20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Skal du til Newcastle?  (Lest 10065 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

André S

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Skal du til Newcastle?
« Svar #15 på: 28. Aug. 2007, 18:09 »
Jeg har tenkt meg på Pompey-matchen, og har allerede bestilt flybilletter. Hotell tenker jeg å bestille litt senere, blir sikkert rundt midten/slutten av september. Og jeg tenker å bestille kampbilletter gjennom Online-salg. Og om det mot formodning, uten at jeg kan se noen grunn til det, ettersom både Villa-kampen og Wigan-kampen har hatt ledige billetter bare en knapp uke før kamp, skulle være utsolgt når jeg tenker å bestille biletter, så får jeg uansett en fin tur til Newcastle, og får sett St. James' Park IRL i det minste. Og det finnes helt sikkert nok av puber i Newcastle som evnt. viser kampen på TV.

Det er alltid en risiko, men hva ofrer man ikke for å få sett Newcastle live på SJP?

Bare følg med på når billettene skal legges ut og sitt klar. Det eneste som kan forhindre deg fra å få billett må vel være at Newcastle vinner alle kampene sine framover og leder serien til denne kampen. Etter mine erfaringer kan du vel føle deg 99,9999% sikker på å få billett til Pompeykampen :) Når er kampen?

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #16 på: 28. Aug. 2007, 18:11 »
Pompeykampen skal etter planen gå av stabelen lørdag 3. november.
Ingen bør forandre på den datoen, for da sliter jeg. Har ikke mye sligningsmonn på flybilletten.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #17 på: 28. Aug. 2007, 18:14 »
Du skal hjem på søndag da eller? Reiser du fra Bergen? Har funnet ut at man med nød og neppe rekker kveldsflyet hjem til Bergen hvis man drar på 1430 kamp på søndag. Har sinnsykt lyst over på kampen mot WestHam kun for å oppleve pipekonserten når WestHams lag blir lest opp:

Lee Bowyer, Scott Parker, Kieron Dyer, Craig Bellamy... Nå vil vel ikke alle de få like kraftig pipekonsert mot seg, men artig tror jeg det blir uansett. Både den og kampen...

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #18 på: 28. Aug. 2007, 19:09 »
Jeg reiser ikke fra Bergen, nei. Velger en litt dyrere versjon, KLM fra Trondheim, via Amsterdam.
Og ja, jeg reiser hjem på søndag.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #19 på: 28. Aug. 2007, 19:16 »
Med mindre du bor nær Bergen, Haugesund, Stavanger er det dessverre fryktelig dyrt å komme seg til Newcastle....

Synd at ruta fra torp til Newcastle ble lagt ned...For oss som bor på østlandet KOSTER det å reise til Newcastle... >:(
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #20 på: 28. Aug. 2007, 19:22 »
Hvilke(t) selskap flyr fra Oslo til Newcastle?

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #21 på: 28. Aug. 2007, 19:28 »
Hvilke(t) selskap flyr fra Oslo til Newcastle?

Går ikke direkte fly fra Gardermoen...BA og KLM er alternativ med mellomlanding i henoldsvis Amsterdam og London...Pris: ca.2000kr t/r

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #22 på: 28. Aug. 2007, 19:37 »
Med mindre du bor nær Bergen, Haugesund, Stavanger er det dessverre fryktelig dyrt å komme seg til Newcastle....

Synd at ruta fra torp til Newcastle ble lagt ned...For oss som bor på østlandet KOSTER det å reise til Newcastle... >:(
Det har du evig rett i. Hvis jeg skulle tatt fly fra Bergen til Newcastle, måtte jeg nødvendigvis ha betalt for flybillett tur/retur Bergen også (ettersom Bergens-toget går fra Oslo, ikke fra Trondheim er ikke tog et alternativ, og det koster et par kroner å kjøre bil også), og totalt ville reisen da kostet nesten like mye som KLM via Amsterdam. Med andre ord, det er ikke fullt så billig for alle sammen å reise til Newcastle. Med mindre du bor nært Stavanger, Haugesund eller Bergen. Ettersom ruta fra Torp ble lagt ned også.

