20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Chronicle: £7m bid made for defender(as yet unnamed)  (Lest 18382 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Chronicle: £7m bid made for defender(as yet unnamed)
« Svar #45 på: 21. Juli 2007, 18:00 »
De to siste postene overfor her oppsummerer vel egentlig minte tanker og meninger rundt denne £7 mil. forsvareren vår, og om det eventuelt kan være Heinze. Håper i utgangspunktet ikke at Heinze kommer til St.James Park, men på en annen side begynner det å se ut som han er en av de bedre vi kan håpe på å få nå.

Det som iallfall er sikkert er at jeg er litt utålmodig mens jeg venter på nye forsvarere (hovedsaklig fordi vi ble bortskjemt av Allardyce i  begynnelsen av overgangsvinduet), og denne "£7 mil. mannen" har ikke gjort saken noe bedre.

-Venter (utålmodig) i spenning.

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #46 på: 21. Juli 2007, 18:04 »
håper det er lahm.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #47 på: 21. Juli 2007, 18:11 »
Realistisk sett virker det til å være Heinze. Jeg vil være fornøyd med å få Heinze inn. Han hever helt klart forsvaret vårt, og kan spille både stopper og back. Husker enda tilbake til hans førstesesong i ManU, da var han glimrende! Liker spillertypen!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #48 på: 21. Juli 2007, 18:30 »
Det jeg misliker med Heinze er at han kompenserer på manglende teknikk og taktiske evner med innsats og taklinger deretter. Typisk argentinsk forsvarer som ikke lar seg be to ganger før han sparker deg ned. Men på en annen side skal man ikke kimse av spillere som alltid gir alt, og det skal Heinze ha for, syns bare han har enkelte mangler som gjør at det finnes bedre alternativer. Dog er jeg i tvil om det lar seg gjøre å lure dem (eller Heinze for den del) til Tyneside. HVIS, Gud forby(!), Sunderland klarer å lokke til seg Baines, da.......

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #49 på: 21. Juli 2007, 18:31 »
håper det er lahm.
Som jeg prøvde å spørre om tidligere: er det noe som tilsier at han skulle vrake Bayern for Newcastle?

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #50 på: 21. Juli 2007, 18:34 »
Ser hovedsaklig kun en grunn, at han ønsker å spille i England. Ellers tror jeg ikke vi har veldig mye å stille opp om i kamp om Lahm!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #51 på: 21. Juli 2007, 18:38 »
håper det er lahm.
Som jeg prøvde å spørre om tidligere: er det noe som tilsier at han skulle vrake Bayern for Newcastle?

At han ikke føler seg trygg på førstelagsspill, ønsker et miljøskifte kanskje, vil til en større liga osv..

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #52 på: 21. Juli 2007, 18:51 »
håper det er lahm.

At han ikke føler seg trygg på førstelagsspill, ønsker et miljøskifte kanskje, vil til en større liga osv..
Kunne ikke sagt det bedre selv. Kan vel også nevne en vesentlig større lønningspose.

Vil også si 7 millp  er vel i overkant for Heinze føler jeg. er dere ikke enige?

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #53 på: 21. Juli 2007, 18:59 »
håper det er lahm.

Kunne ikke sagt det bedre selv. Kan vel også nevne en vesentlig større lønningspose.

Vil også si 7 millp  er vel i overkant for Heinze føler jeg. er dere ikke enige?

I utgangspunktet synes jeg £7mill er mye for Heinze, men når vi har sett hvilke summer spillere har gått for denne sommeren må vi kanskje regne med en slik sum.

Jewlnufcfan

• Supersub
    • Vis profil
    • Hofstater at Deviantart.
« Svar #54 på: 21. Juli 2007, 22:19 »
Dere kan bare glemme Lahm folkens.
Han har det bra i FCB, og etter 4-1 seieren over et kanskje "litt" svekket Werder Bremen lag, viser at de er på vei mot toppen igjen (jeg er selv både newcastle og FCB-fan, har tysk far).
Om det blir noen, blir det nok Heinze. Prisen er alt ... alt for høy, det skal jeg si meg enig i.
Men Heinze hadde vært et godt kjøp, og er etter min mening.. MYE BEDRE enn de vi har fra før av.
Ho?way the lads!

FC, FC, FC BAYERN!

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #55 på: 21. Juli 2007, 22:30 »
For meg går listen slik:

Bridge
Baines
Shorey
Heinze

Noreng

• Gjest
« Svar #56 på: 22. Juli 2007, 11:14 »
For meg går listen slik:

Bridge
Baines
Shorey
Heinze

aaaaaaaamen

Nico

• Midtbaneanker
  • Legend
    • Vis profil
« Svar #57 på: 22. Juli 2007, 20:37 »
Nå tror jeg vi snart kan tror at denne 7-millioners mannen bare var en oppdiktet mann?! Er vel ikke så veldig vanlig at etter 4 dager man fortsatt ikke har fått et navn på den som er bydd på? :-\

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #58 på: 22. Juli 2007, 21:56 »
Var nok berre tull dette ja, som venta. Begynner å bli ganske lei av alle dei dumme ryktene som svirra rundt no om dagen. Kan ikkje stole på noko som helst.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #59 på: 23. Juli 2007, 11:50 »
Alan Oliver kjem berre med spekulasjoner, så han er det ikkje vits å høre på eingong!
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!