20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Baldè på free tranfers  (Lest 5101 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Christian

• Gjest
Baldè på free tranfers
« på: 30. Mai 2005, 10:54 »
    »Dianbobo Balde[/list]

[/list][/list]
        »Aktuell:
        Baldè kan gå gratis frå Celtic i sommar
        »Link:
        Trykk her
        »Min meining om saken:
        Baldè hadde vel vore noko for oss? Og sidan han er gratis gjere vel saken litt enklare å sei ja til Baldè! Baldè vil komma inn å forsterka midtforsvaret å gi konkuranse om midtstoppar plassen for Bramble og Taylor, noko eg meinar er sunt for dei 2. At dei ikkje kan vere sikker på fast plass+ det er lurt med tanke på skadar. Men treng virkleg dobbel dekning på stoppar plassen og. Det blir tynt med 3 spelar. (Nå reknar eg ikkje med O`Brien og Eliott og anna stallfyll som burde ha vore solgt)
        [/list]

Mack

• Kaptein
          • Vis profil
          • http://magnar.com
        Baldè på free tranfers
        « Svar #1 på: 30. Mai 2005, 10:57 »
        Jeg har lenge argumentert for et kjøp av Dianbobo Baldé. Vet ikke om noen husker det fra det gamle forumet. Men Baldé ville vært en glimrende signing. En hardttaklende og tøff forsvarsspiller. Det må vel være i tråd med Souness' ånd?
        Toon, Toon,
        Black and white army

DanMan

• Gjest
        Baldè på free tranfers
        « Svar #2 på: 30. Mai 2005, 11:08 »
        Ja, nå må vi reagere! En GRATIS Bobo Baldé er rett og slett glimrende, og med Bramble, Boum, Taylor og Ramage allerede i stallen begynner vi virkelig å bli godt besatt i midtforsvaret. Dette kan også gjøre litt opp for flausen med å ikke hente Boum på free transfer.

Torjus

• Midtbaneanker
          • Vis profil
        Baldè på free tranfers
        « Svar #3 på: 30. Mai 2005, 12:10 »
        Kanskje Souness ikke henter han nå, så henter O`Neill han i vinter for 10 millioner pund. Neida.

Har ikke sett Baldé så mye, men det jeg har sett av han har vært greit.
        Kjenner han fra FM hvor jeg har kjøpt han til Newcastle. Der er han isåfall syklt god å ble årets spiller i England.  :lol:

Asbjørn

• Kaptein
          • Vis profil
        Baldè på free tranfers
        « Svar #4 på: 30. Mai 2005, 12:15 »
        Vi kan bare glemme Balde, når Bayern har han på toppen av lista. Sier seg selv at Balde velger Bayern med CL, istedenfor Newcastle og Intertoto.
        "Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Torjus

• Midtbaneanker
          • Vis profil
        Baldè på free tranfers
        « Svar #5 på: 30. Mai 2005, 12:19 »
        Jeg lo faktisk når jeg så den sammenligningen. Se hvor dårlige vi egentlig er. Newcastle i intertoto. Hehe...
        Er han linket til Bayern er han ihvertfall god og han blir nok garantert og velge de hvis de tilbyr han en kontrakt.

Asbjørn

• Kaptein
          • Vis profil
        Baldè på free tranfers
        « Svar #6 på: 30. Mai 2005, 12:26 »
        "I have four years at Celtic but I am delighted that Bayern have said that they are interested in signing me," revealed 29-year-old Balde.

"I have an adviser who I trust and he has been speaking to Bayern Munich. They haven't made any decisions but they say I'm top of the list."

The defender would leave for free if the German champions make him an offer.

The Guinea international had a get-out clause put in his contract while signing a four-year deal in the New Year.

If Bayern come back and say they want me to sign then I will go for free

Bobo Balde

"I am going to go on holiday and then see what's happening and then get ready to be fit for the new season," continued the former Toulouse player.

"I would be happy to stay and I have honoured their contract and signed another, but I put a clause in that contract to say I could go for free at this time.

"I am free to go for nothing in this transfer window. If Bayern come back and say they want me to sign then I will go for free.

"The manager of Bayern said he was interested in me and they are one of the best clubs.

"To be honest, I have language books in my bag - English, Spanish, French, Italian and German."

http://news.bbc.co.uk/sport1/hi/football/teams/c/celtic/4592965.stm
        "Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Mushans

• Midtbaneanker
          • Vis profil
        Baldè på free tranfers
        « Svar #7 på: 30. Mai 2005, 13:49 »
        Hvor står vi Kuffour saken?
        aurent Robert: "We finished last season so badly that, towards the end, I just laughed at him. "

Joakim

• NewUtd-teamet
        • Kaptein
          • Vis profil
        Baldè på free tranfers
        « Svar #8 på: 30. Mai 2005, 14:58 »
        Sitat fra: "Mushans"
        Hvor står vi Kuffour saken?

