Jeg har blitt litt bitt av slik kjøpe-selge-grupper på Facebook, så jeg leter rundt etter diverse ting å selge.

Og fant forleden dag ut at jeg skulle selge min gamle PSP. Vant den for en del år tilbake, og tenkte at jeg kanskje kunne tjene noen hundringser på den..
(denne la jeg ut på finn.no i tillegg da)
I natt fikk jeg en tekstmelding:

Jeg har ikke lagret personen som "detlefkraw", men det var det som sto der. Ikke noe nummer.
Hei.
Tilstanden er nesten god som ny. Den har bare ligget i et skap i alle årene.. Grunnen til salg er at den ikke blir brukt, noen andre kan ha glede av den, og jeg trenger pengene.
Jeg fikk dette svaret nå:
I appreciate your response and sorry for the reply in English so i just want to let you know that am buying it for my daughter for his upcoming event, due to my disability in person,i could not meet up so i really need a quick reply from you as i will add enough money for the shipping and handling to to my son in Nigeria as i will be paying instantly through PayPal if you can end the listing asap.you can go to www.paypal.no and easily sign up for a personal account since it's free,I want your honesty in return to my faithfulness to you during this transaction.Your immediate response is really appreciated need your reply soon, Thank you just let me know asap.
Greia jeg lurer på da, dette MÅ være en eller annen slags form for svindel?