20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Ashley & Co verre enn Fat Fred?  (Lest 10035 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Ashley & Co verre enn Fat Fred?
« Svar #45 på: 31. Juli 2007, 23:30 »
Men han nmå få ræva i gir da. Sesongen er like rundt hjørna.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Jarle

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #46 på: 31. Juli 2007, 23:43 »
Men han nmå få ræva i gir da. Sesongen er like rundt hjørna.

>> Nå driftes Newcastle ganske enkelt ut i fra den økonomiske tilstanden den var i før Ashley overtok. Og før Ashley overtok, hadde Newcastle gått med røde tall i flere kvartalsrapporter. Mangel på spillerinvesteringer i fjor og i januar, fortalte bare sannheten: det var tomt for penger. Et nytt år med sportslig fiasko sesongen 06/07, og enda styggere røde tall, betyr at det heller ikke denne sommeren var stort til rådighet. Ihvertfall ikke av driften; lån måtte blitt løsningen nok en gang.

Denne tilstanden er vi i frem til Ashley injeserer sine penger. Og de pengene kommer tydeligvis ikke før han har foretatt bokettersyn. Og igjen: hvem fanken kan vel klandre ham??
« Siste redigering: 31. Juli 2007, 23:47 av Jarle »

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #47 på: 31. Juli 2007, 23:47 »
Det og ikkje kjøpe noken forsterkninger no vil vere dyrere enn og gjere det. Med Europacupspill vil Nufc få bra inntekter.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #48 på: 01. Aug. 2007, 00:54 »
Tar ikke Ashley til fornuft nå sitter vi igjen med nok en bortkastet sesong, og enda rødere tall. Som du selv har sagt Joakim: Sportslig suksess må til for å tjene penger. Vel, du sa noe i den dur iallfall.

Morphern

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #49 på: 01. Aug. 2007, 10:57 »
Synes vi har vært gjennom denne regla her før. Selv begynner også jeg å bli litt skeptisk til at vi får noe mer enn en halveis brukbar venstreback til 2-3 mp før sesongen starter. Og ingen store signinger kan vi forvente heller, ser ikke sånn ut iallefall. Litt overaska faktisk

twominds

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #50 på: 01. Aug. 2007, 11:35 »
Tar ikke Ashley til fornuft nå sitter vi igjen med nok en bortkastet sesong, og enda rødere tall. Som du selv har sagt Joakim: Sportslig suksess må til for å tjene penger. Vel, du sa noe i den dur iallfall.
Prosessen som Ashley nå kjører kalles Due Dilligence, raskt ordrett oversatt til påkrevd forsiktighet/nøyaktighet. Synes det er helt på sin plass å ta litt tid for å se hva de riktige grepene er, ikke bare åpne en konto med masser av penger på.
Så stopper det å regne, det er sant!
 Det stoppet ett sekund, og skyene forsvant.
 Og der sto gud å så på, og lurte på hvem som vant!!"

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #51 på: 01. Aug. 2007, 16:04 »
Det er greit at han er forsiktig, men hele verden ser at vi trenger penger til en venstrebeck og en midtstopper. Vi kan ikke bare sitte på gjerdet og se bakgårdsklubben City snappe opp Europas største back talent. 

Vi har brukt 1,5 mp på tranfers. 1,5mp! det er mindre en flere tippeligaklubber bruker hver sommer.   At han ikke kan ta litt av egen lomme fatter jeg ikke.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #52 på: 02. Aug. 2007, 01:17 »
http://www.telegraph.co.uk/sport/main.jhtml?view=DETAILS&grid=&xml=/sport/2007/08/02/sfnbon102.xml

Sheperd og resten av det gamle styret gikk kun med på å anbefale at Ashley skulle ta over klubben på bakgrunn av lovnader om at penger skulle frigjøres til klubben.
Klubbens lån og lignende er ifølge Mort en ting de har tenkt å få ned kjapt, men det skrives at Ashley ikke burde være helt uviten om hvor mye klubben hadde i gjeld da han tok den over.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #53 på: 02. Aug. 2007, 04:49 »
Jeg heller mest mot Joakim sine meninger i denne saken, men uansett så ser jeg ikke noen grunn til å begynne å klage før vi vet noe helt sikkert. Nå var det jo også snakk om å hyre inn Kevin Keegan som sportsdirektør (uten at jeg vet hvor mye sannhet det er i den historien), og da hadde vi i allefall fått en mann med både peiling på fotball og en kar med et stort navn i fotballverdenen, hvis du tenker på å å tiltrekke nye spillere til klubben. Og Allardyce vet da godt hva han driver med på transfermarkedet han, det er jo ikke Mort som skal kjøpe spillere? Det var Allardyce som reiste ned til Barcelona, ikke Mort. Jeg tror vi bare bør avvente og se hva som skjer.

P.S : Jeg leste kun de to første sidene i topicen, så sorry hvis det har skjedd noe som helst radikalt på denne fronten :P Hehe =)
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #54 på: 02. Aug. 2007, 12:48 »
Allardyce reiste ned sammen med Sheperd Jr.
Allardyce var hovedsaklig med ned for å overtale spilleren, men det er ikke han som sitter med forhandlingsbordet og forhandler frem avtalene i en overgang.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #55 på: 02. Aug. 2007, 15:02 »
Nå er forresten Chris Mort ute og avbekrefter at det ikke er penger til spillere tilgjengelig, men at de må finne de helt riktige spillerene før de kommer med store bud ;)

Mye som skjer idag, folkens!

http://www.nufc.premiumtv.co.uk/page/NewsDetail/0,,10278~1083417,00.html
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

twominds

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #56 på: 02. Aug. 2007, 15:10 »
Stopperen fra Lyon ser ut som nok en god free-transfer. Smith til £5mill er vel så som så, men greit nok som erstatning for Dyer. Så får vi håpe de finner noen gode store navn å dra inn for å bevare entusiasmen oppe.
Så stopper det å regne, det er sant!
 Det stoppet ett sekund, og skyene forsvant.
 Og der sto gud å så på, og lurte på hvem som vant!!"

HughieG

• Benkvarmer
  • **
  • 174 kamper/143 mÃ¥l
    • Vis profil
« Svar #57 på: 03. Aug. 2007, 11:14 »
Da må Mort ut og avkrefte enda mer vissvass fra media.

http://www.teamtalk.com/football/story/0,16368,1780_2638433,00.html

Dette har virkelig utartet seg til en Sillysilly Season. Det spekuleres så hardt i øst og i vest for tida at man vet knapt hva man skal tro før man ser det med egne øyne. Synes forøvrig at dette er bra, slik jeg ser det ville en ansettelse av Kevin Keegan svekket Sam Allardyces posisjon i klubben, og for Shearer sin del er det altfor tidlig i mine øyne. Håper virkelig at det nye styret i Newcastle er 100% bak Allardyce, og at han nå kan få sjansen til å vise seg som den manageren jeg tror og håper han er.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #58 på: 03. Aug. 2007, 19:50 »
Jeg skal ikke si at jeg vet, men jeg er ganske så overbevist om at det nye styret er 100% bak Sam Allardyce, selv om alle kjenner til Ashleys våte drøm. Men drømmer er drømmer, og det tror jeg Ashley kan skrive under på. Sam Allardyce har styrets absolutte tillitt, og han kommer garantert til å få pengene til å kjøpe Baines, hvis han får tilslag på budet.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon