20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: PES7  (Lest 8206 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

hawkai

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
PES7
« på: 18. Juli 2007, 12:08 »
Hei!

Noen som vet noe om PES7?
Har hørt rykter om at det kommer i høst en gang, men aner ikke når.

Lite å finne på konami.com også. (som jeg finner iallefall)
Martin

hawkai

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
Sv: PES7
« Svar #1 på: 18. Juli 2007, 12:19 »
Je fant je fant :)

http://www.play.com/Games/PC/4-/3354301/PES-2008/Product.html

Due for release on 26/10/2007

Jeg bestiller nå!
Martin

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2 på: 03. Okt. 2007, 12:03 »
Har spilt demo'n, og det ser meeeeeeeeget bra ut
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3 på: 12. Okt. 2007, 17:37 »
Je fant je fant :)

http://www.play.com/Games/PC/4-/3354301/PES-2008/Product.html

Due for release on 26/10/2007

Jeg bestiller nå!

Bra tilbud, men du må vente litt ekstra før du får pakkken siden den må fortolles. Hvis jeg hadde vært deg, ville jeg heller ha kjøpt hos cd-wow.com  . Da havner den tollfritt i postkassa. Men det er ikke mulig å forhåndsbestille der enda,

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4 på: 16. Okt. 2007, 00:06 »
Slipper vel unna toll med et nødskrik slik kursen er i dag. Pr dags dato vil spillet koste 198,15 NOK :)

Jewlnufcfan

• Supersub
    • Vis profil
    • Hofstater at Deviantart.
« Svar #5 på: 18. Okt. 2007, 06:15 »
Har spilt demo'n, og det ser meeeeeeeeget bra ut

Uenig, hehe.
Synest det er prikk.. og jeg mener..prikklikt 2007 verisjonen.
Føler noen få GFX forandring og ny meny\meny musikk er forandringene.
Men det var jo kun en demo da ;)

Det skal helt klart kjøpes, men det blir nok ikke spilt så mye som Fifa, tror jeg.

Time will tell ;)
Ho?way the lads!

FC, FC, FC BAYERN!

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6 på: 18. Okt. 2007, 17:35 »
HAr prøvd demo til både FIFA og PES på 360 no og eg må sei eg egentlig er litt skuffa over begge to, spesielt fifa, som kanskje er det mest profesjonelle, men eg syns det va ganske kjedelig å spele. PES er etter mi meining langt kjekkare å spele, men har en del bugs i seg foreløpig. Det blir ihvertfall PES 2008 på meg.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7 på: 25. Okt. 2007, 17:41 »
Har kjøpt meg PES 2008 i dag....er virkelig imponert!! Newcastle er dessuten et av få engelske lag som er lisensierte, dvs at spillernavn er ekte og at SJP er laget etter orginalen(har dog ikke spilt der, tror den må låses opp)....

Spillbarheten er strålende og hakket bedre enn FIFA08 hvor tempoet er mye lavere og fysikken er dårligere...Morsomt er det også at de har tatt med en del detaljer som f.eks feiringen til Oba!! Det skal også være mulig å filme og holde i trøyen såvidt jeg vet, uten at jeg har fått testet det ennå...

Løp og kjøp!

PS! Navnet på tråden kunne kanskje blitt endret til PES 2008, isteden for PES 7...
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #8 på: 27. Okt. 2007, 12:50 »
Tror du filmer hvis du trykker L1 + L2 + R1 samtidig, kompisene mine gjør det hele tida. Gule og røde kort kommer kjapt, så vær forsiktig,hehe
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

Mjoert

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #9 på: 01. Nov. 2007, 09:51 »
Spiller dere på PS3?

Jeg har spillet til PS3 og må si jeg var skuffet til å begynne med.. Et stikkord er hakking. Hvordan i alle dager konami har klart å gi ut spillet med så mye hakking er et mysterium for meg, men heldigvis har de lovet at det skal komme en patch ganske snart. Etter en del spilling har jeg oversett hakkingen mer og mer, noe som har gjort at jeg har blitt gladere å gladere i spillet. Nå synes jeg det er drittfett igjen ;) Ingenting slår PES, bortsett fra fm da.
ignert Morten.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #10 på: 01. Nov. 2007, 17:12 »
Spiller det på PS3 og har faktisk ikke lagt så mye merke til hakking...synes det flyter fint, kan legge til at jeg ikke spiller på noe bra tv heller...

Inntrykket mitt av PES er veldig bra!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #11 på: 01. Nov. 2007, 18:57 »
Er jo faen meg utsolgt overalt til 360. Jævli irriterende.

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #12 på: 02. Nov. 2007, 18:35 »
Bra spill.. Bra grafikk.. Elendige menyer...

får terningkast 4, sliter med å venne meg til arkade preget over spillet...

Konami og Sega spill er to levrandører som har en egen følelse over sine spill.. Og jeg klarer ikke helt å venne meg til dem.

Kan være for at jeg er vant med Fifa 08 nå... Har tatt litt tid å omstille meg før.
Han kom, ble mett og dett var dett....

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #13 på: 02. Nov. 2007, 19:45 »
Gir PES7 terningkast 5. Uhyre bra grafikk i forhold til de tidligere utgavene, men gameplayen er ikke spesielt utviklet. Håpløs meny, ja.

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #14 på: 03. Nov. 2007, 11:39 »
Gameplayen er da vel utviklet ! Skuddene er mye bedre, de bruker maaaange flere små touch (å drible i lav fart på spillet er jo en DRØM), løpene er bedre, frisparkene sitter mye bedre, ja..menyen er litt irriterende når du skal sette opp laget, det er jeg enig i.