20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: newcastle world tv  (Lest 4445 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
newcastle world tv
« på: 18. Juli 2007, 14:32 »
Har tenkt å kjøpe sånn newcastle world tv, det som koster £3,99 i måneden. Har noen problemer, og lurer på; Hva er bank sort code? Hvorfor kommer det "enter a valid bank account number" når jeg allerede har tastet inn kontonummeret?

Tar i betraktning at mange av dere har bestilt dette før meg, og at derfor noen av dere kan gi meg svarene!
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Sv: newcastle world tv
« Svar #1 på: 19. Juli 2007, 22:25 »
Prøvde å registrere meg nå, men får det ikke til. Blir bare sendt tilbake til innloggingssiden når jeg trykker på "register".
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2 på: 19. Juli 2007, 22:34 »
Hva er egentlig newcastle world tv? En tv kanal med NUFC?

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3 på: 19. Juli 2007, 23:11 »
Nei, er vel det at du får tilgang til intervjuer med spillere og trenere osv..Og sikkert andre goder også. Ikke 100% sikker.

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #4 på: 20. Juli 2007, 00:18 »
Har tenkt å kjøpe sånn newcastle world tv, det som koster £3,99 i måneden. Har noen problemer, og lurer på; Hva er bank sort code? Hvorfor kommer det "enter a valid bank account number" når jeg allerede har tastet inn kontonummeret?

Tar i betraktning at mange av dere har bestilt dette før meg, og at derfor noen av dere kan gi meg svarene!
Du må betale med visa/mastercard.

Bruk denne linken:
http://www.nufc.premiumtv.co.uk/page/loginOrCreateAccountRegistration?target=http%3A%2F%2Fwww.nufc.premiumtv.co.uk%2FpaymentPlan%2FZONE%2FCCFED11r%2FINIT%2F0%2C%2C10278%2C00.html¨

Jeg har vært medlem der i 3 eller 4 år nå, og er veldig godt fornøyd. De gangene man ikke har mulighet til å se kampene/de ikke sendes eller streames er det også veldig greit å høre de på radio via denne. I tillegg har de et meget innholdsrikt arkiv fra tidligere sesonger med høydepunkter og mål.

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #5 på: 26. Juli 2007, 00:11 »

Du må betale med visa/mastercard.

Bruk denne linken:
http://www.nufc.premiumtv.co.uk/page/loginOrCreateAccountRegistration?target=http%3A%2F%2Fwww.nufc.premiumtv.co.uk%2FpaymentPlan%2FZONE%2FCCFED11r%2FINIT%2F0%2C%2C10278%2C00.html¨

Jeg har vært medlem der i 3 eller 4 år nå, og er veldig godt fornøyd. De gangene man ikke har mulighet til å se kampene/de ikke sendes eller streames er det også veldig greit å høre de på radio via denne. I tillegg har de et meget innholdsrikt arkiv fra tidligere sesonger med høydepunkter og mål.

Men husk at du må bruke IE nettleser for at tjenesten skal virke optimalt. Jeg bruker som oftest Opera på det meste, men må ha IE til denne siden. Mulig det er derfor du har problemer?

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6 på: 31. Aug. 2007, 13:56 »
Tar opp igjen denne tråden.....

Hvordan er kvaliteten på innholdet man får servert på Newcastle World..har inntrykk av at det er mye eksklusivt, som man går glipp av som ikke-medlem..

Noe som kan komme med noen inntrykk osv....? Pris?
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7 på: 31. Aug. 2007, 14:36 »
Et meget bra tiltak, som tilbyr ekslusive intervjuer og sammendrag fra kampene. Anbefales!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8 på: 31. Aug. 2007, 16:08 »
Eksklusive intervjuer med spillere, Big Sam, sammendrag fra kampene, gjerne med kommentarer fra Big Sam. I løpet av sommeren har Big Sam vært veldig åpen om det han foretar seg på transfermarkedet. Du får også muligheten til radiooverføring av kamper som ikke er TV-sendte. Rikholdig arkiv fra tidligere sesonger. Koster vel bare 200 kroner for sesongen, tror jeg. Absolutt verdt pengene.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #9 på: 01. Sep. 2007, 22:10 »
Har akkurat meldt meg inn i Newcastle World....men jeg har et spm..hvis noen gidd å svare..?

Jeg har sett litt i video arkivet, men stemmer det at det er bare kamphøydepunkter, scoringer, utvisninger, redninger osv som ligger i arkivet...??? Er det ikke mulig å finne intervjuer med spillere eller nyhetsaker fra en tid tilbake?? Hadde f. eks. vært moro å sett pressekonferansene til de nye spillerne og litt småtterier fra pre-season....

Takker for svar!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #10 på: 02. Sep. 2007, 01:52 »
Ja, det ser ut som om det bare er slike høydepunkter som er tilgjengelige!

Haavard

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #11 på: 08. Okt. 2007, 16:03 »
En liten detalje til dere som har problemer: Jeg tror world bare virker i internet explorer. Heller ikke ietab i firefox virker skikkelig, får tomme sider etc der.

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #12 på: 08. Okt. 2007, 17:08 »
Funker fint i firefox hos meg!

Haavard

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #13 på: 08. Okt. 2007, 19:37 »
Funker fint i firefox hos meg!

Sist jeg prøvde virket i alle fall ikke live match tingen i firefox. Det fungerte derimot når jeg trykket kun kommentatorspor. Er ca 1mnd siden jeg prøvde, siden har jeg brukt IE. Funker faktisk alt sammen hos deg?

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #14 på: 08. Okt. 2007, 22:40 »
Siden funker ikke i opera, og jeg får melding om at siden kun virker i IE. Mulig den virker for noen i firefox, men IE er uasnett best for de fleste som ønsker å se denne siden