20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Chit Chat-tråd  (Lest 372123 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Chit Chat-tråd
« Svar #1125 på: 14. Mars 2011, 10:24 »
Det skjer jo så jævlig ofte også. Jeg har så latterlig lite til overs for slike folk. Han burde som du sier vært buret inne for drapsforsøk.

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1126 på: 14. Mars 2011, 10:49 »
Det skjer jo så jævlig ofte også. Jeg har så latterlig lite til overs for slike folk. Han burde som du sier vært buret inne for drapsforsøk.

Burde helt seriøst vært samme straff som om han hadde skutt mot piloten med skytevåpen.

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1127 på: 14. Mars 2011, 12:37 »
Helt enig i at saken burde behandles som drapsforsøk! Håper ikke disse folka slipper unna med bare en advarsel, for folk må forstå hvor farlig og idiotisk det er.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1128 på: 14. Mars 2011, 12:52 »
Jeg fant ingen egnet plass for dette, så jeg tror jeg tar det her.
Nettsiden footballfancast.com presenterer stadig lister over ditt og datt. Denne gangen er det den mest forhatte elleveren i Premier League.

Bestående av:
Jens Lehmann
Gary Neville  - John Terry - William Gallas - Ashley Cole
Lee Bowyer - Robbie Savage - El-Hadji Diouf - Christiano Ronaldo
Craig Bellamy - Didier Drogba

Reserver: Mark Bosnich, Emmanuel Adebayor, Kevin Davies, Duncan Ferguson, Michael Brown, Stephen Hunt, Joey Barton.

Jeg bruker vanligvis ikke å henge meg opp i slike lister, men denne gangen var det ikke til å unngå at det i særdeleshet var ETT veldig sentralt navn som manglet.
Roy Keane.

Man kan si mye om Bowyer, Savage, Diouf, Ronaldo, Joey Barton eller noen av de andre midtbanespillerne. Men jeg klarer ikke helt se at det er mulig å utelate Roy Keane. Han ville vært en selskreven kaptein på et slikt lag. Lee Bowyer er jo Svigermors Drøm i forhold til Roy Keane.

Er det noen andre som burde vært på dette laget?

Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #1129 på: 14. Mars 2011, 22:46 »
Jeg skjønner ikke hvorfor Kevin Davies og Stephen Hunt er på lista, men Keane burde deff vært det.
kan jo også tenke meg at en del med blå baller kunne nominert Vinny Jones på den lista, selv om flesteparten nok husker ham som en kongespiller av den gamle sorten..

ElvenKind

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • Mitro!
    • Vis profil
« Svar #1130 på: 15. Mars 2011, 10:12 »
Jeg fant ingen egnet plass for dette, så jeg tror jeg tar det her.
Hvorfor ikke her?
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1131 på: 15. Mars 2011, 10:42 »
Fordi jeg ikke fant en egnet tråd der.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

ElvenKind

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • Mitro!
    • Vis profil
« Svar #1132 på: 15. Mars 2011, 13:00 »
Er vel nesten verdt sin egen tråd, i fotballforumet, den der? ;)

Nevermind...
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1133 på: 15. Mars 2011, 16:39 »
Jeg skjønner ikke hvorfor Kevin Davies og Stephen Hunt er på lista, men Keane burde deff vært det.
kan jo også tenke meg at en del med blå baller kunne nominert Vinny Jones på den lista, selv om flesteparten nok husker ham som en kongespiller av den gamle sorten..

Hunt må være ene og alene på grunn av at Chelski-fansen hater ham pga Cech-skaden, ellers klarer ikke jeg finne noen åpenbare grunner?
Kevin Davies er jo bare en hard spiller, men aldri sett på ham som stygg eller spesielt ufin. Så den var merkelig. Keane burde definitivt vært der ihvertfall.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1134 på: 17. Mars 2011, 15:30 »
Jeg vises som pålogget på Facebook 24/7 for tiden, til og med når jeg har logget meg av... Noen som har samme problemet eller kan hjelpe meg? Er sykt irriterende :P
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Aslak

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • Fuglfisken, fuglfisken - fly gjennom skyene
    • Vis profil
    • Godsangerâ„¢
« Svar #1135 på: 20. Mars 2011, 14:40 »
Må bare fortelle om en sær drøm jeg hadde i natt. Setter pris på en tolkning!

