20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Chit Chat-tråd  (Lest 370928 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Chit Chat-tråd
« Svar #1725 på: 23. Des. 2011, 21:25 »
Jepp, hip-hop er ikke det det en gang var. Jeg personlig likte hip-hop noen år tilbake, helt til jeg fant fornuften og innså hvor crap det var, og hvor mange meningsløse og dårlige tekster det var.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1726 på: 23. Des. 2011, 21:28 »
Fins selvfølgelig ting der som kan være bra - men det du ofte får servert på The Voice har jeg personlig ekstremt lite til overs for :)
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1727 på: 23. Des. 2011, 21:31 »
Ja, er faktisk et par sanger jeg fortsatt hører på. Er de bra nok, så går det. :) Men orker ikke de derre pussy gangsta yoyo tekstene..

Peter

• Gjest
« Svar #1728 på: 23. Des. 2011, 21:39 »

Denne mannen holder hvertfall koken år etter år!  :thumbu:

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1729 på: 23. Des. 2011, 21:43 »
Jepp, hip-hop er ikke det det en gang var. Jeg personlig likte hip-hop noen år tilbake, helt til jeg fant fornuften og innså hvor crap det var, og hvor mange meningsløse og dårlige tekster det var.

Da hører du bare ikke på riktige artister, jeg likte ganster rap i som 14iss selv, kan naturligvis ikke fordra det nå, og selv om jeg ikke er like begeistret for hiphop lenger som jeg var så er det fortsatt veldig mye bra som ikke inneholder tekster basert på "bitches, money and bling"

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1730 på: 23. Des. 2011, 21:43 »
Haha, hørt den sånn 1000 ganger. :D Er en favoritt i klassen min visstnok, tas med i alle ppt presentasjonene, merkelig nok.. :D

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1731 på: 23. Des. 2011, 21:46 »

Da hører du bare ikke på riktige artister, jeg likte ganster rap i som 14iss selv, kan naturligvis ikke fordra det nå, og selv om jeg ikke er like begeistret for hiphop lenger som jeg var så er det fortsatt veldig mye bra som ikke inneholder tekster basert på "bitches, money and bling"

Nettopp det jeg prøvde å si da. :) Hører på litt hip-hop om tekstene og musikken er bra. :) Det finnes faktisk noe bra innimellom alt crappet.

Huff. :D
« Siste redigering: 23. Des. 2011, 21:50 av thomashaer »

Peter

• Gjest
« Svar #1732 på: 23. Des. 2011, 21:53 »
Haha, hørt den sånn 1000 ganger. :D Er en favoritt i klassen min visstnok, tas med i alle ppt presentasjonene, merkelig nok.. :D

Hehe, samme greia i klassen min. Jeg og tre kompiser skulle lage en presentasjon om jødene og holocaust, så endte vi opp med å framføre sangen for klassen, og spillte av 6 av sangene hans i presentasjonen... :P
I friminuttene gjemmer vi oss ofte inne i klasserommet, for å bruke det heftige høytaleranlegget til skolen, og høre på Snooooopy Dawg!  8)

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1733 på: 23. Des. 2011, 22:00 »
Haha, akkurat samme her. :D Og har en app som forsterker bassen, så er det den på full guffe på høytalerne som egentlig er til mikrofonene til lærerene som liksom skal hjelpe elevene som hører dårlig. De sprenger nesten hver gang! :D

Peter

• Gjest
« Svar #1734 på: 23. Des. 2011, 22:09 »
Er utrolig gøy! Høytalerne er supergode, blir rave party nesten hvert eneste friminutt!
Vi fant dessuten ut passordet til læreren vår(som forøvrig var Titlord  :lol:), gikk inn på hans bruker, herpa spotifyen hans med Snoop Dogg musikk, og det endte seff med at han spillte av hele Snoopy albumet i klassen, i mangel av annen musikk!  :D

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1735 på: 23. Des. 2011, 22:15 »
Damn! :D Og ellers går det bra med utdanninga og fremtiden din? :D

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1736 på: 23. Des. 2011, 22:29 »
Hip hop er knall, og det lages fremdeles gull. Tyler, the Creator er suveren, Jedi Mind Tricks, Swollen Members osv. Mye gull!

Tyler, the Creators opptreden på MTV for en stund tilbake:

Latterlig kult!
Nei.

Peter

• Gjest
« Svar #1737 på: 23. Des. 2011, 22:31 »
Damn! :D Og ellers går det bra med utdanninga og fremtiden din? :D

Vel, skal ikke se bortifra at det var et par ganske bitre lærere som sto å delte ut karakterkort etter alt som har skjedd, men ellers ser vel framtiden ganske så lys ut, men er ikke no tvil om at karakterene burde bedres en god del :P
Dua?

Peter

• Gjest
« Svar #1738 på: 23. Des. 2011, 22:33 »
Overraskende, Boris! Trodde du var typen som hørte på japansk rock, og heavy metall fra USA, så feil kan man ta!  :D

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1739 på: 23. Des. 2011, 22:40 »
Næh. Hører på all slags typer musikk fra hele verden. Eneste jeg holder meg unna er danseband, som jeg synes er helt forferdelig.
Nei.