20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Celtic 26.07  (Lest 32207 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

djmattis

• Gjest
Sv: Newcastle - Celtic 26.07
« Svar #150 på: 26. Juli 2007, 23:04 »
Å slippe inn 1,2 eller 3 mål å gjør meg ingenting, kampen er ferdig.
Eneste som teller er første omgangene i friendliesene.

Håpløst å si. Vender man seg til dette går det til helvette i viktige kamper også. En fotballkamp varer i 90min og da skal innsatsen være der konstant!

Så du mener at du tar disse vennskapskampene på fulleste alvor? da er det du som har problemer tror jeg.

Hvorfor skal man ikke gjøre det? Det er dette som faktisk er oppkjøringen til hvordan vi kommer til å gjøre det kommende sesong. Med din innstilling kunne man jo klart seg med 45min.

Det har ikke noe å gjøre med at man gir faen eller skal gi opp. Men man må roe ned tempoet i andre omgang når man leder 3-0.
Eller vil dere ha flere skader før sesongen begynner kanskje?
Da hjelper det ikke særlig at man kriger i vennskapskampene når man ikke kan stille lag til første serie kamp for at vi får 4-5 skader.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #151 på: 26. Juli 2007, 23:08 »
Blir man skadet av å yte også nå? Da burde vi kanskje stilt med b-laget i alle treningskampene, slik at vi hadde hatt fullt lag til seriestarten.

IamFreddie

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #152 på: 26. Juli 2007, 23:16 »
Håper dette ikke bare var et blaff, no var dette bare en vennskapskamp, men Celtic er et bra lag og det er godt gjort å slå dem såpas mye:)

Hadde vært fantastisk visst Harper hadde scoret et mål, men sånn vart det ikke, men er  godt fornøyd med resultatet:)

djmattis

• Gjest
« Svar #153 på: 26. Juli 2007, 23:18 »
shut up danield, du er enten drita eller bare veldig deprimert.
Se på dette å bli litt glad

Målene Newcastle - Celtic

http://letthepeoplesing.com/videos/Celtic_Video/

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #154 på: 26. Juli 2007, 23:20 »
shut up danield, du er enten drita eller bare veldig deprimert.
Se på dette å bli litt glad

Du klarer jo ikke svare for deg.

Roe ned i 2.omg. Jeg har faen ikke hørt noe så dumt før.

djmattis

• Gjest
« Svar #155 på: 26. Juli 2007, 23:22 »
Hva trenger jeg å svare på? du bare syter og griner for hva man enn skriver uansett, hva er vitsen?
Har du noen gang spillt fotball i høyere divisjoner??

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #156 på: 26. Juli 2007, 23:26 »
Hva trenger jeg å svare på? du bare syter og griner for hva man enn skriver uansett, hva er vitsen?

Om jeg noen gang har spilt fotball på høyere nivå? Hva faen har det med saken å gjøre?

Tror du Sam står i garderoben i pausa å sier: "Nå leder vi 3-0 gutta, så vi roer det ned i 2.omg. Hold dere unna dueller og taklinger. Vi kan ikke ha flere skader så dette er viktig!"

Førre

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #157 på: 27. Juli 2007, 00:35 »
http://www.viewimages.com/Search.aspx?phrase=vihome

Bare gå inn på den linken og søk på Newcastle så kommer det noen bilder fra NUFC-Celtic  ;)

djmattis

• Gjest
« Svar #158 på: 27. Juli 2007, 07:18 »

Om jeg noen gang har spilt fotball på høyere nivå? Hva faen har det med saken å gjøre?

Tror du Sam står i garderoben i pausa å sier: "Nå leder vi 3-0 gutta, så vi roer det ned i 2.omg. Hold dere unna dueller og taklinger. Vi kan ikke ha flere skader så dette er viktig!"

Hvordan veit du at han ikke sier det?

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #159 på: 27. Juli 2007, 08:36 »
Vet jeg det da? Jeg spør hva du tror jeg.

djmattis

• Gjest
« Svar #160 på: 27. Juli 2007, 08:44 »
Hva tror jeg da?

bråkebøtta

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #161 på: 27. Juli 2007, 10:34 »
Herlig med en flott seier over Celtic!!
Synd med alle skadene, men det er vi jo vant med  :(.
Luque kan slå til denne sesongen hvis Sam gir han sjansen.
Har større tro på Luque enn Owen grunnet sistnevntes skadehistorie...

twominds

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #162 på: 27. Juli 2007, 11:26 »

Hvordan veit du at han ikke sier det?

Nå har faktisk jeg noen kamper fra høyt nivå, og vet at for min del ihvertfall så var det normale i slike kamper som betydde noe ville være å nullstille seg for å unngå kollaps i 2. omgang. Men treningskamper handler om mer enn å vinne og å få gode tall. Det handler heller om å forsøke forskjellige kombinasjoner og å la spiller bli kjent med hverandres spillemønster samt sørge for at en stiller med en best mulig forberedt stall til seriestart. Det er en grunn til at stjernespillere ofte ikke spiller hele kampen når det nærmer seg seriestart, nettopp for å unngå skader. Det blir definitivt ikke sagt: "slapp av og ta det med ro gutter", men at han sier noe om å kanskje prøve en annen presshøyde/mønster, unngå skader og andre ting som kombinert med ledelsen gir en slappere 2.omgang sier seg selv.
Så stopper det å regne, det er sant!
 Det stoppet ett sekund, og skyene forsvant.
 Og der sto gud å så på, og lurte på hvem som vant!!"

Noreng

• Gjest
« Svar #163 på: 27. Juli 2007, 12:00 »
Såklart er det viktigste å holde ballen i laget og angripe litt, prøve alle spillerne. Men også å få spillerne i form. Jeg tviler på at det er noen trenere som ber spillerne ta en "Nybergsund" for de som fikk med seg den kampen (Syk innsats) i en treningskamp.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #164 på: 27. Juli 2007, 13:36 »
Hva tror jeg da?

Det vet du vel best selv  ;)

Begge to har gode poenger, men djmattis har rett i at man må roe ned i andreomgangen av en treningskamp, spesielt når man leder 3-0. For når man kriger, da er det selvsagt mye større sjanse for å pådra seg skader enn viss man ikke kriger. Enkel logikk.