20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Paul Huntington  (Lest 4328 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

DanMan

• Gjest
Sv: Paul Huntington
« Svar #15 på: 06. Sep. 2007, 17:50 »
Det er nettopp derfor man har sesonglange lån..

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #16 på: 07. Sep. 2007, 21:06 »
For de som har sett de intervjuene Hunty har gjort etter overgangen til Leeds, så sier han klart og tydelig at han ikke ønsket å bare spille reservelagsfotball og bare få en eller to kamper på førstelaget i løpet av sesongen. Og når Dennis Wise ønsket hans tjenester var det ikke vanskelig å si nei. Det er bedre å spille fast i Leeds, enn å spille reservelagsfotball i Newcastle.

Og det er bedre for Huntington å spille over tid i Leeds, fremfor å gå en usikker fremtid i møte når det sesonglange lånet var over.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #17 på: 10. Okt. 2007, 00:42 »
Hunty ble matchvinner for Leeds borte mot Darlington i dag. Morro for han!

Har han spilt mye for Leeds denne sesongen?

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #18 på: 10. Okt. 2007, 00:50 »
Han har fått lite spilletid, leeds skulle stille reservepreget i dag leste jeg...men konge at han scoret!! Fiksa tippekupongen min også!!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #19 på: 10. Okt. 2007, 00:55 »
Morro for deg! ;)

Så nå at han bare har kommet inn som innbytter i 2 seriekamper i år. Dårlig. Han burde absolutt fått flere sjanser.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #20 på: 10. Okt. 2007, 01:18 »
Så vidt jeg har fått med meg har Leeds vunnet omtrent alle kampene de har spilt hittill...og Hunty kom litt sent inn i laget, og når laget har prestert så bra er det vanskelig å sette ut noen, så der ligger nok grunnen tenker jeg...men League1 skal være mer enn overkommelig for Hunty..

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #21 på: 10. Okt. 2007, 01:59 »
Hunty var aldri like lovende for meg som Edgar. Syns det er værre og tenke på at Edgar ikke får spilletid hos vårs, jeg!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #22 på: 10. Okt. 2007, 17:41 »
Håper vi låner ut Egdar, sånn at han kan få seg en 20 kamper i CCC eller no..så kan han komme tilbake og spille de siste kampene av PL sesongen, da vi har sikret oss europacup spill.. ;)

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #23 på: 10. Okt. 2007, 23:18 »
Jeg tror planen er å låne ut Edgar i januar. De uttalelsene som han selv og BS har gjort om hans situasjon tolker ihvertfall jeg på den måten. Ser også ut som Forster blir lånt ut i januar, mens Krul kommer tilbake.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon