20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Chit Chat-tråd  (Lest 372281 ganger)

0 medlemmer og 6 gjester leser dette emnet.

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Chit Chat-tråd
« Svar #135 på: 11. Aug. 2009, 23:00 »
Noen som vet om et/flere 4 div. lag i nærheten av Danmarksplass i Bergen?

Nykrohnborg og Varegg er de eneste lagene jeg vet holder til på Krohnsminde nå som Løv-Ham har flyttet. Kan du ikke sjekke treningstidene på Krohnsminde og bare plukke lag derfra?

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #136 på: 12. Aug. 2009, 00:48 »
Trane spiller vel der tror jeg. Tror kanskje Nordnes og Djerv spiller der eller på Møhlenpris...

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #137 på: 13. Aug. 2009, 13:47 »
takk for god hjelp:)

Ellers lurer jeg på om noen har god peiling på flat tv. Jeg har tenkt å kjøpe meg en 42 tommer.

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=446083  Får jeg maks utav 8000 hvis jeg kjøper denne tven?

Hva er forkjellen på HD Ready kontra Full Hd. Har lest noen plasser at det ikke har noe å bety sålenge du har HD Ready med andre gode ting. HZ (?) osv.
« Siste redigering: 13. Aug. 2009, 13:49 av annern »
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

oyvinvo

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #138 på: 13. Aug. 2009, 14:58 »
takk for god hjelp:)

Ellers lurer jeg på om noen har god peiling på flat tv. Jeg har tenkt å kjøpe meg en 42 tommer.

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=446083  Får jeg maks utav 8000 hvis jeg kjøper denne tven?

Hva er forkjellen på HD Ready kontra Full Hd. Har lest noen plasser at det ikke har noe å bety sålenge du har HD Ready med andre gode ting. HZ (?) osv.

Hva skal du bruke skjermen til primært? Forskjellen på 'HD Ready' og 'Full HD' er rett og slett oppløsningen skjermen klarer å gjengi bildet i med progressive scan.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #139 på: 13. Aug. 2009, 15:02 »
Den skal blir brukt til å se fotball kamper,  konserter, filmer, Playstation3 og vanlig tv.

Hvis jeg f. eks ser på Discovery HD. Vil bilder bli bedre med full HD vs HD Ready? Hvis det er noen forskjell er det vell best å kjøpe full hd slik at man henger med i samtiden.

Ser nå at det kommer flere og flere HD kanaler på dekoderen min.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #140 på: 13. Aug. 2009, 15:04 »
Full HD er bedre, men ikke sånn EKSTREMT mye bedre, spør du meg. Da er nesten spørsmålet om plasma eller LCD viktigere.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

oyvinvo

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #141 på: 13. Aug. 2009, 15:06 »
Den skal blir brukt til å se fotball kamper,  konserter, filmer, Playstation3 og vanlig tv.

Hvis jeg f. eks ser på Discovery HD. Vil bilder bli bedre med full HD vs HD Ready? Hvis det er noen forskjell er det vell best å kjøpe full hd slik at man henger med i samtiden.

Ser nå at det kommer flere og flere HD kanaler på dekoderen min.

Skal ikke si noe sikkert men tror ikke det er noen som tilbyr Discovery HD i full HD her i Norge. Om jeg skulle handlet i den prisklassen nå, tror jeg selv at jeg hadde gått for denne

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #142 på: 13. Aug. 2009, 16:09 »
Noen som vet om et/flere 4 div. lag i nærheten av Danmarksplass i Bergen?

Nykrohnborg og Varegg er de eneste lagene jeg vet holder til på Krohnsminde nå som Løv-Ham har flyttet. Kan du ikke sjekke treningstidene på Krohnsminde og bare plukke lag derfra?
;D

Funnet noe mer ut av det? Vurderer å finne meg et lag i høst selv :)

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #143 på: 13. Aug. 2009, 23:01 »
Jeg har undersøkt litt. Men har ikke bestemt meg enda. Jeg vet ikke hvor mye tid skole, jobb osv kommer til å ta. Hvis jeg ser at jeg får litt lite fritid tror jeg nokk det blir et 5-6 div lag. Har ikke spilt fotball på et år nå, og merker at jeg savner litt konkuranse. det å spille kamp savner jeg veldig.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #144 på: 14. Aug. 2009, 09:37 »
Jepp. Det er artig uansett nivå :) Hva skal du gjøre i Bergen? Scotsman er plassen for å se kamp :)

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #145 på: 14. Aug. 2009, 13:28 »
Noen tips til hva man kan gjøre når man er fyllesyk ut av en annen verden på jobb?

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #146 på: 14. Aug. 2009, 13:30 »
Noen tips til hva man kan gjøre når man er fyllesyk ut av en annen verden på jobb?

Spise godteri. Beste medisinen som fins mot fyllesyke.

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #147 på: 14. Aug. 2009, 15:04 »

Si at du er syk og så går du hjem :)

Aslak

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • Fuglfisken, fuglfisken - fly gjennom skyene
    • Vis profil
    • Godsangerâ„¢
« Svar #148 på: 14. Aug. 2009, 15:28 »
Det hjelper å spy :) Det gjorde jeg på dassen på jobb for en uke siden.
Godsanger?

Twitter: @BjerreP

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #149 på: 14. Aug. 2009, 16:49 »
Hehe, funker dårlig det, når alle vet at jeg var ute igår. Prøvde å brekke meg på dassen istad men det var helt umulig. Rekesalaten i kantina gjorde ikke magen bedre akkurat... :(