20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Chit Chat-tråd  (Lest 372357 ganger)

0 medlemmer og 4 gjester leser dette emnet.

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Chit Chat-tråd
« Svar #1260 på: 06. Mai 2011, 01:25 »
Ishockey er sykt moro, både å spille og å se på. Eneste grunnen til at det er mindre populært enn fotball er vel at det krever mer utstyr og fasiliteter å drive på med det. Action- og spennings-messig er det helt på linje. Og jeg kommer ikke på noen andre idretter som er i nærheten av de to.

Sporten blir dessverre litt ødelagt av at NHL er viktigere enn VM for eksempel. Klarer ikke helt å engasjere meg i kampene som foregår i Slovakia nå for tiden.

Jon87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1261 på: 06. Mai 2011, 14:56 »
For egen del skal jeg innrømme at jeg alltid sliter med å følge pucken, de få gangene jeg ser ishockey  :-\ Vet det er mange andre også som gjør det, tror nok dette er noe sporten lider litt av. Men uansett, er temmelig overbevist om at jeg ikke ville sett så mange kamper, selv om jeg skulle klart å følge med...

Simmi

• Gjest
« Svar #1262 på: 06. Mai 2011, 15:49 »
Blitt helt forelska sjæl! Eneste gangen jeg har virkelig fulgt med på det var i Vancouver, men nå har jeg bare gått glipp av kampen mot Sverige, noe som forøvrig er utrolig synd.  :-[

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1263 på: 06. Mai 2011, 16:18 »
Blitt helt forelska sjæl! Eneste gangen jeg har virkelig fulgt med på det var i Vancouver, men nå har jeg bare gått glipp av kampen mot Sverige, noe som forøvrig er utrolig synd.  :-[

Yeah! Uten tvil den med spennende kampen til nå.
Nei.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #1264 på: 06. Mai 2011, 21:01 »
Aldri hatt sansen for hockey, og har i grunn bare sett to kamper live noensinne. Storhamar - Enga, og Gjøvik Hockey mot Lørenskog (eller noe slikt :P). På Storhamar-kampen var det bra liv, noe som gjorde kampen morsom nok. I Fjellhallen var det tragisk lite folk (1.div), og kjedelig kamp.
Men jeg fikk med meg OL-finalen i fjor, en kamp jeg synes var ganske morsom. Men var nesten så jeg droppet Braga - Benfica i går, for å se på Norge - Sveits. Så første periode, og likte det egentlig. Tror nok jeg må få med meg flere hockey-kamper (med litt kvalitet på ;) ).

hockey kjem nok bak fotball og sykkel på interesselisten.

Ingenting slår fotball og sykling ;)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #1265 på: 06. Mai 2011, 21:29 »
Fotball og boksing er de beste publikumsportene for min del. Når man først setter seg ned og begynner å se på en boksekamp, er det ingen vei tilbake. Synd at boksekamper ikke er mer tilgjengelig, ellers ville jeg antakelig ha fulgt med regelmessig. Sykling er bare langtekkelig.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1266 på: 06. Mai 2011, 21:37 »
Fotball og boksing er de beste publikumsportene for min del. Når man først setter seg ned og begynner å se på en boksekamp, er det ingen vei tilbake. Synd at boksekamper ikke er mer tilgjengelig, ellers ville jeg antakelig ha fulgt med regelmessig. Sykling er bare langtekkelig.

Viasat har en del boksing og kampsport, hvis jeg ikke tar helt feil.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #1267 på: 06. Mai 2011, 21:40 »

Viasat har en del boksing og kampsport, hvis jeg ikke tar helt feil.

Viasat sport da, regner jeg med? Kan ikke huske å ha sett noe særlig boksing på viasat4 i hvert fall.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1268 på: 06. Mai 2011, 22:15 »
Tenkte på sportskanalene ja. Vet de har flere sportskanaler, mener at de viser en del boksing.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1269 på: 09. Mai 2011, 11:34 »
Makrell i tomat må være det deiligste pålegget som finnes. Grrrrwosh!
Nei.

Tim Buch

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1270 på: 09. Mai 2011, 12:20 »
Jeg har en ganske sterk mage, og kan spise det meste, men makrell i tomat har jeg aldri turt å smake på en gang. Får brekninger bare av lukten og synet.

For alt jeg vet så kan det sikkert smake godt, men jeg har aldri klart å komme så langt trass i iherdige forsøk.

Grov leverpostei med pepper/urtekrydder/piffi og sprø løk/paprika/agurk any day of the week.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1271 på: 09. Mai 2011, 12:28 »
Makrell i tomat er faktisk herlig godt - noe jeg aldri går lei av. Lukt og utseende er ikke tiltalende, men anbefales på det sterkeste herifra!
Kompisen min hadde dog en leieboer som fant det for godt å lage en form for makrell i tomat-gryte, som visstnok gav helt umenneskelig jævlig stank i hele leiligheta :P
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1272 på: 09. Mai 2011, 12:31 »
Helt enig i det Kristoffer sier. Det ser jævlig ut og likte veldig ille, men gud så godt det er. Helt fantastisk! Spiser let topp ei tube i løpet av 2-3 skoledager, og spiser gjerne 1 boks på to dager hjemme. Utrolig nydelig! ;D
Nei.

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1273 på: 09. Mai 2011, 13:04 »
På NIH er det makrell i tomat som er livsføden til mange. Jeg kan lett bruke opp en boks på et måltid. Det vil da si på cirka 5-6 knekkebrød. Er det eneste pålegget jeg har i kjøleskapet, trenger ikke annet. Er noen ganger jeg unner meg noe ekstra, og da er det makrell i salsa som gjelder!  ;)
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1274 på: 09. Mai 2011, 14:30 »
Ja. Før jeg flyttet hit jeg bor nå spiste jeg lett to bokser om dagen (6-9 brødskiver :P), og det var det eneste jeg spiste i løpet av 3-4 mnd. Sykt gode greier. Synd det blir så dyrt i lengden.

Sprø kamp av Norge i dag. For et lag! Og Marius Holtet viser hva hamargutter er laget av og putter hele 4 mål. Stort!
Nei.