20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Chit Chat-tråd  (Lest 371551 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Chit Chat-tråd
« Svar #1635 på: 04. Nov. 2011, 20:09 »
Hahahaha. trommelyd.no
Når det er sagt, av egen personlig erfaring er det FM og FIFA som i større grad gjør meg agressiv enn voldelige spill - helt sant  :D
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1636 på: 04. Nov. 2011, 20:14 »
Jeg blir langt mer agressiv av å spille Fifa og se på Newcastle-kamper, enn jeg gjør av å spille Battlefield og lignende spill.

Når jeg blir slått ned på byen så sslår jeg ikke tilbake, så fremt personen kun slår engang. Når jeg ser Newcastle tyr jeg gjerne til å knuse ting og slå den/de rundt meg. Med andre ord, FORBY FOTBALL!!!!
Nei.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1637 på: 04. Nov. 2011, 20:25 »
Hehe. Helt sant. Lite som gjør meg så agressiv som fotball - det være seg kamp, multimedia spill eller å faktisk fysisk spille det selv. Så ja - her er det bare å sensurere. Skadelig å sende folk på stadion  :lol:
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1638 på: 04. Nov. 2011, 20:44 »
Samme her. Men blir jo og trigga til å gå ut å fyre nokre skudd i krysset etter ein sur fifa kamp..Det er vel og bra det.. Men om dei som blir agressive etter skytespill får samme triggeren så vil jo det si at dei får lyst til å gå ut og skyte noen om ein dør på cod...    :o
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1639 på: 05. Nov. 2011, 01:40 »
Hehe. Har ikke tenkt så nøye på det før, men innser også at det som gjør meg suverent mest aggressiv er å spille mot CPU på FIFA. Merkelig?

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1640 på: 05. Nov. 2011, 09:26 »
Det gjør meg aggressiv ja, men verst er det å sitte i intense kamper mot kompiser. Da kan det renne over for alle og enhver - og sjikanen henger vanligvis løst i rommet :P

Noreng

• Gjest
« Svar #1641 på: 05. Nov. 2011, 20:18 »
Da er det ut på byen og voldt... jeg mener, da er det ut på byen og have a good time! :) Feire seieren. Så hva skjer ellers blandt Norges Newcastlesupportere?

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1642 på: 05. Nov. 2011, 20:25 »
Nå har jeg drukket siden rundt 13:30-tiden, og tenkte meg en tur ut på byen rundt 10:30 i dag. Seier betyr fest! :thumbu:
Nei.

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #1643 på: 06. Nov. 2011, 05:39 »
dere bare kødder, det er bare tull alt sammen her nå!

coxie

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1644 på: 06. Nov. 2011, 06:53 »
Jeg blir langt mer agressiv av å spille Fifa og se på Newcastle-kamper, enn jeg gjør av å spille Battlefield og lignende spill.

Når jeg blir slått ned på byen så sslår jeg ikke tilbake, så fremt personen kun slår engang. Når jeg ser Newcastle tyr jeg gjerne til å knuse ting og slå den/de rundt meg. Med andre ord, FORBY FOTBALL!!!!

Når? Haha! Jævla provokatør!

:D

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1645 på: 06. Nov. 2011, 11:34 »
Hehehe. Stussa på den jeg også... :P Virker som en ganske dagligdags ting...  :lol:

coxie

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1646 på: 06. Nov. 2011, 16:09 »
Boris i et nøtteskall! Cracks me up on a daily basis! :P

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1647 på: 06. Nov. 2011, 21:27 »
Kommer i bråk hver eneste gang jeg beveger meg ute blant folk. Jeg er så kjekk og herlig at folk rett og slett blir provosert over at de aldri vil komme til å bli halvparten av hva jeg er. 8)

Men jeg bråker aldri, dog. Har blitt skalla ned to ganger i det siste, og begge gangene var det av en fyr jeg aldri har sett, snakket til eller noe sånt. Verdens hyggeligste fyr, og jeg gjør aldri noen noe vondt. Det er ikke tull engang. :angel:

Edit: men var vitne til bråk i natt. Kom litt for seint til og få med meg alt, men fikk da med meg at purken kom og tok med seg to stykker. Rånere i tjueåra VS fintfolk i førtiåra.
Sto og venta på burgeren min og lo jævlig høyt. For en gjeng. Begge parter var herlig patetiske, og alle jentene så ut som en gjeng billige horer fra Rusland. Digg! :lol:
« Siste redigering: 06. Nov. 2011, 21:30 av boris. »
Nei.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1648 på: 06. Nov. 2011, 21:51 »
Spesielt. Har aldri blitt skalla ned eller havna i skikkelig slosskamp på byen - selv om jeg kanskje kan være tilbøyelig til å innrømme at jeg kan ha fortjent litt innimellom. Så jeg skulle gjerne likt å vite hva du gjør siden du makter det  ::p

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1649 på: 07. Nov. 2011, 00:04 »
Har ingenting med diskusjonen som har pågått de siste sidene å gjøre, men...