Ingen som vet, men jeg tviler på at vi står spesielt sterkt. Souness har glemt Sammy nå. Dessuten er han jo gratis, og Shepherd kan ikke handle spillere gratis. Ihvertfall ikke klassespillere.

Hva angår Baldé, så gjør vi vel som med Boumsong, gir en annen klubb muligheten til å ta ham på free transfer, så kjøper vi han for i underkant av 10 mill i vinterens transfer-vindu.
        Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
        Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Asbjørn

• Kaptein
          • Vis profil
        Baldè på free tranfers
        « Svar #9 på: 30. Mai 2005, 15:01 »
        Sitat fra: "Joakim"

Ingen som vet, men jeg tviler på at vi står spesielt sterkt. Souness har glemt Sammy nå. Dessuten er han jo gratis, og Shepherd kan ikke handle spillere gratis. Ihvertfall ikke klassespillere.

Hva angår Baldé, så gjør vi vel som med Boumsong, gir en annen klubb muligheten til å ta ham på free transfer, så kjøper vi han for i underkant av 10 mill i vinterens transfer-vindu.

Nå er det vel Bobby Robsons feil at vi ikke hentet Boumsong gratis. At han ikke forsto at Boumsong var en klassespiller må vel alderen ta skylden for.

Ellers så hentet vel Souness Friedel gratis om jeg ikke husker feil. En av PL beste keepere de siste årene.

Ellers så er jeg enig i at Kluivert ikke er klassespiller.

DanMan

• Gjest
        Baldè på free tranfers
        « Svar #10 på: 31. Mai 2005, 12:00 »
        Sitat fra: "Joakim"
        Dessuten er han jo gratis, og Shepherd kan ikke handle spillere gratis. Ihvertfall ikke klassespillere.

Voldsomt så mistroisk man er til feiten på toppen da.. Det sies at det var han som hentet både Kluivert og Butt (ikke gratis, men rimelig) - og selv om man i etterpåklokskapens navn kan slå fast at de ikke har vært vellykkede, er dette gode kjøp - sett fra den tiden de ble foretatt. Og som Asbjørn sier, det var sir Bobby som valgte å ikke hente Boum gratis.

Fakta er at de fleste spillerne er fornøyde med Shepherd. Ramage skrev nylig under etter at Souey og Freddie forsikret ham om fremtidsplanene, noe som viser at han har gode evner man bør vie litt mer skryt. Han gjør alt han kan for klubben i sitt hjerte, og vier ressurser mange kan misunne oss.

Bjørn

• Midtbaneanker
          • Vis profil
        Baldè på free tranfers
        « Svar #11 på: 31. Mai 2005, 13:28 »
        Butt var vel strengt tatt en av våre beste frem til han ble skada en periode....dabba veldig av etter jul.

Denne Baldè har jeg aldri hørt om, så han velger jeg ikke utale meg om!
        Men dersom han er så god som dere sier så er det greitt for meg, ser det likevel heller tvilsomt at vi får han dersom Bayern Munchen har lyst på han!
        Som en sa her før, hvem som velger Intertoto foran CL??

Bjørn - stemmer blankt
        url=http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Time%20Cop]My Collection[/url]

Howay the Toon
        Howay the Lads

geordie-olav

• Kaptein
          • Vis profil
          • http://Newutd.com
        Baldè på free tranfers
        « Svar #12 på: 31. Mai 2005, 15:12 »
        Yes! Balde har jeg fulgt i lengre tid i Celtic. Har alltid syntes at han har vært Celtics beste spiller. Han er en uhyre viktig spiller defensiv, og jeg ville ikke ha sagt til en gratis Balde.

Er en av de spillerne jeg har ønsket meg til Newcastle i lengre tid.

Mjoert

• Supersub
          • Vis profil
        Baldè på free tranfers
        « Svar #13 på: 31. Mai 2005, 15:26 »
        Bobo Balde ville vært et fantastisk kjøp! Gratis eller penger, han er en klassemidtstopper. Han har kraft, hodestyrke, fart og lederegenskaper. Han ville være en glimrende partner for Boumsong. Vi ville hatt de to største stopperne i England ihvertfall  :wink:

Hvis dette med at han er gratis er sant.. så burde Newcastle gjøre et forsøk.
        ignert Morten.