20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastlekamper som pay per view ?!!  (Lest 3933 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kid76

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
Newcastlekamper som pay per view ?!!
« på: 18. Juli 2007, 14:02 »
I likhet med alle her på forumet liker jeg å se flest mulig Newcastlekamper. Selvsagt er det best å sitte i sola på St.James' park, men det er jo heller ikke dumt å sitte på den lokale og Newcastle-vennlige pub'en med noe kaldt i glasset... Men når ingen av disse delene er mulig, hva da ?! Jo, ett alternativ er jo å høre kampen på radio via. streaming, eller prøve å få den inn via en eller annen arabisk eller sør-koreansk tv-kanal... dette også via streaming. Spørsmålet mitt til dere er om dere vet om Sky eller andre rettighetshavere tilbyr ett pay per view-opplegg i likhet med Tv2, hvor du kan betale for å se en kamper live via deres nettside. Kvaliteten på tv2 er jo i hvertfall utmerket og du behøver ikke særlig god bandbredde for å få dette til å funke. Noen som har undersøkt litt rundt dette ?

Chris

• Supersub
    • Vis profil
    • girls and corpses
Sv: Newcastlekamper som pay per view ?!!
« Svar #1 på: 03. Aug. 2007, 15:15 »
Det eneste må være canal+ som sender de fleste newcastle kampene. Men det er ikke payperview...

har selv valgt å investere i c+ denne sesongen. er lei av streaming linker som ikke fungerer akkurat når kampen starter  :P

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2 på: 03. Aug. 2007, 17:53 »
Det virker som om Canal plus skal sende noe sinnsvakt mange kamper i år, og jeg tror det vil være minst 15 Newcastle kamper der. Så jeg tror det kan være et godt alternativ hvis du er generellt int. i PL og vil se så mange Newcastle kamper som mulig.

Chris

• Supersub
    • Vis profil
    • girls and corpses
« Svar #3 på: 03. Aug. 2007, 18:36 »
Det virker som om Canal plus skal sende noe sinnsvakt mange kamper i år, og jeg tror det vil være minst 15 Newcastle kamper der. Så jeg tror det kan være et godt alternativ hvis du er generellt int. i PL og vil se så mange Newcastle kamper som mulig.

Tror det er 8 kamper vi har på høsten. bare slått av to lag som har 9.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4 på: 03. Aug. 2007, 18:41 »
Ikke verst det. Hvis vi får 9-10 kamper på våren da så har vi mye å glede oss til! ;D

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5 på: 19. Aug. 2007, 11:24 »
Dette er glimrende. Jeg hadde canal+ helt til i fjor da jeg flytta på meg. Hadde jeg blitt boende ville jeg nok likevel sagt opp abonnementet.  De "4 store" har alltid blitt vist hver helg. Og de kampene gikk både på lørdag og søndag. Ergo har lag som tham castle havnet helt i skyggen. I stedet for å kose seg med et jevnt oppgjør ala Everton-Castle har canal+ vist scum hjemme mot pompey. Dermed har jeg ofte måtte tatt til takke med en castlekamp i mnd. Nå ser det derimot ut som at FA har tenkt litt lengre og lagt de "4 store" til en dag. Dermed blir det plass til de andre lagene også. Genialt. Håper dette holder seg. Nå er det uaktuelt med canal+ pga av at er jobbsøkende og ikke vet hvor jeg havner, men det hadde vært kjekt med en pay per view kanal. Er villig til å hoste opp en femtilapp for å se en castlekamp med god sendekvalitet i stedet for den streaminga med dårlig kvalitet og av og til asiatiske kommentatorer. Ingen som vet om canal+ tilbyr noe slikt i fremtiden, eller om noen andre kanaler?

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6 på: 19. Aug. 2007, 11:41 »
Fotballpubene i de fleste store byene sender vel veldig nært til 100% av alle Newcastlekamper. Det er jo et bra alternativ...

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7 på: 19. Aug. 2007, 11:44 »
Fotballpubene i de fleste store byene sender vel veldig nært til 100% av alle Newcastlekamper. Det er jo et bra alternativ...

Problemet er at jeg bor på landet.. Er 4 mil unna nærmeste fotballpub.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8 på: 19. Aug. 2007, 12:22 »
4 mil er jo ingenting for å få sett favorittlaget! ;)

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #9 på: 19. Aug. 2007, 14:28 »
4 mil er jo ingenting for å få sett favorittlaget! ;)

Øl og fotballkamp er for meg en god kombinasjon. Og det blir det lite av hvis jeg må kjøre 4 miil  :'(

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
« Svar #10 på: 19. Aug. 2007, 14:46 »
Då hadde eg ofta ølå og kjørt dei 4 milå
Newcastlesupporter siden 1992

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #11 på: 19. Aug. 2007, 20:19 »
Det er ikke verdens undergang om du ikke kan drikke øl til fotballkampen. Er det det da?
Du tåler vel å drikke noe annet du også?

Jeg er enig i at øl og fotball er en god kombinasjon, men betyr det at du ikke kan se norske fotballkamper på den lokale stadion, fordi du ikke får drikke øl til kampen?
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #12 på: 19. Aug. 2007, 21:49 »
Når castle spiller er jeg så forbanna nervøs at noe må jeg ha for å roe nervene..og øl funker best.hehe