Det har vært snakk om båtrute eller flyrute Trondheim-Newcastle har jeg lest og hørt, men det har aldri blitt noe av det. Dessverre kjenner jeg ikke Odd Reitan personlig, så det blir litt vanskelig å sko seg på han, og mine "venner" på rådhuset kan nok lite gjøre.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #23 på: 28. Aug. 2007, 20:13 »
Båt fra Trondheim til Newcastle ville tatt...............*gjesp*......mange timer...

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #24 på: 29. Aug. 2007, 17:05 »
Kan ikke skjønne at det ville tatt veldg mange flere timer enn båten fra Stavanger, via Haugesund og Bergen (eller var det omvendt?). Hadde det gått direkte båt fra Stavanger eller Bergen ville det aldri i livet tatt over et døgn.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #25 på: 29. Aug. 2007, 18:13 »
Kan ikke skjønne at det ville tatt veldg mange flere timer enn båten fra Stavanger, via Haugesund og Bergen (eller var det omvendt?). Hadde det gått direkte båt fra Stavanger eller Bergen ville det aldri i livet tatt over et døgn.

Den går vel Bergen-Haugesund-Stavanger-Newacstle hvis jeg ikke tar helt feil....det er ikke sikkert trondheim-newcastle hadde tatt så veldig mye lengre tid enn den nevnte ruta.....men uansett rundt 20 timer på båt er fryktelig lang tid.....Tok Kristiansand-Newcastle en gang...la fra kai 18:00 og var fremme i newcastle ca kl.09:00...det var helt greit.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #26 på: 30. Aug. 2007, 18:11 »
Jeg er helt enig i at over 20 timer på båt er i overkant lenge, men poenget mitt er at det neppe tar særlig lenger tid direkte fra Trondheim enn det tar fra Bergen via Haugesund og Stavanger.
Direkteruta fra Kristiansand var fin, men den eksisterer jo ikke lenger.

jensgb83

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #27 på: 01. Okt. 2007, 14:44 »
Heisann er det mange som skal til newcastle-liverpool kampen i november???

og til di som synes 1 døgn ombord er lenge, så bør di prøva seg ein tur på sjøen i ein mnd:-P lol

E jo knall med 1 døgn ombord, masse festing, go mat og viss me e heldige så blir me vogga i søvn med kveldensslutt ;)
 want to be a Magpie Ranger
Only live for sex and danger

David 7

• Supersub
  • Goliath
    • Vis profil
« Svar #28 på: 12. Okt. 2007, 00:14 »
hei.

Skal muligens på Newcastøe-Pompey den 3.November

Hvordan får jeg tak i Billetter???  ???'
Please, hjelp...

Reiser fra Haugesund-stavanger-Newcastle City Baby! Med Dfds Seaways. Torsdag-Lørdag.
Gutten fra Karmøy var 8 år,
 og Keegan hadde fremdeles 80-talls hår

Mitt hjerte ble svart og hvitt,
 samme år som Ginola ga sitt

Som Alan Shearer har jeg vært lojal,
 heldigvis fikk jeg oppleve en pokal

HOWAY!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #29 på: 12. Okt. 2007, 15:17 »
Jeg skal også på Pompey-kampen. Billetter finner du på nufc.co.uk, gjennom å registrere deg for online ticket sales. Det går også an å ringe Box Office, selvsagt, hvis du føler deg stø i muntlig engelsk. Men vi må vente på at nufc legger ut billettene til denne kampen for salg. I morgen starter salget av en trippelpakke til våre tre neste hjemmekamper fra og med Pompey-matchen. Billetter til enkeltkamper blir tilgjengelig senere.

Jeg foretrekker å reise med fly jeg da, fra Trondheim, via Amsterdam. Fredag til søndag for min del.

Og nå håper jeg bare at det knapt nok selges billetter overhodet med denne trippelpakken, og at man snarest legger ut Pompey-kampen for salg til de som kun har tenkt seg på den kampen. Synes NUFC kunne tenkt mer på oss nordmenn, og latt oss komme først i køa for billetter.