20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Chit Chat-tråd  (Lest 372370 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
Sv: Chit Chat-tråd
« Svar #1455 på: 03. Aug. 2011, 18:35 »
Heh???

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1456 på: 04. Aug. 2011, 20:17 »

Jeg og brodern har det morsomt  :P
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

TheBandit

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #1457 på: 04. Aug. 2011, 21:28 »
hahaha for en gjeng

Jon87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1458 på: 16. Aug. 2011, 14:49 »
For ikke lenge siden kjøpte jeg meg Wii, denne har jeg ikke koblet til nettet. Men like etter begynte det trådløse nettet mitt å fungere dårlig. Etter at det varte noen dager, og jeg testet nettet med kabel, og det da fungerte helt fint, kjøpte jeg meg en ny router. Den gamle hadde gått i bakken noen ganger, så tenkte den var ødelagt.

Men problemen vedvarte, og jeg har prøvd litt av hvert, uten at det fungerte. Før jeg plutselig fikk forslag i Windows om å sjekke at det ikke var telefoner eller liknende som var årsaken, da disse kunne forstyrre strålene. Tanken på at det kunne være Nintendoen som var årsaken slo meg med en gang, så jeg skrudde av denne. Og nå ser det ut til at nettet funker perfekt igjen. Kan det virkelig være rett, at det altså var Nintendoen som fucket opp, noen som har peiling?  ???

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #1459 på: 18. Aug. 2011, 18:31 »
Har bestilt meg 4 filmer fra platekompaniet. Bestilte de på tirsdag, og gikk inn på "min side" i dag for å sjekke om de er på vei. På statusen på sendingen står det "åpen". Noen som aner hva det vil si? På de forrige bestillingene mine står det "levert" (er riktignok ei god stund siden sist jeg bestilte). Har alltid pleid å fått de to dager etter bestilling (avhengig av når jeg bestiller, men aldri senere enn 2 dager). I tillegg står det "åpen" på status på hver enkelt tittel. Hva vil det si?
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1460 på: 18. Aug. 2011, 18:41 »
Uvisst. Kanskje de har mye å gjøre og trenger lang tid? Tviler egentlig på det da jeg har stort sett fått behandlet ordren min samme eller påfølgende dag av bestilling der. Kan hende de ikke har inne alle titlene du har bestilt på lager? Men skulle nesten tro at de opplyste om dette da.  :-\

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1461 på: 18. Aug. 2011, 19:16 »
Platekompaniet er etter min erfaring de kjappeste på levering da, så det var jo litt rart.
Ellers - Jon, ser frustrasjonen din. Trådløse nettverk kan virke jævla lite logisk og frustrere enormt.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1462 på: 29. Aug. 2011, 23:38 »

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1463 på: 30. Aug. 2011, 10:41 »
Jeg kan styre min begeistring for Schau og dette programmet, men de hender de glimter til. Priceless kommentar fra Thorstvedt til sin egen datter.

Det er alltid en stor fordel når Frode Olsen ikke er på skjermen.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1465 på: 30. Aug. 2011, 21:13 »
Nå har jeg ingenting i mot Bieber, men det der blir passe mongo. Flaut opplegg.
Nei.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1466 på: 03. Sep. 2011, 15:45 »
Den er lei. To av diskene mine har tatt kvelden det siste halvåret. Er kun den stasjonære (som jeg bruker nå), så er ikke krise. Men hadde 200gb musikk på den ene og 50gb musikk og 150gb usette filmer og serier på den andre. Men jaja, sånn kan det gå.

Den stasjonære funker fint, samt at jeg har en relativt bra laptop. Men faen så kjip det er når en PC tar kvelden på en eller annen måte. Jævlig stusselig!
Nei.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1467 på: 13. Sep. 2011, 17:22 »

Dette er det absolutt flaueste jeg noensinne har sett. Helvete, hva får folk til å lage noe sånt? Fy!!! :o ??? :-X
Nei.

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #1468 på: 23. Sep. 2011, 20:34 »
mista bikkja mi i dag, bare 2 år gammel. Strihåret dachs.. han stakk av og løp ut på E18, der han ble påkjørt. Politiet fant han bevisstløs i veikanten og tok han med til veterinæren, som avlivet den og ringte meg.

Ganske trist.

Hvil i fred Casper.
If it has tits or wheels, count on problems!

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1469 på: 23. Sep. 2011, 20:38 »
Kondolerer! Å miste hunden min var jævlig hardt, selv om jeg hadde fått beholdt han i 12 år.