20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Chronicle: £7m bid made for defender(as yet unnamed)  (Lest 18414 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Chronicle: £7m bid made for defender(as yet unnamed)
« Svar #15 på: 20. Juli 2007, 18:10 »
Det svirrer et vagt rykte på newcastle-online om at det er Philip Lahm som skal være spilleren vi har bydd på.

"That Mort and others caught an early morning flight from Stansted to Munich today and the target is lahm"
Hehe, det var jo bare en som sa noe som ''Tenk om det er Lahm'', og så diskuterer de om vi har mulighet på å få ham osv. Blir akuratt som at jeg skulle si at det kan være Naldo og vi skulle diskutere om det er han tror jeg. Ingen som har linket oss til ham.

Det sitatet om at Mort var sett på flyplassen var jo fra en som hadde sett det stod på et annet forum.

Det hadde selvfølgelig vært bra hvis det er Lahm, men £7m... Tror nok vi burde lagt på £3-5m til. Men det kan jo alltids være ;)
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #16 på: 20. Juli 2007, 18:12 »
Hva er forresten det "Skunkers" som de nevner hele tiden?

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #18 på: 20. Juli 2007, 18:17 »
Bedre enn newcastle-online? Hvis du bruker begge da..

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #19 på: 20. Juli 2007, 18:34 »
Jeg tipper det bare er The Chronicle som har lite å skrive om. Hvorfor skulle de vite at vi har lagt inn et bud, men ikke på hvem? Dessuten ser jeg ingen sitater i artikkelen heller...

Om et par dager skriver nok Oliver dette:
''My information is that Uniteds £7m bid for an unknown player was rejected, and Sam will now look at other options.''

Enig. Akkurat som da de sa vi hadde en forsvarsspiller klar innen 48 timer forrige uke..

Nå var jo dette antakeligvis Beye, og vi så jo også ut til å få Beye, helt til han selv gjorde det klart at han helst ville spiller for Marseille.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #20 på: 20. Juli 2007, 18:46 »
Om det var Beye eller ikke er umulig å si siden det var rene spekulasjoner. Tidligere den dagen ble det skrevet et innlegg av en Newcastle supporter fra Østerike som hadde vært på treningsannlegget hvor Newcastle hadde sitt opphold. Han sa at Sam hadde stått mye i tlf og spekulerte i om det kanskje var fordi det var en signering på gang.. Få timer etterpå kom "inside storyen" til Oliver som så og si var direkte sitert forumbrukenere på Newcastle-Online  :D hehe..

Jeg tar Chronicle med en klype salt, men for all del, det KAN være noe i det.

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #21 på: 20. Juli 2007, 19:01 »
http://www.skunkers.net/reunited/

Et annet forum.

De som ikke tåler KRAFTIG språk bør ikke gå innom dette forumet...

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #22 på: 20. Juli 2007, 19:09 »
Bedre enn newcastle-online? Hvis du bruker begge da..
Nei, synes absolutt ikke det. Newcastle-Online er jo veldig bra og da. Til og med bedre enn dette, hehe.

Synes forresten ikke det var så kraftig språk der, Ulf. Ikke så mye verre enn Newcastle-Online. Men er det noe galt i kraftig språk da? :)

Forresten ser nå at det var en fra Skunkers som hadde fått melding av en kamerat som er på flyplassen i München om at Mort var der. Så det er ikke veldig troverdig...
« Siste redigering: 20. Juli 2007, 19:10 av HÃ¥vard »

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #23 på: 20. Juli 2007, 19:12 »
På tide og få inn forsvarspillere nå !!!
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #24 på: 20. Juli 2007, 19:13 »
Nei jeg har ingen problemer med kraftig språk, ville bare advare sarte sjeler om at det kanskje kunne forekomme. Det hender at det tar litt av inne på enkelte tråder der.

Men tilbake til topic. Hadde vært kanonbra med Lahm, men det ville virkelig overraske meg om det skulle skje...

Nico

• Midtbaneanker
  • Legend
    • Vis profil
« Svar #25 på: 20. Juli 2007, 19:56 »
"Etter at Manchester United stoppet Gabriel Heinzes overgang til Liverpool, har Anfield-klubben siktet seg inn mot Juventus-backen Giorgio Chiellini. Antatt verdi er 7 millioner pund." Daily Star.

Da er det kanskje Chiellini som er bydd på da ;D Men vi har vel heller lite å stille opp med hvis Liverpool kommer på banen?

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #26 på: 20. Juli 2007, 20:35 »
Tror det er Heinze, jeg.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #27 på: 20. Juli 2007, 22:00 »
Tipper det er Heinze det er snakk om, og kall meg gjerne naiv men jeg har mer eller mindere kommet frem til at det faktisk kan la seg gjøre å hente ham til St.James Park.

Lahm hadde vært en knallback, men hvordan er egentlig hans situasjon i Bayern? Er ikke han mer eller mindere fast på Bayern? Og hva med denne Jansen de har hentet, spiller han venstreback (så han eventuelt kan ta fra Lahm plassen)?

Chiellini hadde vært enda bedre igjen. Ung fremmadstormende, nærmest en komplett back som er god både fremover og bakover og i tillegg er han stor og sterk og faktisk temmelig god i lufta også. Og som jeg har sagt før: italienske forsvarere liker jeg. Er det et sted man ikke overlater noe til tilfeldighetene når det gjelder forsvar så er det vel nettop i Italia.
Dog er sjansen for at Chiellini skulle forlate "den gamle dame" til fordel for Newcastle relativt liten -dessverre. Juve er jo en av de største i Italia (hvis ikke den største faktisk) og en av storhetene i Europa også. En spiller jeg tidligere har ønsket meg fra Italia er angriperen Iaquinta. Han er nå gått til Juve og snakket om hvilket stort steg det er for en italiensk fotballspiller: you don't say no to Juve, kommenterte han. Tror det er veldig mange italienere som føler det sånn. Chiellini hadde vært en drøm (og det blir nok dessverrre med drømmen også). Håper heller ikke Liverpool skulle lykkes med å hente "den neste Zambrotta" dersom de eventuelt skulle prøve.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #28 på: 21. Juli 2007, 00:03 »
Det er ingen hemmelighet at Heinze vil til Liverpool og ikke Newcastle. Glem Heinze, han får vi aldri.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #29 på: 21. Juli 2007, 00:10 »
Jeg synes det er drit å kjøpe en spiller som helst vil spille en annen plass. men det kan hende at heinze klarer å forelske seg i newcastle drakta. ikke vet jeg..
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /