20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Andrea Barzagli til St.James?  (Lest 7524 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Andrea Barzagli til St.James?
« på: 17. Juli 2007, 12:43 »
The Chronichle og Teamtalk melder i dag om interesse for spilleren fra Palermo. Dette hadde vært en meget fornuftig måte å bruke 11mp på, spør du meg.

http://icnewcastle.icnetwork.co.uk/newcastleunited/chroniclesport/tm_headline=sam-eyes-top-stopper-andrea%26method=full%26objectid=19462432%26siteid=50081-name_page.html

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Andrea Barzagli til St.James?
« Svar #1 på: 17. Juli 2007, 13:01 »
Ikke bare fornuftig, men ekstremt bra
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2 på: 17. Juli 2007, 13:03 »
Ifølge sky sports vil Sam ha en med erfaring fra Premier League.

"Barzagli is a very good player, but first and foremost I need one or two who know what English football's all about."

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3 på: 17. Juli 2007, 15:01 »
Åh, han tar en Roeder, han! Hmm, hvem kan det være da?
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4 på: 17. Juli 2007, 19:16 »
Jeg mener at Barzagli er en så god spiller, at han vil kunne takle overgangen til premier league ganske fort. Jeg hadde glatt brukt 11mp for Barzagli.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5 på: 17. Juli 2007, 19:21 »
£11mill er rimelig mye penger da. Hvor mye ville f.eks Marquez kostet?

Torjus

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #6 på: 17. Juli 2007, 21:48 »
Barzagli ville vært en drøm, men jeg tror ikke så mye på dette av en eller annen grunn.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7 på: 17. Juli 2007, 21:59 »
Har egentlig ikke helt troen selv heller, men innrømmer at jeg gjerne tar imot en eller flere italienere i backrekka. Særlig en som er utropt til "the next great italien deffender"...

folesvert

• Gjest
« Svar #8 på: 18. Juli 2007, 10:49 »
... hva tror dere om Cannavaro-ryktene da? Sam hentet jo Campo fra Barcelona ... gjorde han ikke. Skal han hente en spiller som ligner bør han kanskje hente Charles Puyol. Lik både i spillestil og utseende.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #9 på: 18. Juli 2007, 11:01 »
Han hentet Campo fra Real Madrid, ikke Barcelona.  ;)

folesvert

• Gjest
« Svar #10 på: 18. Juli 2007, 11:03 »
... takk for presisering. Men ligner litt på Puyol i alle fall. Begynner ikke han å dra på åra? Kanskje villig til å avslutte i PL?

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #11 på: 18. Juli 2007, 11:12 »
Kong Carles fylte 29 i April i åra han. Som selve hjertet og sjelen i Barcelona tror jeg nok "El tiger" har mange sesonger foran seg i blaugrana trøya ennå, og som en tvers gjennom katalaner (født og oppvokst i Lleida like utenfor Barcelona) og som klubbens mektige kaptein og galeonsfigur tror det vil bli meget vanskelig å lokke ham vekk fra Camp Nou. Skulle ikke forundre meg om Puyol, i likhet med Oleguer, er en av de få som heller legger opp enn å spille for en annen klubb enn Barcelona. Kanskje om noen år, så kan Puyol komme til å avslutte karrieren sin i en litt mindere klubb enn Barcelona, men det er i såfall langt frem i tid og jeg tviler vel på om Newcastle blir neste stoppested da. Men for all del, det er jo lov å drømme  :)

Men så var vel dette Barzagli tråden da, en spiller jeg gjerne skulle sett i den sort\hvite trøya....

folesvert

• Gjest
« Svar #12 på: 18. Juli 2007, 11:22 »
Må ærlig innrømme at jeg ikke kjenner til Barzagli ... så jeg skriver om alt mulig annet enn akkurat han. Må si jeg har fått 'roen' etter at Allardyce kom til klubben. Stoler på at han vet hvem vi trenger ... i mye større grad en tidligere trenere ... Gullitt, Keegan, Robson, Soonmess, Roeder. Tilnærmet hvilepuls i sesongoppkjøringen ... og det er lenge siden.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #13 på: 18. Juli 2007, 11:27 »
Enig i akkurat det, troen på Big Sam gir meg også hvilepuls. Men det er først nå at Big Sam virkelig skal få vise hva han duger til. Han innrømmet også selv her om dagen at det har begynt å bli litt vanskeligere, og dermed er det nå han virkelig skal få vise sin styrke.

Barzagli har jeg ikke sett altfor mye til selv, men det lille jeg har sett har vært meget bra. Det at han er blitt utmerket til å ta over arven etter noen av Italias beste stoppere gjennom tiden sier jo også sitt. En slik spiller tror jeg ikke vil ha altfor store problemer med å tilpasse seg PL. Men jeg vil også gjerne se en stopper som har erfaring fra Premier League fra før, men innrømmer at jeg lurer akkurat nå litt på hvem de faktisk skal være...(?)

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #14 på: 18. Juli 2007, 18:08 »
William Gallas?