20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Chit Chat-tråd  (Lest 372317 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Chit Chat-tråd
« Svar #225 på: 07. Okt. 2009, 18:09 »
Jævlig kjedelig i grunn. Skal jeg ha en saklig fotballdiskusjon, må det forekomme på fotballtrening :P

Hvilken klubb spiller du i? er det seniorfotball, eller ungdomsfotball?

Senior. Akkurat fylt 21.
Spiller for VIF :)
(Vardal IF :P )
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

ErikLi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #226 på: 07. Okt. 2009, 18:37 »
Stilig ;)
Hvilken divisjon?

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #227 på: 07. Okt. 2009, 19:01 »
Det er ihvertfall ingenting som er så irriterende som ikke-fotballinteresserte som liksom vil diskutere fotball med deg. Det er det verste jeg vet.

Enig. Det er så jævla irriterende.
Er det egentlig så irriterende?
Jeg synes det er morsomt å se hvordan de blir avslørt med en gang jeg begynner å snakke om fotball på fullt alvor. De har jo ikke peiling på hva jeg snakker om. Det er faktisk morsomt.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #228 på: 07. Okt. 2009, 19:18 »
Det er ihvertfall ingenting som er så irriterende som ikke-fotballinteresserte som liksom vil diskutere fotball med deg. Det er det verste jeg vet.

Jeg synes det er morsomt å se hvordan de blir avslørt med en gang jeg begynner å snakke om fotball på fullt alvor. De har jo ikke peiling på hva jeg snakker om. Det er faktisk morsomt.

Ikke-fotballinteresserte personer som vil diskutere fotball med meg, er skremmende ofte Man Utd "fans"
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

ErikLi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #229 på: 07. Okt. 2009, 19:56 »

Ikke-fotballinteresserte personer som vil diskutere fotball med meg, er skremmende ofte Man Utd "fans"

Nesten alle i hele verden er United supportere. Mange av dem "United supportere" som bytter klubb til f.eks Chelsea, hvis Chelsea vinner PL... eller det gjelder vel mest barn.

ratatosk

• Midtbaneanker
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
« Svar #230 på: 07. Okt. 2009, 19:59 »

Nesten alle i hele verden er United supportere. Mange av dem "United supportere" som bytter klubb til f.eks Chelsea, hvis Chelsea vinner PL... eller det gjelder vel mest barn.

united supportere er barn uansett alder... Uvitende små dumme barn :P
sunt pueri pueri puerilia tractant

ErikLi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #231 på: 07. Okt. 2009, 20:05 »

united supportere er barn uansett alder... Uvitende små dumme barn :P

Hahahahaha!  ;D . Guds misslykkede skaperverk.

ratatosk

• Midtbaneanker
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
« Svar #232 på: 07. Okt. 2009, 20:15 »
lille Anne hos doktoren:
Anne:  kan man bli gravid av å pule i rompen?
Doktoren:  Men selvfølgelig kan man det Anne, hvor ellers tror du alle manu supporterene kommer fra ;D

Gammel, men morsomm læll :P
sunt pueri pueri puerilia tractant

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #233 på: 07. Okt. 2009, 20:31 »
Stilig ;)
Hvilken divisjon?

4. i år. Men i fjor var A-laget i 3. div, men måtte gi fra seg plassen for et samlet lag i Gjøvik. Da måtte både Gjøvik/Lyn og Vardal gi fra seg sine plasser i 3.div før å gjøre plass til Gjøvik FF, det laget som Rosenborg møtte i første runde av cupen i år. Ganske komplisert akkurat den der. Vi og Lyn mistet de beste spillerne, og måtte "starte på nytt". Slitt voldsomt i år. Dessverre. Lyst til å spille høyere, men det tar man hvis det kommer ;)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

ErikLi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #234 på: 07. Okt. 2009, 20:45 »
kjipern den  :-\

HAHAHA, genial vits ratatosk :P

Abort reklame?
« Siste redigering: 07. Okt. 2009, 20:51 av ErikLi »

Peter

• Gjest
« Svar #235 på: 09. Okt. 2009, 16:40 »
Vits:

Hvorfor liker ikke Bin Laden brus?
Fordi når han åpner brusen sier den Busssssssh! :P

Peter

• Gjest
« Svar #236 på: 09. Okt. 2009, 22:11 »
Jeg gratisreklamerer på nettby nå... ::)

ErikLi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #237 på: 09. Okt. 2009, 22:59 »
Har to vitser:

I Geografi timen:
Læreren: Ola, hvor ligger Birmingham?
Ola: Nederst på tabellen :P

Hva gjør Sunderlandsupporterne når Sunderland kommer til champions league?
Skrur av xboxen
« Siste redigering: 09. Okt. 2009, 23:04 av ErikLi »

Peter

• Gjest
« Svar #238 på: 09. Okt. 2009, 23:04 »
Hadde du byttet til Man U så...

ErikLi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #239 på: 09. Okt. 2009, 23:06 »
Manchester United er ikke en by da :P , så blir litt feil å bruke det.

La til denne i det forrige innlegget mitt hvis du ikke så det:

Hva gjør Sunderlandsupporterne når Sunderland kommer til champions league?
Skrur av xboxen

To gutter spiller fotball i en park når en av de blir angrepet av en Rottweiler. Ved en lynrask reaksjon tar kameraten å river av en planke fra et gjerde, stikker den mellom halsen og halsbåndet på hunden og vrir til hundens nakke knekker. Mens dette skjedde hadde en reporter som gikk tur sett det hele.
Han sprang bort, introduserte seg for så å ta opp penn og papir for å skrive ned historien. Han
 skriver: "Brann supporter redder kamerat fra rabiat hund." Gutten sier da: "Men jeg er ikke Brann supporter!"
 Reporteren begynner igjen: "Åsane supporter redder kamerat fra livsfarlig hund." Gutten sier da: "Jeg heier ikke på Åsane heller."
Reporteren spør: "Hvem heier du på da?"
"Lillestrøm!" sier gutten.
Reporteren begynner igjen:
"Mentalt forstyrret gutt drepte familiens kjæledegge med kaldt blod i parken"......

« Siste redigering: 09. Okt. 2009, 23:10 av ErikLi »