20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Andrea Barzagli til St.James?  (Lest 7505 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Tønsberg

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Andrea Barzagli til St.James?
« Svar #30 på: 18. Juli 2007, 23:29 »
Da tror jeg du kan vinke farvel til dem,men arsenal vinner nok ikke PL i år nei.

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #31 på: 18. Juli 2007, 23:30 »
Da blir du nok 500 spenn fattigare.

Eg har sagt det før og seier det igjen, ikkje vær for optimistiske! Det har vi som regel vore før, og det har gått rett i dass.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #32 på: 18. Juli 2007, 23:50 »
Jeg vedda 500 spenn med sjefen i dag om hvem som kommer øverst av Newcastle og Arsenal neste år. Han er helt overbevist om at Arsenal kommer til å vinne serien neste år.
De "4 store" blir det hardt å komme forbi, men ikke umulig!
For endelig kan det se ut til at "vi" også har fått en dugendes manager, og kvalitetspillere har vi fra før av, mangler bare å pusse opp forvaret vårt litt nå så har vi stall god nok til å ta opp kampen mot disse såkalte topplagene. Det er jo heller ikke så altfor lenge siden NUFC var i CL og "jekket" seg med Europas beste lag, og dette skal "vi" nok klare igjen!
De 500 kr er så absolutt ikke tapt, enda! Jeg har sjelden vært mer optimistisk foran en sesong slik det står nå, må nok tilbake til Kevin Keegan sine dager, så jeg mener "vi" er i høyeste grad STORE utfordrere til de "4 store"!

Signerer vi tillegg Andrea Barzagli, så er nok en brikke i forsvaret vårt på plass. Da mangler det kun en venstreback. Så får vi ta evt andre signeringer som BONUS!  :)

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #33 på: 18. Juli 2007, 23:52 »
Ser ikke akkurat lyst ut med tanke på godeste Barzagli. Men det er lov å håpe.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #34 på: 18. Juli 2007, 23:56 »
Vel, ingen andre klubber ser ut til å gjøre noe med ham, så det er vel enda ganske åpent. Dersom Big Sam får penga og bestemmer seg for å by er det vel enda ikke noen umulighet. Kanskje det er nå penga kommer siden vi er tatt av børsen?
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #35 på: 19. Juli 2007, 00:18 »
En ting er i hvert fall sikkert. Allardyce og Mort må få fortgang på forsvarskjøpene. Barzagli er mer tilgjengelig enn noen gang, og jeg fatter ikke hvorfor ikke det har blitt lagt inn et bud på italieneren enda. Vi får håpe det jobbes på spreng bak kulissene, og at 4 forsvarsspillere til blir hentet. 4 solide sådan, evt. flere.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #36 på: 19. Juli 2007, 00:47 »
Jeg skal si meg fornøyd dersom to til kommer, og mer enn fornøyd dersom flere enn to kommer!
Antar at det jobbes hardt for nye forsterkninger, men som Sam sa, det er vrient, også med ferske eiere som er ny i gamet! Dessuten sa jo Allardyce at han primært så etter forsvarsspillere som var bevisst gode nok i PL!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

BallaJazz

• Gjest
« Svar #37 på: 19. Juli 2007, 17:11 »
Ser helst 4 nye forsvar spillere for at man skal bli fornøyd.2 stk er greit men ikke noe videre halleluja over det..Andrea  ville jeg vært overaska over hvis han hadde kommet.Alltid sett for meg han egentlig havne i en av de "største" klubba.Meget habil spiller synes jeg.
« Siste redigering: 19. Juli 2007, 17:16 av BallaJazz »

PhilippeA.

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #38 på: 19. Juli 2007, 18:39 »
Hvis vi hadde hatt ubegrenset med midler, ville det nok ha forekommet et bud på Barzagli (om han i det hele tatt ville ha takket ja til en overgang til oss er en annen sak). Men jeg forstår godt at Sam ikke byr på han når det mest sannsynlig innebærer at vi sprenger hele transferbudsjettet og vel så det. Ville jo vært litt dumt mtp. at alle helst vil ha inn flere enn én forsvarspiller til?
Oscillons From The Anti-Sun

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #39 på: 19. Juli 2007, 18:59 »
Støttet 110%!

HughieG

• Benkvarmer
  • **
  • 174 kamper/143 mÃ¥l
    • Vis profil
« Svar #40 på: 20. Juli 2007, 20:50 »
Skal fatte meg i korthet her. Newcastle United er et bedre fotballag enn Palermo.

Bedre ja, men mer attraktivt ? Jeg vet ikke, men 13 plass i PL er det ingen som blir imponert over. Hvis ikke Barzagli har et brennende ønske om å spille fotball i England så er det ingenting som tilsier at Newcastle vil være hans neste klubb.

Flytter det hit jeg. Må si at det er mange ting som taler for at Newcastle er mer attraktive enn Palermo. Økonomisk sett er NUFC i en helt annen liga enn Palermo, lønnsforskjellene i disse klubbene må jo være ganske svære. Samme med tiltrekningskraft på gode spillere. Om man ser på overgangene til de to klubbene de siste 5 åra så er det ikke mye tvil om hvilken som er mest attraktiv.

Newcastle er for første gang på lenge ikke med i Europa, det taler imot, det er jeg enig i. Men tror likevel at optimismen rundt nytt eierskap og ny manager favner videre enn the Newcastle faithful.

I den grad vi kan feste lit til uttalelsene til styreformannen til Palermo om Barzagli så ser det ikke ut som om han akkurat er gift med klubben. (http://www.goal.com/en/Articolo.aspx?ContenutoId=326290&PgId=3) Men som jeg har sagt før så ser jeg på en evnt Barzagli-overgang som en utopi, da jeg tror denne gutten sikter høyere enn en klubb som har potensial, men som pr dags dato er i bakevja. Han vil nok til Milano/Torino/Roma/Big four eller noe spansk noe. Om han får det er dog en helt annen sak...

Sier jo ja takk såklart, men har mine tvil om det blir noe av dette her for oss.