20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Chit Chat-tråd  (Lest 372166 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Chit Chat-tråd
« Svar #690 på: 16. Sep. 2010, 00:42 »
Den på tre minutter om King Curtis var enda bedre!

Forøvrig - denne var heeeeeeeelt sjuk! Som en tale tatt ut fra The Office - bare at dette er ekte! Jeg ler så jeg griner - om og om igjen!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #691 på: 16. Sep. 2010, 16:17 »

Her snakker vi ISSUES! Sjukeste fyren jeg har sett på en stund.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #692 på: 16. Sep. 2010, 17:12 »
Enten er han psykisk ikke frisk - eller så er det derre en eller annen sjuk rolletolkning!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #693 på: 16. Sep. 2010, 17:30 »
Fikk ikke inntrykk av at det der var veldig ekte, egentlig. Så ut som en kis som kjeda seg veldig og prøver og få folks oppmerksomhet.
Nei.

Matsaran

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #694 på: 17. Sep. 2010, 12:08 »
Har kun litt høydeskrekk, men denne videoen får jeg seriøst angst av:P
for en latterlig jobb ;D
(start video etter 30 sek)
« Siste redigering: 17. Sep. 2010, 12:10 av Matsaran »

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #695 på: 17. Sep. 2010, 12:29 »
Huff, fikk frysninger.. Respekt! Håper de får jævla godt betalt!
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

Matsaran

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #696 på: 17. Sep. 2010, 12:42 »
Grunnlag for risiko-tillegg? :D

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #697 på: 17. Sep. 2010, 14:11 »
Ja, den videoen er helt syk. Blir svimmel av å se den. Å klatre på toppen av et tårn på over 1,5 km uten sikring i arbeidet ditt er jo fullstendig galskap. Kommer det et raskt, brutalt væromslag eller et kraftig vindkast er jo fyren dau.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #698 på: 17. Sep. 2010, 16:56 »
Jeg har høydeskrekk - og har ikke sett hele sammenhengende. Rett og slett helt jævlig å se på! :P

Aslak

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • Fuglfisken, fuglfisken - fly gjennom skyene
    • Vis profil
    • Godsangerâ„¢
« Svar #699 på: 17. Sep. 2010, 19:16 »
Jeg tror jeg utviklet en gode dose høydeskrekk etter å ha sett den videoen.
Godsanger?

Twitter: @BjerreP

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #700 på: 17. Sep. 2010, 19:21 »

For en ekstremt dyktig kis! Fy søren!  :o
Nei.

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #701 på: 17. Sep. 2010, 23:30 »
Litt søkt å spørre om dette her kanskje, men noen med litt kunnskap innen medisin som vet om det er farlig å blande Ibux og alkohol? Har tatt en visdomstannsoperasjon nylig, og er rimelig avhenging av smertestillende for tida, samtidig som det er en fest jeg nesten er nødt til å dra på i morra.

Har spurt både tannlege og de av kompisene mine om kunne tenkes å vite noe om dette, men ingen som virker som om de har peiling. Må nesten regne med at det er safe da?

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #702 på: 17. Sep. 2010, 23:39 »
Litt søkt å spørre om dette her kanskje, men noen med litt kunnskap innen medisin som vet om det er farlig å blande Ibux og alkohol? Har tatt en visdomstannsoperasjon nylig, og er rimelig avhenging av smertestillende for tida, samtidig som det er en fest jeg nesten er nødt til å dra på i morra.

Har spurt både tannlege og de av kompisene mine om kunne tenkes å vite noe om dette, men ingen som virker som om de har peiling. Må nesten regne med at det er safe da?

Jeg tror ikke det er direkte farlig, men etter hva jeg har hørt er det ikke bra heller.  :P
Mener jeg leste noe om at man tåler mindre ved inntak av smertestillende og alkohol, men husker ikke hvor.

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #703 på: 17. Sep. 2010, 23:43 »
Tåler mindre? Det er jo ikke noe problem, blir jo bare billigere alkohol-konsum for meg, da. :P

Hehe, neida, det er vel den type svar jeg har fått hittil også. Advarsler fra folk som ikke har noen stor kompetanse innen medisin, men som "har hørt" et eller annet. :P

Matsaran

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #704 på: 17. Sep. 2010, 23:46 »
Studerer farmasi faktisk så dette kan jeg svare sånn rimelig tilfredsstillende på ;D
Generelt sett er ibux og andre NSAID's "harde" for magen og overdreven bruk fører som regel til blødninger fra mageslimhinnen og magesår. I kombinasjon med alkohol kan det føre til blødninger.
Men.. kommer veldig an på hvor mye ibux du har tatt nå og skal ta imorgen? og uansett bør du drikke minst mulig... sykt kjipt å få skader på magen hvis det er unødvendig ::)