20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: New chairman announced - Fat Fred gone!  (Lest 3269 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
New chairman announced - Fat Fred gone!
« på: 24. Juli 2007, 17:29 »
http://www.nufc.premiumtv.co.uk/page/NewsDetail/0,,10278~1078171,00.html

FOLLOWING completion of the takeover of Newcastle United PLC by St James Holdings Limited, Newcastle United PLC announces today that Chris Mort has replaced Freddy Shepherd as Chairman of the Company.

Mr Mort said: "I am delighted to become Chairman of such a fabulous club.Since arriving at St. James' Park I have been hugely encouraged by the warm welcome I have received from so many supporters.

"The strategic review of the Club is going well and, with the new season fast approaching, we feel the time is right to make the change.

"I would like to thank Freddy Shepherd for all he has done for the Club over the last 15 years."
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: New chairman announced - Fat Fred gone!
« Svar #1 på: 24. Juli 2007, 17:36 »
Great! Nå får vi virkelig håpe Ashley står klar med kronene..

Ø.L

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #2 på: 24. Juli 2007, 18:08 »
Det var faen meg på tide, ENDELIG er Fat Fred long gone!!!
Noen som har mye info om denne Mort?
quot;Jeg dro til Nederland full av optimisme, men allikevel sikker på at vi skulle tape"
"Det var grusomt varmt i Nederland, men gutta spilte som om det skulle være +11 grader"
KKR vm kvaliken '93

Newcastle-Lyn

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3 på: 24. Juli 2007, 18:15 »
BRA! Nå må penga komme.. Bridge,Barzagli og Beye inn NÅ!!!
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Nico

• Midtbaneanker
  • Legend
    • Vis profil
« Svar #4 på: 24. Juli 2007, 18:16 »
Ja, nå kan vel Ashley legge litt penger inn til spillerkjøp også ;D Men det er en befrielse å endelig bli kvitt svarteper i NUFC gjennom 15 år. Deilig!

EDIT: OFF TOPIC: fuck Vino :-X
« Siste redigering: 24. Juli 2007, 18:19 av Nico »

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5 på: 24. Juli 2007, 19:35 »
 :o
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #6 på: 24. Juli 2007, 19:57 »
Dette var deilig dere. Han hadde selvfølgelig lommeboka, men ikke alltid vett nok til å ansette de riktige managerne. Unntaket er selvfølgelig Sir Bobby Robson og forhåpentlig kan vi si det samme om ansettelsen av Sam Allardyce etter hvert. Men det er for tidlig å si nå.

Får håpe at Ashley bruker noen penger nå, men vil ikke at han skal bruke sånn overdrevent mye. Vil ikke ha en enda mer komplett revolusjon i Newcastle, slik at yndlingslaget mitt ikke blir til å kjenne igjen. Kjøp spillere vi trenger, sier nå jeg. Altså en venstreback eller to, kanskje en midstopper til og eventuelt også en midtbanespiller.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7 på: 24. Juli 2007, 20:05 »
Jeg håper og tror at det er nå vi for alvor skal få midler tilgjenglig til transfer. Nå må Mort og Ashley skjønne at skal denne klubben hevde seg neste sesong så må vi også handle spillere. Klubber som West Ham, Tottenham, ManCity osv handler i stor grad nå og forsterker stallen betraktelig. Om vi ikke skal bli distansert av de 4 store, og også slite med en topp 10 plassering trenger Sam Allardyce all støtte han kan få, og det i form av "cash"!

Vil også takke Freddy Shepherd for 15 fine år, med både oppturer, nedturer, managerbytter og en drøss med nye spillere. Vil også takke han for utbyggingen av St. James Park, det nye treningsanlegget (selv om det kansje har noen mangler) og for å ha vært med på å bygge opp ungdomsakademiet vårt som vi nå har begynt å så frukter av.
Vil også takke for alle de "klønete" men morsomme uttalelsene du kom med i media.

Men jeg vil også si at det var på tide at han trakk seg/gikk av/fikk sparken. Klubben trengte en ny sjef med nye idèer og som kunne ta klubben opp til neste steg, både sportslig og økonomisk.

Håper dette vil hjelpe "oss" supportere med å oppleve mye suksess, både kortsiktig og langsiktig. Klubben har ihvertfall nå fått en helt ny start med ny eier, ny styreformann, nytt styre og ny manager, alt slikt som en del av "oss" her inne ropte om for ikke alt for lenge siden. Håper det er dette som skal til.....

Howay the lads

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8 på: 24. Juli 2007, 20:14 »
Frode har rett i at det er mye å takke Shepherd for. Både når det gjelder finansiering av spillerkjøp, eller andre ting, som f.eks utbygging av St. James Park etc.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #9 på: 24. Juli 2007, 20:18 »
God oppsummering der Frode. Jeg er egentlig litt overrasket over at feiten allerede er borte. Jeg trodde han kanskje skulle være med som en slags "overgangsfigur" (fra en æra til en ny) over en sesong eller noe der omkring, ikke bare en eller to måneder. Men misforstå meg ikke: jeg klager ikke på dette.

Det jeg sitter igjen med som spørsmål tli slutt er: hvor mye praktisk betydning vil dette få for klubben vår?

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #10 på: 24. Juli 2007, 20:20 »
At Mike Ashley får friere tøyler? Er det jeg får inntrykk av når jeg leser andre folks innlegg her i hvert fall.

Tønsberg

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #11 på: 24. Juli 2007, 21:06 »
Denne kunne vi nå laget i spillere og ledere med Chris Mort  og ikke i Generelt ;D

Faustino

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #12 på: 24. Juli 2007, 21:30 »
Ser ikke hva Freddie Shepherds bortgang har med mer penger til overganger å gjøre. Ashley er jo sjefen uansett.

Tønsberg

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #13 på: 24. Juli 2007, 21:32 »
Shepherd er jo på en måte forhandleren og han taler.Det gjør ikke sam. Så håper Chris gjør det bra.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #14 på: 24. Juli 2007, 21:33 »
Ser ikke hva Freddie Shepherds bortgang har med mer penger til overganger å gjøre. Ashley er jo sjefen uansett.
Litt skeptisk til den jeg også. Men Ashley, eller hans folk i Newcastle(?), har vel hele tiden vært veldig klare på at de først ville begyne å bruke når de hadde foretatt en fullstendig gjennomgang av klubben. At Fat Fred nå er borte kan iallfall tyde på at denne prosessen er gjennomført.