20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Chit Chat-tråd  (Lest 373909 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Chit Chat-tråd
« Svar #495 på: 27. April 2010, 17:56 »
Det er bare sånn lille Norge er. Janteloven lenge leve! Du må ikke våge å stikke frem nesa her i landet. Du må ikke prøve deg på internasjonale sponsorer og hobbyer. Alt Petter Northug gjør utenom langrennssporet er galt. Sånn er det bare.
Jeg er ganske sikker på at Petter har lært seg å leve med det, og bare driter en lang marsj i kritikken han får.

Så ja, jeg er helt enig. Flere tenkende mennesker i lederposisjoner. Men når vi ser på hvem som er statsminister i dette landet, så er nok det et håpløst prosjekt.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #496 på: 27. April 2010, 23:38 »
Ja gud forby - Torstein Dahle eller Siv Jensen vil kanskje være bedre emner? :P
Syns nesten det er rart at han ikke har fått kritikk for å spille CS, jeg! :P
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #497 på: 27. April 2010, 23:45 »
Spilt CS? Mens han var statsminister?

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #498 på: 27. April 2010, 23:47 »
Neineinei, Northug som satt å gama CS på The Gathering her for noen uker siden!
Jens ble vel i går kritisert av han AaFK-supportern fra FrP som leder næringskommiteen for å drive reklame for Apple (iPad-bildet) da.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #499 på: 27. April 2010, 23:53 »
Ah... Hehe, ja, burde kanskje ha tenkt et sekund før jeg spurte.

Forresten, Joakim, hva i all verden har Jens Stoltenberg med den saken å gjøre? Skjønner overhodet ikke linken. :P

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #500 på: 28. April 2010, 19:23 »
Når vi snakker om tenkende mennesker i ledende posisjoner mener jeg Jens Stoltenberg er et skrekkeksempel. En mann som tenker for mye, og som dermed aldri får gjort noe.

Men Jens skal ha honnør for å reklamere for Apple.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #501 på: 29. April 2010, 00:21 »
Enten er du sarkastisk nå, eller så prøver du å ro deg unna, eller så har jeg misforstått totalt. Jeg er ikke kar til å forstå det, så jeg lar den ligge. :P

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #502 på: 29. April 2010, 00:28 »
Jeg trodde først du mente at Jens ikke var tenkende, men bare en slik programmert regelrytter som Berntsen nevnte, men nå er jeg neimen ikke sikker på noe som helst :P

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #503 på: 05. Mai 2010, 22:09 »
Fotballkort er blitt populært igjen og folk spiller (eller flipper, som de kaller det) kort i alle friminuttene på skola om dagen. Og i dag var det en som dukka opp med en stor perm og i midten var det to sider med Newcastlespiller, samt et glinskort med selve Newcastle-logoen og et glins med Alan Shearer. Da var det å sette seg ned med 5-7 unger runsdt seg og fortelle om Newcastle, samt Shearer, og lære unga at han er tidenes herligste spiller på alle mulige måter. Håper unga ble frelst og får gigantiske følelser for Newcastle. ;D
Nei.

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #504 på: 05. Mai 2010, 23:11 »
Huskar eg sjølv samla på slike, då var det også to sider med newcastle-spelarar, og et glinsande som en putta bak i permen. Meiner å huske det var en rød perm, og Shearer var den beste, han hadde "fullt" på alt unntatt innlegg :P

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #505 på: 06. Mai 2010, 02:47 »
Ahh. Fotballkort. Det var tider det :D
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Matsaran

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #506 på: 09. Mai 2010, 11:53 »
 ;D
Er det noen her inne som vet om det er ulovlig å lese andres SMS?
Da tenker jeg på meldinger som tydelig er ment for fire øyne og ikke almennheten?

Mange får jo bankopplysninger og andre viktig info over sms og mail, så hvordan er dette regulert?
Hadde vært superbra hvis noen hadde noen vettuge svar! :D

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #507 på: 09. Mai 2010, 14:30 »
Tror ikke det er en lov som sier det er ulovlig, men det er vel ikke helt etisk riktig.

Om du derimot sprer meldingene videre eller forteller folk hva du har lest kan det hende du kan bli straffet, men det er vel tvilsomt om politiet gidder å bruke ressurser på en slik sak. Da skal i allefall det innholdet du sprer være ganske hemmelig/personlig.

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #508 på: 09. Mai 2010, 14:48 »
Det er ikke lov å lese andres brev i alle fall. Uten at jeg vet det sikkert vil jeg regne med det samme gjelder for SMS.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #509 på: 09. Mai 2010, 14:51 »
Jeg hater når folk gjør det. Så sinnsykt provoserende.