20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Chronicle: £7m bid made for defender(as yet unnamed)  (Lest 18397 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Chronicle: £7m bid made for defender(as yet unnamed)
« Svar #75 på: 23. Juli 2007, 21:26 »
Tror du han hadde blitt latterliggjort hvis tingene han skriver hadde stemt?

Nico

• Midtbaneanker
  • Legend
    • Vis profil
« Svar #76 på: 23. Juli 2007, 22:30 »
Det er jo ikke noe tvil om at han har feil noen ganger, men det er ei heller tvil om at han faktisk har litt innblikk i hva som skjer i kulissene på St. James'.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #77 på: 23. Juli 2007, 22:42 »
Jeg snakker om faktaene han kommer med, ikke sine personlige syn på ting altså. Så klart er han latterliggjort. Han er jo en gammel gretten gubbe.

Som artikelen om Edmilson som faktisk var full av faktafeil?

NUFC-AMUNDSEN

• Gjest
« Svar #78 på: 23. Juli 2007, 23:25 »
i følge Nufc.no var det den tyske landslags backen, Philipp Lahm. en utmerket spiller iallefall!

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #79 på: 24. Juli 2007, 08:19 »
Jeg snakker om faktaene han kommer med, ikke sine personlige syn på ting altså. Så klart er han latterliggjort. Han er jo en gammel gretten gubbe.

Jeg synes Evening Chronicle er den beste avisa å lese og de som har mest innblikk i NUFC, men det er nok forskjellige synspunkter på dette.
Jeg tror også at NUFC og Sam Allardyce IKKE får enhver spiller de byr på, faktisk er det nok spillere som ikke har så lyst å spille for "oss", lik det eller ikke.
Jeg tror det er minst 2 spillere som ikke vil spille for "oss" men som det er blitt lagt inn bud på. Jeg tipper disse 2 er Beye og Heinze, sistenevnte har jo Allardyce selv sagt at han ønsket, men tvilte på at det var mulig da han trodde at Heinze ville spille for en mer attraktiv klubb. Men dette får jo hver og en ha sine meninger om. Men en ting er sikkert, NUFC og Allardyce er ikke i posisjon til å velge å vrake i spillere de ønsker.........

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #80 på: 24. Juli 2007, 14:01 »

Alle gjør feil en gang iblant,

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #81 på: 25. Juli 2007, 19:35 »
nufc.com spekulerer i at denne "mystiske £7 mil. mannen" var en PL spiller, lurer på hvem det kan ha vært?
Samtidig spekulerer samme siden i at Curtis Davies kan være ett nytt mål for Allardyce og co. En av årsakene kan være at Nigel Pearson har jobbet med Davies før, både i WBA og på U21 landslaget hvor også Taylor har spilt sammen med Davies.

Vet egentlig ikke helt om Davies er mannen jeg ønsker til midtforsvaret vårt, men disse ryktene er iallfall bedre enn at det ikke skjer noe.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #82 på: 25. Juli 2007, 19:38 »
Kanskje Joseph Yobo?

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #83 på: 25. Juli 2007, 21:42 »
Yobo er nok en mulighet, men som jeg har sagt tidligere tipper jeg Heinze var denne "7 millioner pund mannen". Mest på grunn av Allardyce egne uttalelser og litt fordi Heinze av en eller annen grunn ønsker seg så inderlig vekk fra ManU.

Uansett, så er jeg ikke så veldig begeistret for C. Davies, mest på grunn av prisen og litt fordi jeg ønsker meg en litt eldre herremann som har spilt på et bedre nivå enn Championship. Foretrekker heller Hangeland for 1/3 av prisen vi må ut med for Davies.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #84 på: 25. Juli 2007, 22:36 »
Enig med Frode her. Både ang "Davies VS Hangeland" og jeg tror også at Heinze var den spilleren det ble lagt inn et bud på £7 mil. på, HVIS det i det hele tatt skjedde, hvilket jeg også er i tvil om.

Yobo er derimot ikke noe dårlig alternativ, og en spiller jeg innrømmer at  jeg ikke har tenkt på selv. Men så det samme gamle (irriterende) spørsmålet: hvis han i det hele tatt er til salgs, er han villig til å komme til Newcastle?
Muligens ikke noen verdensklassestopper, men helt klart en forsterkning til vår "syltynne backrekke".

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #85 på: 26. Juli 2007, 17:01 »
Tror Yobo er et ganske overkommelig alternativ, jeg.
Tror at vi bydde på Heinze, og at han sa nei, jeg.
Syns Anal Oliver er en fjott, som ofte gjør sitt ytterste for å spre kvalme om personer han ikke måtte like av diverse grunner, eksempelvis at de boikotter å snakke med ham. Men at han har kontakter innad i Newcastle syns jeg det ikke er noen tvil om. Han sa, tross at andre kilder meldte det motsatte, at Dyer meget vel kunne være på vei vekk fordi han kanskje ønsket det selv. Og sannelig hadde han ikke rett i dette.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #86 på: 28. Juli 2007, 21:16 »
Var muligens Silvestre som takket nei.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #87 på: 28. Juli 2007, 21:25 »
Silvestre for £7mill? Trukke det nei..

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #88 på: 28. Juli 2007, 21:50 »
Med dagens priser, joda.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #89 på: 28. Juli 2007, 21:57 »
Silvestre var jo linket bort fra ManU for under halvparten da, £3m til Lyon! Synes vi isåfall betaler "litt" over takst!