20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Chit Chat-tråd  (Lest 372326 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Chit Chat-tråd
« Svar #1200 på: 18. April 2011, 01:03 »
Noen andre som følger med på sluttspillet i NBA?

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #1201 på: 20. April 2011, 15:50 »
NBA??? Fotball eller ingenting for meg iallefall :-)

Angående Salamova, så kan jeg ikke få kritisert media og myndighetenes håndtering nok i denne saken. Enig med Kristoffer altså.

Vi har mange saker i Norge der folk som er gift med Nordmenn blir utvist for at mannen ikke har tjent nok for flere år siden, selv om de har betalt skatt hele livet. Barn og babyer sendes ut av landet med dette som årsak, og så skal vi gi unntak for denne priviligerte jenta her??? Henger ikke på greip.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1202 på: 28. April 2011, 01:56 »
Bra innlegg bjørni.

Forøvrig - kom tilfeldigvis over denna - og leste også litt i kommentarfeltet. Syke menneske:

...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1203 på: 28. April 2011, 15:14 »
Jeg kjennerj eg blir flau av å lese kommentarene der. Herre min hatt.
Nei.

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1204 på: 28. April 2011, 15:20 »
Virker jo som det er på høy tid at noen griper inn...

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1205 på: 28. April 2011, 15:26 »
Ja - det virker i aller høyeste grad slik. Så de andre videoene hun hadde lagt til og hva hun hadde skrevet på Youtube-profilen sin. Rett og slett ikke friskt.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1206 på: 28. April 2011, 15:50 »
Helt klart. Men blir veldig flau over hva andre skriver også. Tatt fra mitt glemske hode: "Dattera vil jo være hos moren, da kan jo ikke barneværnet ta dem? Idioter" eller noe i den dur. Ærlig talt, er folk så forbanna dumme? Skjønner de ingenting?

Ellers, barneværnet består kun av mennesker, og akkurat som alle andre gjør de også mange feil. Men man kommer ikke bort fra at de gjør mer bra enn negativt, noe folk ikke ser ut til å skjønne siden media KUN fokuserer på det negative de gjør. At folk ikke greier å se lenger enn sin egen nesetipp er rimelig drøyt. Trenger ikke å være superEinstein for å fatte det her.
« Siste redigering: 28. April 2011, 15:52 av boris. »
Nei.

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1207 på: 28. April 2011, 16:02 »
Jeg misunner ikke barnevernet den jobben de gjør. Mens familien kan lange ut mot dem og pressen velvillig biter på har barnevernet taushetsplikt og kan ikke forklare den latterlige kritikken de til tider møter. Trist egentlig.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1208 på: 28. April 2011, 16:06 »
Tjah, de har åpenbart en utrolig vansklig jobb, og det er det liten tvil om. Men som i Alvdal-saken, så er det liten tvil om at det er visse personer i barneværnet som virkelig har driti seg sykt ut, og vært med på å ødelegge et liv pga. dumhet og ren idioti.

Hadde faktisk besøk av ei fra barneværnet på skolen i går, og da endte vi opp med å prate om både det gode og negative barneværnet gjør. Ganske interessant, til tross for at dama var halvdau og ganske kjedelig ellers.
Nei.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1209 på: 28. April 2011, 16:28 »
Helt klart en grusomt vanskelig jobb, men i dette tilfellet etter å ha sett ytterligere mer med henne, så er jeg vel ikke i mye tvil om at den dama aldri er skikket til å ha verken barn eller kjæledyr. Men som du sier, de er bare mennesker de også - og kan selvfølgelig gjøre feil.

Dama er rett og slett paranoid.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1210 på: 28. April 2011, 16:46 »
Litt for lang til at jeg orker å se hele. Men ja, virker smått paranoid.

Men jeg klinker til med en litt annen type video:

Jeg blir rett og slett glad på henne vegne, samtidlig som jeg ler meg ihjel. Haha, for en glede! ;D
Nei.

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1211 på: 02. Mai 2011, 10:56 »
Da var Osama bin Laden død også. Synd de ikke klarte å ta ham levende, men det er vel ingen som er lei seg for at svinet er borte. Håper bare vi ikke får se hevnaksjoner.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1212 på: 02. Mai 2011, 12:22 »
Ingen som er lei seg, men hvorvidt det egentlig har veldig mye å si er en annen ting vel. Der er nok av svin igjen vel..

TheBandit

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #1213 på: 02. Mai 2011, 12:37 »
Hele saken rundt Bin Laden virker suspekt.. At de dumper liket hans til sjøs på under 5 timer etter drapet og ikke viser frem noen bevis..

Hvis han ble drept så har det skjedd flere år tilbake i tid tror jeg

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1214 på: 02. Mai 2011, 12:43 »
Er i alle fall en som har sett det live.

http://digital.vgb.no/2011/05/02/rapporterte-live-fra-d%C3%B8dsangrepet-pa-bin-laden/

Konspirasjonsteorier er forøvrig fryktelig morsomme, den beste jeg har hørt til nå.
-USA har aldri landet på månen.
-Ikke? Hvordan forklarer du da flagget som står der?
-Det er blitt plantet der.

Tror ikke det er noen grunn til å tvile på at han har blitt drept egentlig. Om han hadde blitt drept tidligere tror jeg helt sikkert at amerikanske myndigheter hadde hatt lyst til å fortelle om det så fort som mulig. Husk på at dette er en mann de har jaktet på i 10 år.