Jeg synes det er best og mest oversiktlig om alt om en spiller tas i tråden som omhandler den aktuelle spilleren. Skjønner ikke helt hvorfor man skal starte ny tråd hver gang en spiller blir skadet, etc. Disse nye trådene dør fort ut, kommentarene er lite interessante eller korte og setter ned forumkvaliteten som Lerbakk skrev om et annet sted. Et eks. se under Generelt, der er en tråd som heter: "Milner skrevet under for 4 nye år", det er 6 svar, og det lengste på 2 linjer! Er jo egentlig bare trådstarter som kommer med noe interessant der, det er ihvertfall min mening! Men dette mener jeg KUN om spillere som allerede er i klubben...........
....... fordi når man kommer til Transfer kategorien så synes jeg det er greit at hver og en spiller vi blir linket til er et disusjonstema. F. eks. tråden om Brede Hangeland har 139 svar mange meget gode argumentasjoner, vinklinger og diskusjoner. Det er også temaer om andre transfermål som flittig har blitt diskutert, det er bra. Men også der hender det jo at vi blir linket til mindre kjente spillere som mange ikke har altfor stor kjenskap til, og derfor kansje ikke er store diskusjonstema. Blir man linket til en mindre kjent spiller, kan man kansje spre denne informasjonen under emne som omhandler "Sommerens kjøp og salg".
Generelt synes jeg det er mange tråder som omhandler mye likt, da spiselt om spillere som allerede er i klubben. NUFC sliter med så store skadeproblemer at det f.eks. bør være unødvendig å starte en ny tråd/emne hver gang en spiller blir skadet, det samme kan jo sies om ny kontrakt, etc. Slike ting er jo bare nyttig informasjon..........
Dette mener ihvertfall jeg.