20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Venstreback endelig på vei?  (Lest 12558 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Faustino

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Sv: Venstreback endelig på vei?
« Svar #15 på: 30. Juli 2007, 20:05 »
Herregud, er han helt sprengt? Kan noen forklare meg hvorfor en PSG-spiller velger Sochaux, et fransk lag som er dårligere enn PSG i stedet for et lag som kan klare top 5 i England. Han hadde mest sannsynlig også fått en MYYYE bedre lønn. Dette er vannvidd.

Hadde ikke forundret meg om han oppga en nylig krangel med David Rozehnal som grunn til at han ikke ville spille for oss.

Jewlnufcfan

• Supersub
    • Vis profil
    • Hofstater at Deviantart.
« Svar #16 på: 30. Juli 2007, 20:08 »
Sitat
Hadde ikke forundret meg om han oppga en nylig krangel med David Rozehnal som grunn til at han ikke ville spille for oss.

Du skal ikke satse på å bli komiker?
Ho?way the lads!

FC, FC, FC BAYERN!

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #17 på: 30. Juli 2007, 20:18 »
Jeg tror det hele er agent-snakk og at vi har vært ''linket'' til ham for at han skal kunne få bedre betingelser eller noe i Sochaux.

Sånn som når Sevilla var linket med Rozehnal.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Faustino

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #18 på: 30. Juli 2007, 20:19 »

Og hva er ditt problem? Om ikke du har noe å si om topicen, kan du jo heller bare holde kjeft. Drittunge..

Jewlnufcfan

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #19 på: 30. Juli 2007, 20:26 »

Og hva er ditt problem? Om ikke du har noe å si om topicen, kan du jo heller bare holde kjeft. Drittunge..

Beklager, det var en spydig kommentar, er bare litt frustrert.
Jeg synes bare det var utrolig tåpelig sagt, ettersom jeg liker Barton.
Og ettersom det var The Sun som nevnte dette med Silvestre, så bør du ikke ta det så nært.
OG det å "skylde på" andre spillere, er tåpelig, spesielt på en sentral forsvarspiller vi virkelig har og vil få god nytte av.
Ho?way the lads!

FC, FC, FC BAYERN!

Faustino

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #20 på: 30. Juli 2007, 20:41 »
Og ettersom det var The Sun som nevnte dette med Silvestre, så bør du ikke ta det så nært.
OG det å "skylde på" andre spillere, er tåpelig, spesielt på en sentral forsvarspiller vi virkelig har og vil få god nytte av.

Du trodde vel ikke at jeg virkelig trodde at Rozehnal var årsaken til at ikke denne spilleren skulle komme, selv om de fleste andre grunnene til at han heller velger Sochaux ville være like ulogiske? Jeg driter da langt i Silvestre, og hva han måtte mene om Barton. Hadde han virkelig villet spilt for oss, hadde han ikke latt fortiden til en enkelt spiller legge en demper på det. Mente ikke å sværte, eller gjøre meg morsom på noens bekostning heller, så hvis det var slik du følte det beklager jeg for at jeg kalte deg det jeg gjorde. No hard feelings...

Jewlnufcfan

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #21 på: 30. Juli 2007, 20:47 »

Du trodde vel ikke at jeg virkelig trodde at Rozehnal var årsaken til at ikke denne spilleren skulle komme, selv om de fleste andre grunnene til at han heller velger Sochaux ville være like ulogiske? Jeg driter da langt i Silvestre, og hva han måtte mene om Barton. Hadde han virkelig villet spilt for oss, hadde han ikke latt fortiden til en enkelt spiller legge en demper på det. Mente ikke å sværte, eller gjøre meg morsom på noens bekostning heller, så hvis det var slik du følte det beklager jeg for at jeg kalte deg det jeg gjorde. No hard feelings...

Bra ;-)

Men back til topic; Han har ikke skrevet under enda? er denne kilden pålitelig?
Ho?way the lads!

