20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Chit Chat-tråd  (Lest 372067 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Chit Chat-tråd
« Svar #390 på: 27. Jan. 2010, 00:15 »
En helt normal amerikansk redneck det derre :P
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Ref.Collina

• Benkvarmer
  • **
  • "Mi!? I bet I could beat you in a stare competit"
    • Vis profil
« Svar #391 på: 27. Jan. 2010, 17:19 »
Det er jo Bergen vi snakker om. Alle er jo tilbakestående i Bergen.

trodde faktisk Joakim var en seriøs mann som ikke gikk løs på folkegrupper, men så feil kan man ta om folk.
"dem som sier atte dommere er dumme, dem er dumme dem!" :)

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #392 på: 27. Jan. 2010, 17:27 »
Hehe, Joakim lyktes veldig bra med provokasjonen ser jeg! Et slikt innlegg er ikke ment å tas alvorlig :P
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #393 på: 27. Jan. 2010, 17:29 »
Hehe, Joakim lyktes veldig bra med provokasjonen ser jeg! Et slikt innlegg er ikke ment å tas alvorlig :P
Har en liten mistanke om at det er fordi det var nettopp Joakim som sa det som gjorde at det vekket så mye provokasjon og ;)
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #394 på: 27. Jan. 2010, 17:32 »
Antakeligvis :P

ErikLi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #395 på: 27. Jan. 2010, 20:51 »
Hadde jeg vært brøytemann, og fått trusler eller blitt angrepet, tror jeg HELT seriøst at jeg ville skaffet med en sånn elektrisk pistol selv. Syns ikke man skal henge ut han som en tulling, de som blir dekket over av snø må jo skjønne at han gjør jobben sin. Dessuten er det bedre å få én hissig kar etter seg, isteden for et helt nabolag ;)

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #396 på: 27. Jan. 2010, 20:59 »

"Problemet" er jo at det ikke var et snev av humor i det. Hva er vitsen med en slik uttalelse når den ikke er morsom? Eller er det morsomt i seg selv at man sier folk er tilbakestående? Skjønner ikke det, jeg.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #397 på: 27. Jan. 2010, 21:10 »
Tja. Det var jo bare en veldig useriøs kommentar fra en erketrønder mot bergensere generelt, som jeg ikke syns var spesielt stygg heller.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #398 på: 27. Jan. 2010, 21:10 »

"Problemet" er jo at det ikke var et snev av humor i det. Hva er vitsen med en slik uttalelse når den ikke er morsom? Eller er det morsomt i seg selv at man sier folk er tilbakestående? Skjønner ikke det, jeg.
Hadde jeg ikke visst bedre, hadde jeg trodd du følte deg truffet.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #399 på: 27. Jan. 2010, 21:16 »
Noe som ville vært vanskelig med en slik kommentar fordi jeg ikke er fra Bergen. Hvis du tror folk reagerer fordi de føler seg personlig såret tror jeg du bør ta en revurdering av litt av hvert.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #400 på: 27. Jan. 2010, 21:35 »
Hadde jeg ikke visst bedre, sa jeg.
Jeg tror ikke folk reagerer fordi de er personlig såret, men innlegget ditt var av en sånn karakter at en lett kan ledes til å tro det.

Jeg kan jo uansett ikke ytre et eneste småkontroversielt ord på dette forumet, uten at fem-ti stykker skjeller meg ut etter alle kunstens regler. Synes det er pussig at enkelte er så opptatt med å kritisere absolutt alt jeg sier og gjør. Men alle må vel ha sitt å fordrive tiden med.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #401 på: 27. Jan. 2010, 21:40 »
Hva har du imot tilbakestående folk da? Du liker tydeligvis å bruke det som et skjellsord og prøver å latterliggjøre dem?

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #402 på: 27. Jan. 2010, 21:48 »
Jeg kan jo uansett ikke ytre et eneste småkontroversielt ord på dette forumet, uten at fem-ti stykker skjeller meg ut etter alle kunstens regler. Synes det er pussig at enkelte er så opptatt med å kritisere absolutt alt jeg sier og gjør.

Utrolig pussig. Kan det ha noe å gjøre med karakteristikkene du bruker mot andre mennesker? Eller tror du det er helt tilfeldig?

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #403 på: 28. Jan. 2010, 00:25 »
Vel, i dette tilfellet mener jeg bestemt at det ikke er meg det er noe problem med, men alle de som mener at det er et problem med meg.

Jeg er nok kanskje litt krass i tonen av og til, og kan kanskje skrive før jeg har fått tenkt meg ordentlig om. Men bortsett fra det aner jeg rett og slett ikke hvorfor man har slike problemer med mine innlegg.

At et ørlite sarkastisk spark fra en trønder i retning Bergen skulle skape så enormt mye styr hadde jeg virkelig ikke drømt om. Men er like fullt utrolig morsomt.

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #404 på: 28. Jan. 2010, 00:28 »
Jeg er nok kanskje litt krass i tonen av og til, og kan kanskje skrive før jeg har fått tenkt meg ordentlig om. Men bortsett fra det aner jeg rett og slett ikke hvorfor man har slike problemer med mine innlegg.

Det første tror jeg vi kan bekrefte - at du ikke tenker deg særlig om. Men når du ser at fem-ti forumdeltakere reagerer på det du skriver hver gang, så er det kanskje ikke oss det er noe galt med?

Haha, føler for øvrig jeg har sett denne tråden noen ganger før. Eller i hvert fall er fremgangsmåten ganske lik andre tilfeller.

1. Fyren skriver noe idiotisk og nesten-provoserende. Ofte ting tatt helt ut av luften, og gjerne en svett konspirasjonteori.
2. Folk forteller denne mannen at han ikke er frisk i topplokket
3. Sutringen om at alle er slemme og jakten på sympati er i gang..
 ;)