20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Chit Chat-tråd  (Lest 371304 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Chit Chat-tråd
« Svar #1755 på: 25. Des. 2011, 17:59 »
Bare hyggelig. Er vel folk som faktisk kommer fra Lillehammer her, men tipper de sier ifra hvis noe er riv ruskende gærnt :)
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

Simmi

• Gjest
« Svar #1756 på: 25. Des. 2011, 18:01 »
Hehe, sjekket oppland buss nå, og det virket unektelig lovende! ;)

Aslak

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • Fuglfisken, fuglfisken - fly gjennom skyene
    • Vis profil
    • Godsangerâ„¢
« Svar #1757 på: 25. Des. 2011, 18:15 »
Panzers opplysninger ser ut til å stemme ganske bra det. Men hvis du er en skikkelig mann (sånn som meg), så går du opp til Haakons Hall. En frisk liten tur på ca. 20min :)
Godsanger?

Twitter: @BjerreP

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #1758 på: 26. Des. 2011, 02:59 »
Er vel maks 20 min da :P
De gangene jeg har vært i/på håkons Hall, har jeg vært så wasted at jeg ikke husker hvordan jeg kom meg ned/opp derfra :P Men er jo ikke lange gåturen da :)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1759 på: 26. Des. 2011, 05:15 »
Det spørs. Med to i promille kan selv Ole Ivars funke,spesielt på plattingdans på bygda

Njaaa... :-\

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1760 på: 29. Des. 2011, 16:01 »
Litt usikker på hvor jeg skulle poste dette, men valgte og poste det her, jeg. He HE eH.

Galerie Dennis Cooper presents ... Six guro fairytales by the Chinese paper doll artist known as 'On'
http://denniscooper-theweaklings.blogspot.com/2009/02/galerie-dennis-cooper-presents-six-guro.html

Drøyt fett!
Nei.

Jon87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1761 på: 30. Des. 2011, 11:58 »
Blir en på sparket tur til Helsinki og nyttår der. Har selvfølgelig ordnet fly, slik at jeg rekker Newcastle ikveld  :shola:

Såvidt jeg har hørt, skal nordens største sportspub ligge her, og tenkte dette kunne være et passende sted å se kampen. Noen som er kjent og vet hvor denne ligger og hva den heter? Vi skal bo i nærheten av palamentet ser det ut til, så en fordel om det er i nærheten.

Noen som kjenner til bra utesteder i byen også?

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1762 på: 30. Des. 2011, 15:13 »
Ja. Jeg har vært på puben - jæævla svær en over flere etasjer. Problemet er at jeg ikke husker navnet. Da jeg var der i august 2010 og skulle se kampen mot Villa, ble jeg dog kastet ut siden jeg ikke hadde annen legitimasjon med meg dit enn bankkortet mitt. Da fant vi en liten sportspub kalt Chelsea hvor jeg fikk se oss vinne 6-0. Har glemt navnet på utestedene vi var på - men uansett er finske mennesker jævla greie folk slik jeg opplevde de. Masse pene jenter :)
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Jon87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1763 på: 02. Jan. 2012, 09:46 »
Jepp, fant en ganske stor en, Sports Academy eller noe. Ganke stort sted, men relativt få fok til å være liverpool og fredag kveld.

Ikke altfor imponert over de finske jentene gitt  :thumbd: Litt mindre pene enn de norske, og finnene er vel om mulig enda mindre utadvendte enn nordmenn. Så var stort sett øst-europeere og innflyttere fra andre land vi møtte på. Og i tillegg var Helsinki nesten prikk lik Oslo, prisene var til og med nesten like høye. Så skal vel ikke påstå at det var det ultimate reisemål som norsk turist, men helt greit var det.

The Tiger, tror jeg det het, var dog et ganske bra utested  :punk:

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #1764 på: 02. Jan. 2012, 11:48 »
Jeg vet ikke helt hva jeg skal si, men den som har skrevet elevrådsinformasjonen bør nok ikke streike særlig mange Norsk timer  :-[ 8)

http://www.dagbladet.no/2012/01/02/nyheter/rjukan_videregaende/elevstreik/19631830/

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1765 på: 02. Jan. 2012, 12:19 »
Wow. Burde i alle fall studert bruken av en del uttrykk.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1766 på: 02. Jan. 2012, 18:46 »
Sitat fra: Elevrådet på Rjukan vgs
Nå er derimot elevene lei av å bli sett mellom fingrene på
:lol: :lol: :lol:

Er det bare meg, eller høres dette en aldri så liten tanke skittent ut?

Nå synes jeg generelt at det var helt greit skrevet, men ville neppe stått til en 6-er i norsk. Får håpe årsaken er en utilregnelig norsklærer.  :P
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1767 på: 02. Jan. 2012, 21:24 »
Jeg synes virkelig ikke dette var greit skrevet. Begrepsforvirring virker å være gjennomgangstonen og enkelte argumenter virker bare merkelige.

"Vi forstår at personalsaker ikke er elevenes oppgave, men vi føler vi har rett på å vite hva som skjer ved skolen vår. Vi har full forståelse for at skolen helst ønsker å gjøre ting i hemmelighet, med det er ikke noe vi ønsker."

Dette var høydepunktet for min del.

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #1768 på: 03. Jan. 2012, 19:33 »
Nå er ikke jeg noen norsk mester i rettskriving, men her steilet jeg flere ganger. Dette er jo begrepsforvirring på linje med " små ører kan velte store tuer" eller " det er lengre til london enn med fly"

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #1769 på: 03. Jan. 2012, 19:34 »
By the way: er det noen som spiller wordfeud her. Er nybegynner og spiller gjerne mot noen av dere hvis noen har lyst

Bjornif
« Siste redigering: 03. Jan. 2012, 20:12 av bjørni »