FC, FC, FC BAYERN!

Papa Tuna

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #22 på: 30. Juli 2007, 21:13 »
Virker som det er bare setana som skriver noe at denne spilleren "nesten" er enig med Sochaux om en overgang..

Med dagens agenter og med måten de jobber så skriver vel neppe en spiller under for en mindre klubb uten å ha pratet med en stor Premier League klubb.. Ville vært rart!!
Tidligere kjent som "Thomas Beckheim"

Jewlnufcfan

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #23 på: 30. Juli 2007, 21:39 »
Virker som det er bare setana som skriver noe at denne spilleren "nesten" er enig med Sochaux om en overgang..

Med dagens agenter og med måten de jobber så skriver vel neppe en spiller under for en mindre klubb uten å ha pratet med en stor Premier League klubb.. Ville vært rart!!

Heeeeelt enig
Ho?way the lads!

FC, FC, FC BAYERN!

Nico

• Midtbaneanker
  • Legend
    • Vis profil
« Svar #24 på: 30. Juli 2007, 22:11 »

Heeeeelt enig
Det høres jo egentlig ganske usansynlig hvis det hadde skjedd! Krysser fingrene

Panserfauzt

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #25 på: 30. Juli 2007, 23:53 »
Ja hvorfor i alle dager skulle han gå dit?? Du går ikke ut i skogen og spiser mark, jord, snegler og sånn, når noen vil ta deg med ut på en bedre middag...

Litt gay måte og forklare det på, men jeg kom ikke på annet i farten:P
Roses are gay, violets are gayer, fuck this poem and listen to Slayer.

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #26 på: 30. Juli 2007, 23:56 »
Ja hvorfor i alle dager skulle han gå dit?? Du går ikke ut i skogen og spiser mark, jord, snegler og sånn, når noen vil ta deg med ut på en bedre middag...

Litt gay måte og forklare det på, men jeg kom ikke på annet i farten:P

?? Kanskje best å ikke spørre, men jeg WTF??  ;D

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #27 på: 31. Juli 2007, 00:47 »
Dette innlegg synes jeg har set før. Du er  HungerStrike på vgforumet du.

Håper ikke dette er noe flopsignering. Kanskje et typsik Sam kjøp.

Wow! Du kan jo bli rakettforsker du!

VG-forumet? Må det ikke være slitsomt å debattere med irriterende Liverpool,- og Manutdsupportere? Hadde ikke overlevd, jeg.

Har forresten ikke peiling på hvem denne spilleren er, så vil ikke uttale meg. Men det blir nesten det samme for meg hvem vi henter nå. Vi trenger dybde i stallen, og det fort.

Nico

• Midtbaneanker
  • Legend
    • Vis profil
« Svar #28 på: 31. Juli 2007, 11:38 »
Dette innlegg synes jeg har set før. Du er  HungerStrike på vgforumet du.

Håper ikke dette er noe flopsignering. Kanskje et typsik Sam kjøp.

Wow! Du kan jo bli rakettforsker du!

VG-forumet? Må det ikke være slitsomt å debattere med irriterende Liverpool,- og Manutdsupportere? Hadde ikke overlevd, jeg.

Har forresten ikke peiling på hvem denne spilleren er, så vil ikke uttale meg. Men det blir nesten det samme for meg hvem vi henter nå. Vi trenger dybde i stallen, og det fort.

Ja, det er ikke mye morsomt å lese der ass. Hater de liverpool og man utd fansa, som du sier, som skriver der:P "åååh, manchester er best ass, liverpool kommer til å rykke ned". herre.

Da var jeg ferdig med å snakke off topic :P

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #29 på: 31. Juli 2007, 11:40 »
En siste off topic fra meg:

Ja, der sa du det. Irriterende å lese på alle debatter under nyheter på dagbladet og vg. Det er jo alltid Manutd-fans versus Liverpool-fans, og de har ALDRI noe saklig å komme med. Stakkars folk.