammel mann som sex-chatter med en 13-åring. :P

Bra artikkel av Anders Giæver forøvrig: http://www.vg.no/nyheter/meninger/artikkel.php?artid=10062078

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2294 på: 12. Okt. 2012, 23:04 »
Mye av det er jo ikke bare rykter, men noe som er allmenn kjent i lokalmiljøet, og som helt sikkert vil komme frem i senere og mer avgjørende tidspunkt i rettssaken.