20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Ashley & Co verre enn Fat Fred?  (Lest 10033 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Tønsberg

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Ashley & Co verre enn Fat Fred?
« Svar #1 på: 29. Juli 2007, 10:27 »
Det går ikke ann å bli verre enn Fat Fred :o

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2 på: 29. Juli 2007, 10:55 »
Skjønner ikke den kommentaren der Tønsberg!
Shepherd har alltid støttet nye managere opp med transfermidler, vi NUFC supportere er nok noen av de mest bortskjemte på dette området. Det er vel få lag som har hatt flere spillerutskiftninger enn NUFC de seneste årene, eller i den perioden Shepherd var styreformann!

Om det er noe sannhet i den artikkelen begynner jeg å lure på hva intensjonene og målet til Ashley egentlig er!??
Men så må vi ikke glemme at den nye styreformannen Mr Mort sa og nærmest lovet nye spillere inn til klubben, men så er jo spørsmålet bare kvaliteten på disse da!?

Om den artikkelen stemmer kan vi nok bare glemme signeringer som Owen, Martins, Duff, Luque osv, for så dyre spillere vil ikke det nye styre hente tydligvis.

Men jeg gir det nye styret litt lenger tid enn de få ukene de har ledet klubben til nå, og jeg dømmer dem slett ikke utifra en enkel artikkel fra en av Englands "sladreaviser", men jeg vil dømme dem utifra handling ettersom transferviduet nærmer seg slutten.......

Panserfauzt

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #3 på: 29. Juli 2007, 11:03 »
Jo det går tydeligvis ann!!! har du i det hele tatt lest innlegget? herregud jeg legger meg snart ned og griner... Her lover godeste Mike Ashley store summer til overganger, og så bare noen uker etterpå har det krympet fra 50 m£ til 10m£, inkludert lønninger!!!! Og så forventer den jævla kødden at det skal selges spillere før flere midler kommer på bordet!! Hva i helvete????

Her har vi den miste stallen på mange år, og Ashley vil gjøre den enda mindre??!!!!! Dette bør være en spøk, hvis ikke så skal jeg personlig reise bort og rive huet av Ashley og drite ned halsen på han, og tørke meg med bikkja hans >:(

Om dette skjer så gidder ikke Sam være manager for et lag med så lite midler, vi gjør det skikkelig ræva,han stikker og de store gutta stikker... Så sitter vi igjen med søppelspillere og en trener værre enn roeder og souness tilsammen....velkommen championship league og evig fortapelse...

Har vi virkelig solgt sjela vår til djevelen sjøl???
Roses are gay, violets are gayer, fuck this poem and listen to Slayer.

Tønsberg

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #4 på: 29. Juli 2007, 11:04 »
Sheperd var korrupt.Slike skal vi ikke ha i klubben. Sjelen har vi ikke solgt.Den har vi bare mistet.Den kommer tilbake før vi storspiller gijen.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #5 på: 29. Juli 2007, 11:28 »
Var Shepherd korrupt?

Det som skiller de nye eierne fra de gamle, er at disse ikke har noen tilknytning til klubben på noen måte.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6 på: 29. Juli 2007, 11:35 »
Sheperd var korrupt.Slike skal vi ikke ha i klubben. Sjelen har vi ikke solgt.Den har vi bare mistet.Den kommer tilbake før vi storspiller gijen.
Hmm, er Shepherd korrupt eller er det bare en påstand og noe du tror?

Forøvrig bra skrevet av geordie-olav!

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7 på: 29. Juli 2007, 11:39 »
Det jeg ikke helt får til å stemme er at vi skal ha lagt inn et bud på £7mill på en forsvarsspiller forrige uke. Transferbudsjett på £10mill og svi av 7 på en spiller? Tviler..

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8 på: 29. Juli 2007, 11:42 »
Jo det går tydeligvis ann!!! har du i det hele tatt lest innlegget?
Ja jeg leste innlegget og artikkelen, og står for det jeg skrev først her oppe.

Men jeg tror ikke det ligger alt for mye i dette. Den historien begynte i Sunday Sun og er gjengitt i The People, etter hva jeg vet er ikke noen av disse avisene blant de mest pålitelige.

Men uansett kan det jo bli spennende å se hva som skjer fremover nå............

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #9 på: 29. Juli 2007, 11:48 »
Det jeg ikke helt får til å stemme er at vi skal ha lagt inn et bud på £7mill på en forsvarsspiller forrige uke. Transferbudsjett på £10mill og svi av 7 på en spiller? Tviler..
Godt poeng. Har jo også vært en del rykter om at Beye og Silvestre + denne såkalte £7m mannen har takket nei til oss tidligere i transfervinduet.
Tror vi har penger å bruke uten å vite hvor mye! Tipper heller at den dårlige fremgangen på spillerinnkjøp skyldes mangel på erfaring i det å lede en fotballklubb, som en annen har nevnt i en annen tråd her et sted.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #10 på: 29. Juli 2007, 13:31 »
Godt poeng. Har jo også vært en del rykter om at Beye og Silvestre + denne såkalte £7m mannen har takket nei til oss tidligere i transfervinduet.
Tror vi har penger å bruke uten å vite hvor mye! Tipper heller at den dårlige fremgangen på spillerinnkjøp skyldes mangel på erfaring i det å lede en fotballklubb, som en annen har nevnt i en annen tråd her et sted.

Enig.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Papa Tuna

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #11 på: 29. Juli 2007, 13:58 »
Hvorfor skulle den Mr. Ashley gidde å svi av over en milliard for å sikre seg kontroll over Newcastle for å så bli gjerrig?

Vet jo at denne Ashley har sansen for Wenger så kanskje han forventer at vi skal hente unge talenter for en billig penge?? Hmm, håper ikke det!

Tror ikke det er noe sannhet i dette, men det måtte neste komme noe ettersom Newcastle og Big Sam IKKE har åpnet sjekkheftet enda..
Tidligere kjent som "Thomas Beckheim"

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #12 på: 29. Juli 2007, 14:22 »
Setter en femmer på at journalisten har hatt lite å finne på i morgentimene. Dette er vel ikke holdbart stoff, hvis vi skal være ærlige. Hvorfor, si meg hvorfor skulle Ashley være gjerrig nå? Han er milliardær og så gir han Sam £10 mil inkludert lønninger. Alle hører at dette må være helt bak mål. £10 mil inkludert lønninger tilsier vel under £5 mil til spillerkjøp med tanke på de fete lønningene til Owen, Duff og co. Her blir det enda mer uvirkelig. Ashley, milliardæren, skal liksom kun gi Sam et par millioner pund. Dette kan umulig stemme.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #13 på: 29. Juli 2007, 14:49 »
http://icnewcastle.icnetwork.co.uk/newcastleunited/sundaysun/tm_headline=show-me-the-money%26method=full%26objectid=19535649%26siteid=50081-name_page.html

Nå skriver også lokalpressen at dette kan være tilfelle, og at Big Sam skal være meget lite fornøyd med dette. Nå begynner det å nærme seg krisestemning her.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Papa Tuna

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #14 på: 29. Juli 2007, 15:31 »
Ja, dette skal bli spennende og se hvordan Big Sam løser..

Virker jo som om Ashley og Mort ikke akkurat kan være noe genier sånn fotballmessig..

Har vel hatt det dårligste forsvaret i PL ganske lenge nå, men nå tror jeg nesten flere klubber i divisjonen under er bedre også ;)

Heldigvis stenger ikke vinduet i dag..
Tidligere kjent som "Thomas Beckheim"