20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Chit Chat-tråd  (Lest 372381 ganger)

0 medlemmer og 4 gjester leser dette emnet.

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Chit Chat-tråd
« Svar #90 på: 14. Nov. 2007, 15:36 »
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #91 på: 15. Nov. 2007, 21:08 »
??Jeg har tegnet en mørk skygge i de karakterløse øyenbrynene.?? Hvilket språklig virkemiddel er dette? Metafor? Og er det allusjon eller alliterasjon som er bokstavrim?

Det haster!

Dette er vel kanskje ikke det rette stedet for sånne spørsmål ::)
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #92 på: 15. Nov. 2007, 21:11 »
Jeg har på følelsen av at det er mange som har noe på hjertet som ikke er passende i en tråd, og at det dermed blir ansett på som avsporing. Iblant hender det også at folk skriver det de har på hjertet i en eller annen tråd, fordi de ikke gadd å starte opp en ny tråd.

Så her er altså chit chat-tråden. Her kan man diskutere ALT man måtte ha på hjertet, og avsporing er så absolutt tillatt.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #93 på: 07. Des. 2007, 14:07 »
Som tatt ut av "24":

http://www.dagbladet.no/nyheter/2007/12/07/520465.html

"2,8 millioner mennesker kunne blitt drept i Norge."

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #94 på: 11. Des. 2007, 11:42 »
Dagbladet ja...

Det er ihvertfall en av de tingene jeg IKKE savner med Norge
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #95 på: 15. Des. 2007, 07:53 »
Einaste ok med DB er at det viser tv programmet nederst på siå.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Johan Gjessing Værnes

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #96 på: 15. Des. 2007, 15:22 »
Dagbladet ja...

Det er ihvertfall en av de tingene jeg IKKE savner med Norge

Å bor du henne nå?

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #97 på: 18. Des. 2007, 18:36 »
Er bare ute å reiser og planen var å reise hjem når jeg ble blakk. Det er jeg nå og er tilbake i Norge og reiser ut igjen så fort jeg har tjent opp nok penger. Har planer å leve livet som 6 måneder jobbing og så 6 måneder reising
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #98 på: 23. Des. 2007, 18:38 »
Jeg har på følelsen av at det er mange som har noe på hjertet som ikke er passende i en tråd, og at det dermed blir ansett på som avsporing. Iblant hender det også at folk skriver det de har på hjertet i en eller annen tråd, fordi de ikke gadd å starte opp en ny tråd.

Så her er altså chit chat-tråden. Her kan man diskutere ALT man måtte ha på hjertet, og avsporing er så absolutt tillatt.

Ja, men altså..jeg tenkte mest på IQ-nivået på brukerne her inne, å stille spørsmål om virkemidler i skjønnlitteratur her blir jo som å spørre om afrikansk kultur på et nazist-forum
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #99 på: 23. Des. 2007, 19:13 »
Hehe, selv om jeg kanskje ikke er helt enig, må jeg berømme akkurat den sammenligningen din! :P
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #100 på: 23. Des. 2007, 20:23 »
Hehe, Tommy legger aldri noenting imellom.
Fantastisk sammenligning. Men jeg er vel som Kristoffer ikke helt enig i at IQen på samtlige her inne på forumet er så lav at det er umulig å få svar på slike spørsmål.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #101 på: 24. Des. 2007, 15:26 »
Vi har kanskje IQen til å besvare spørsmål om skjønnlitteratur. Heldigvis er vi i allefall heldige nok til å være opplyst om hvor fantastisk hasj er, og alt bra den gjør for menneskene på denne jord :)

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #102 på: 25. Des. 2007, 01:31 »
Vi har kanskje IQen til å besvare spørsmål om skjønnlitteratur. Heldigvis er vi i allefall heldige nok til å være opplyst om hvor fantastisk hasj er, og alt bra den gjør for menneskene på denne jord :)

Hehe, ikke begynn engang!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #103 på: 25. Des. 2007, 03:20 »
Noen som har noen erfaringer med gummivaginaer og lignende?
Fikk en gummivagina med 2ern i motsatt ende hos noen kompiser i julegave. Festlig! :P
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #104 på: 25. Des. 2007, 05:25 »
Noen som har noen erfaringer med gummivaginaer og lignende?
Fikk en gummivagina med 2ern i motsatt ende hos noen kompiser i julegave. Festlig! :P

haha :) Med anus altså..nice :) Jeg prøvde med en sånn gummimus når jeg var 14,men..må vel ha no glidemiddel. Uansett, den ekte varen er best ;p