Var på Stoke - Arsenal med tre kompiser. Det var ikke helt fullt på Britannia Stadium og litt daff stemning, akkurat som om det var en ligacupkamp eller noe. Jeg og kompisene mine satt på pressetribunen sammen med Kenny Dalglish. Plutselig reiste Dalglish seg, og da gjorde jeg det samme. Han sto sånn ei stund, og når han satt seg ned, så gjorde jeg det samme.

Plutselig var jeg på banen og spiller venstrekant for Stoke. Vi fikk et innkast og jeg skulle ta det. En Stoke-spiller inviterer til kort innkast, men pga mine svært glatte selbuvotter så glipper ballen ut av hendene mine, og dommeren dømmer feilkast. Da slutter drømmen.

Drømmen reiser følgende spørsmål:
- Hvorfor var det ikke fullsatt på Stoke - Arsenal?
- Hvorfor var Kenny Dalglish på pressetribunen?
- Hvorfor hermer jeg etter Dalglish' bevegelser?
- Hvordan kom jeg meg på banen?
- Hvorfor spilte jeg med selbuvotter?
« Siste redigering: 20. Mars 2011, 16:03 av Aslak »
Godsanger?

Twitter: @BjerreP

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1136 på: 20. Mars 2011, 17:37 »
Bra drøm!

For en patetisk fyr Bill O'Reilly er.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1137 på: 20. Mars 2011, 21:18 »
- Hvorfor var det ikke fullsatt på Stoke - Arsenal?
- Hvorfor var Kenny Dalglish på pressetribunen?
- Hvorfor hermer jeg etter Dalglish' bevegelser?
- Hvordan kom jeg meg på banen?
- Hvorfor spilte jeg med selbuvotter?

Tar utgangspunkt i Etherington iom. at det var venstrekant-plassen til Stoke du kom inn på. Min teori er at Etherington har fått tilbakefall på gamblingfronten, og gambla vekk både Pulis og halve publikumsantallet på Britannia. Dalglish, aka. "Messiah", er naturlig valg som erstatter i blytunge tider. Dalglish henta jo i si tid Andreas Andersson til Newcastle, så det er ikkje utrulig at han kunne henta inn et frisk ubeskrive blad frå Norden til sin nye klubb. Valget falt på deg.

Taktiske ferdigheiter følger ikkje med Messias-tittelen, så dei einaste instruksane du får er å reise deg opp og sette deg ned. Derav etterapinga på pressetribunen. Dalglish er på pressetribunen for å vere nærmast mulig utgangen når Boyzone ankommer Stoke-on-Trent seinare samme kveld. Viktig å vere tidlig ute!

Når det gjelder problema med votter og kastinga, er eg meir usikker. Det overfor er eg derimot bombesikker på er korrekt.

Kvifor drømmen tar utgangspunkt i Stoke, Arsenal og Dalglish? Stoke-kampen var friskt i minne, parallellar til Arsenal-kampen var i går en drøm på 0-4 og Dalglish tok frå oss juvelen som kanskje kunne gjort at ting hadde sett litt lysare ut i går.

Flott drøm! Hadde en fin drøm som involverte meg sjøl og Fabrice Pancrate i en varmluftsballong en gang. Aldri trivelig å våkne etter noko slikt.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1138 på: 20. Mars 2011, 21:39 »
Fenomenalt innlegg :D
Jeg har også drømt at jeg plutselig har vært utpå matta for Newcastle. Vanligvis har det vært marerittlignende greier hvor jeg har vært totalt ubrukelig.

Aslak

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • Fuglfisken, fuglfisken - fly gjennom skyene
    • Vis profil
    • Godsangerâ„¢
« Svar #1139 på: 20. Mars 2011, 21:49 »
Takk for meget fin tolkning!

Jeg drømmer så mye sært om dagen, atte hjælp. Tror jeg må poste flere av drømmene her inne, slik at jeg kan få flere tolkninger og bli klokere på hva som rører seg inne i hodet mitt.
Godsanger?

Twitter: @BjerreP