20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Chit Chat-tråd  (Lest 372161 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Chit Chat-tråd
« Svar #181 på: 17. Sep. 2009, 20:51 »
Faen som jeg hater høstværet i Trondheim! Intenst.

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #182 på: 17. Sep. 2009, 22:30 »
Jeg har faktisk aldri i alle mine år her, opplevd det så ille som i år.

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #183 på: 17. Sep. 2009, 23:13 »
Hehe, nei, var mye bedre i fjor ihvertfall. Ble forresten dratt med på treningstur i bymarka i hele dag, og undervurderte været noe sinnssykt. Våkner jeg ikke med en stygg forkjølelse i morgen skal immunforsvaret mitt ha mye ros.   

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #184 på: 18. Sep. 2009, 16:03 »
Jeg er av den oppfatning av at når det først er dårlig vær i Trondheim om høsten, så er det jævlig dårlig vær. Det forferdelige høstværet har kanskje kommet tidligere i år, enn før.

Men jeg synes det holder nå. Kan få litt mer enn en og en halv dag med sol og bra vær.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Aslak

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • Fuglfisken, fuglfisken - fly gjennom skyene
    • Vis profil
    • Godsangerâ„¢
« Svar #185 på: 18. Sep. 2009, 16:52 »
Fy faen hvor digg høsten er sørpå, i forhold til i nord. I Tromsø starter jo vinteren i september allerede, mens her nede har vi jo nordnorske sommertemperaturer nå.
Godsanger?

Twitter: @BjerreP

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #186 på: 18. Sep. 2009, 17:52 »

Da har du ikke prøvd en høst i Bergen antar jeg? :p Denne høsten har faktisk ikke vært så ille da, spilt fotball i sol i mange timer i dag :)

Men en fjelltur forrige lørdag i plaskregn og kuling førte til at jeg ikke har mobil nå. Fy faen så kjipt det må ha vært å være student før man fikk mobil.

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #187 på: 18. Sep. 2009, 17:59 »

Da har du ikke prøvd en høst i Bergen antar jeg? :p Denne høsten har faktisk ikke vært så ille da, spilt fotball i sol i mange timer i dag :)

Jo, det har jeg. Mange ganger. Har til og med hatt utendørsjobb i Bergen en høst, ble noen laaange dager da også. :P

Men det topper ikke været i Trondheim denne høsten altså...

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #188 på: 18. Sep. 2009, 18:06 »
Hehe, daså. Første høsten min i Bergen satte de jo nedbørsrekord med ca 120 dager på rad med nedbør, det var småkjipt. Kanskje jeg må revurdere planene om å flytte til Trondheim da :P

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #189 på: 18. Sep. 2009, 18:17 »
Hehe, Bergen er jo i utgangspunktet en finere og bedre by enn Trondheim da. Og været er egentlig ikke noe godt argument for å flytte hit er min erfaring etter litt over et år. :P

Må være på grunn av studentmiljø eller noe sånt da, hvis du studerer fortsatt.

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #190 på: 18. Sep. 2009, 18:25 »
Tenkte å flytte dit etter jeg er ferdig å studere. Lyst å prøve en ny by, komme litt nærmere hjem + at de fleste kompisene mine hjemmefra bor der.

Men ja, inntrykket mitt er at Bergen er en finere og bedre by, selv om jeg liker Trondheim også...

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #191 på: 04. Okt. 2009, 15:09 »
I følge yr.no så kom det 203,5 mm med nedbør i Trondheim i september mot 360,8 i Bergen. Så dere i Trondheim har ikke så mye å klage på :)

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #192 på: 04. Okt. 2009, 15:20 »
Tror ikke på det. :P

Jeg har opplevd mange høster i Bergen, og denne høsten i Trondheim er verre enn noen av dem. Og ifølge en kompis av meg i Bergen har det ikke vært spesielt ille der i år.

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #193 på: 04. Okt. 2009, 19:18 »
Det har overhode ikke vært spesielt ille. Det er derfor jeg sliter med å skjønne hva dere syter for :)

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #194 på: 04. Okt. 2009, 20:46 »
Det JEG syter for er at dette er den verste høsten jeg noen gang har opplevd, til tross for at jeg har opplevd mange i Bergen. Og når jeg får høre at Bergensværet har vært relativt bra denne høsten kan jeg faktisk garantere at vi har hatt det "verre". ;)

Ikke aner jeg hvordan de målingene ble som det ble, kanskje det har regnet mer om natten i Bergen, eller det er en annen svakhet med de målingsgreiene. Ikke bryr jeg meg heller, men når jeg hører om kompiser som griller ute i Bergen nå i september vil jeg ikke høre snakk om at vi har vært heldigere enn dere med været i år. :P