20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Chit Chat-tråd  (Lest 368010 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Chit Chat-tråd
« Svar #570 på: 25. Mai 2010, 17:08 »
HAHAHAHAAH for en tosk.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #571 på: 25. Mai 2010, 17:56 »
Fy faen så jalla og mongo. Jeg merker at jeg blir pinelig berørt!
Nei.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #572 på: 25. Mai 2010, 19:40 »
Haha, de to vinnerne av Paradise Hotel må da slå noen rekorder i å ligge lavt på BÅDE utseende- og IQ-skalaen?
Hehe ja men er andre PD deltakere som også gjør det godt. Sitat fra Thea:
Sitat
?Karoline ser ut som hun er litt jordnær, og det er ikke helt min stil. Jeg er litt mer down-to-earth.?
:P
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #573 på: 25. Mai 2010, 20:01 »
Fyren nekter å svare på mailene jeg sender han, noe som egentlig er ganske irriterende. Det er ikke veldig kult å vite at en taper tjener penger på ditt arbeid. Jeg er sikker på at jeg har muligheten til å cashe inn XXXX antall kroner fra dusten om jeg søker juridisk hjelp, men ikke sikker på om jeg har tid til å gjøre det.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #574 på: 25. Mai 2010, 20:17 »
Er du ein av dei i Bt? Las om det tidligere i dag. Svarene hans der virka ikkje akkurat overbevisende..
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #575 på: 25. Mai 2010, 20:28 »
Nei, men er i kontakt med BT-skribenten som skrev den andre saken om de tre økonomistudentene. Nettavisene elsker "juice" rundt slike saker, og når fyren klarer å drite seg loddrett ut på saker som omhandler hva som er sitt og hva som er andres materiale, så fortjener han en real smekk på pungen.

Får se om jeg gidder å stille opp der også for øvrig. ;)

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #576 på: 25. Mai 2010, 22:52 »
Haha, de to vinnerne av Paradise Hotel må da slå noen rekorder i å ligge lavt på BÅDE utseende- og IQ-skalaen?

Generelt ALLE deltakere av PH vel..
Er vel en grunn til at Pilgaard "slutta" som finansrådgiver etter at han var med der.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #577 på: 26. Mai 2010, 22:42 »
Petter Pilgaard er jo utrolig nok ganske intelligent i forhold til årets PH-vinnere. Han virker i hvertfall langt mer intelligent enn de to blondinene. Det er en del "dumme" mennesker i verden, men jeg nekter å tro at noen av dem er så lite intelligente som Paradise Hotel-vinnerne.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #578 på: 29. Mai 2010, 17:36 »
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #579 på: 29. Mai 2010, 18:10 »
Kjærring-"fotball" er det kjipeste som finnes! Tippa oddsen i dag men tapte på Kolstad. Første og siste gang jeg tipper på noe som har med damer og gjøre. Kjipt, da jeg hadde lyst på mer penger. :-[
Nei.

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #580 på: 29. Mai 2010, 18:11 »
Om man virkelig trenger penger er det nok ingen tvil om at tipping er løsningen nei.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #581 på: 29. Mai 2010, 21:28 »
Tjah...jeg trenger jo ikke penger, da jeg har null problemer med å spare noen tusen i månden, selv med latterlig lav inntekt. Men jeg har selvfølgelig lyst på mer penger. Og jeg bruker max 50 kroner i uka, så det er ikke krise å tape. Men gjevinst er alltid morsomt, selv om man overlever uten det. ;D

Edith: Og tipping er jævlig morsomt! Det er hovedgrunnen til at jeg tipper, ikke fordi jeg regner med å vinne meg rik.
« Siste redigering: 29. Mai 2010, 21:31 av boris. »
Nei.

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #582 på: 30. Mai 2010, 17:16 »
Har en kompis som hver månede setter 20 % av inntekten sin på svart/rød på NordicBet. Får noen ganger en hyggelig månede, og noen ganger en litt mindre hyggelig. Selv tipper jeg ikke for å vinne, men for å ha litt spenning.

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #583 på: 02. Juni 2010, 02:06 »
Stikker til Kina på lørdag og blir en månede. Må jeg se VM-matchene veldig tidlig eller veldig sent da? Eller går de midt på dagen? :-\

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #584 på: 02. Juni 2010, 02:54 »
Klokka er 6 timer frem i tid fra vår tidssone, om du regner Beijing-tid. Slik jeg har skjønt det går vel kampene i norsk tid fra 14 til 18 eller no slikt, så det blir med andre ord det jeg vil kalle ganske perfekt tid - sent på kvelden i Kina!