20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Chit Chat-tråd  (Lest 372334 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Ipt

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Chit Chat-tråd
« Svar #540 på: 12. Mai 2010, 17:10 »
Angående datakriminelle: Les posten min skikkelig så ser du at det ikke er det jeg skriver.

Gå til lege og skriv deg inn som paranoid. Eller kom med noe som helst som støtter opp om dine ville påstander.

Helt til slutt så kan det nevnes at ingenting er bestemt, men slik direktivet er planlagt, så skal det ikke fungere som en bjelle som går av når noen sier/skriver noe mistenksomt.
Det må foreligge sterk mistanke om at du er skyldig i særs alvorlig kriminallitet, og da vil de få tilgang til informasjonen for denne personen.
« Siste redigering: 12. Mai 2010, 19:43 av Ipt »

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #541 på: 12. Mai 2010, 19:30 »
Her er jeg faktisk helt enig med Joakim. Synes dessverre ditt syn er litt naivt Ipt. Det skal ikke mye til før informasjon kommer på avveie.

Ipt

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #542 på: 12. Mai 2010, 19:43 »
Det er dere som er naive som ikke skjønner at noe må til for å ta opp kampen med stadig mer proffesjonell organisert kriminalitet.

Hvordan kan du si at det ikke skal mye til før informasjonen kommer på avveie når du ikke vet hvilken sikkerhet som den skal være beskyttet av.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #543 på: 13. Mai 2010, 20:47 »
Dagbladet er fantastisk. Er det andre som skjemmes når slike saker er på forsiden av dagbladetets nettavis?

http://www.kjendis.no/2010/05/13/kjendis/paradise_hotel/reality-tv/streik/frisor/11711125/

Dagbladet og Vg overgår Se og Hør hver eneste dag. Det er skremmende at de er slike "nyheter" folk vil lese.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #544 på: 13. Mai 2010, 21:04 »
Dritt som det der selger. Helt mongo. Eneste grunnen til at jeg sjekker både VG og dagbladet hver dag er pga. sporten. Hadde det ikke vært for det hadde jeg gitt opp begge for lenge siden.
Nei.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #545 på: 14. Mai 2010, 11:03 »
Jepp. Synes det der er helt supert. SKal ikke se bort ifra at verden hadde gått under om det hadde blitt streik. Så det der gleder sjela mi. :)
Nei.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #546 på: 14. Mai 2010, 15:37 »
Får vondt inni meg når eg leser d der sitatet.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #547 på: 14. Mai 2010, 16:36 »
Det hadde selvfølgelig ikke vært noen krise om frisørene hadde streiket en kort periode, slik Paradise-Tine vil ha det til. Og det er ikke feil av dagbladet å lage en sak om frisørenes lønnskamp. Problemet er når de lager det til en sak om en reality-deltaker som er stokk dum, og helt tilfeldigvis jobber som frisør.

Men synes vi dama kred jeg. Det er en stor prestasjon å være så inn i hampen typisk "dum blondine" som hun er.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #548 på: 14. Mai 2010, 20:46 »
Hun er DEFINITIVT mer enn gjennomsnittlig blond. Det er vel faktisk kun på den skalaen hun har sjanse til å komme over gjennomsnittet også...

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #549 på: 14. Mai 2010, 23:02 »
Se til faen å slutte med denne rasismen overfor blonde mennesker! Jeg er blond, og langt over gjennomsnittet intelligent! :P
Dessuten er det vel slik at samtlige, stort sett, i Paradise er mildt sagt mindre smart. Kun 2 av folka der visste vel hvilket parti Obama representerte, og det er vel gjerne en orgie av mindre smarte sitater derifra.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #550 på: 14. Mai 2010, 23:45 »
Vel, i det jeg ga henne det "stempelet" så kommer det en sak på TV2-nyhetene som bare bekrefter at dumskap ikke er noe som kun forekommer i dårlige reality-serier....

http://webtv.tv2.no/webtv/?progId=424112&itemId=376601

:o ??? :o

Kan det være noen av foreldrene til einsteinene i Paradise som har eiendommer på Hidra kanskje?
« Siste redigering: 14. Mai 2010, 23:46 av Ulf »

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #551 på: 15. Mai 2010, 18:16 »
Bump.

Er det nokon her inne (henvender meg primært til trondheimsbaserte brukarar) som veit om ein plass i Barteby eg kan få strykt ei skjorte? Typ vaskeri/renseri som tilbyr ei slik teneste..

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #552 på: 15. Mai 2010, 21:19 »
Ulf - hva gjaldt saken, for oss som ikke har Sumo?
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #553 på: 16. Mai 2010, 00:55 »
Åh fy faen... Dette er den verste hangoveren jeg har hatt noensinne tror jeg. Først nå kan jeg røre meg såpass til at jeg klarer å komme meg over til laptop'en. Å drikke øl, trøndersk hjemmebrent og gin&tonic om hverandre er livsfarlig! Verre enn en overload med cognac. Unner ingen å prøve.

Ser nesten med gru på å starte opp igjen drikkinga 16. mai...

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #554 på: 21. Mai 2010, 10:48 »

Det verste av alt er at jeg syns det er morsomt!