20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Hva gjorde egentlig Sam og Co i Barcelona?  (Lest 6774 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Hva gjorde egentlig Sam og Co i Barcelona?
« Svar #15 på: 16. Juli 2007, 18:00 »
Rart han da er transferlista, og foreløpig har vel få klubber vist interresse. Men ja, jeg er enig i at han er en av verdens beste i sin posisjon. Men det holder ikke Barca, men masse for oss
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #16 på: 16. Juli 2007, 18:38 »
Marquez er vel like usannsynlig som Deco og Ronnie. Han er en av verdens beste defensive midtbanespillere OG midtstoppere..

Enig, og jeg må si jeg ble mildt sagt veldig overrasket da han ble nevnt som en av de 7-8 spillerne som ikke var med i neste sesongs planer.

Jeg tror det kan ligge noe i Edmilson, Gudjohnsen eller Motta. Alle 3 er velkommen, selvom det for øyeblikket ikke er behov for islendingens tjenester. Om han dog skulle ha kommet, ville vi hatt PLs beste angrepsrekke. I dag er det vel bare Chelsea som slår oss. Tottenham og Manchester United har like god, etter min mening. Deretter følger Arsenal med flere.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #17 på: 16. Juli 2007, 19:01 »
Marquez er vel like usannsynlig som Deco og Ronnie. Han er en av verdens beste defensive midtbanespillere OG midtstoppere..

Màrquez er ikke like usannsynlig som Deco, og Ronnie. Enkelt og greitt fordi han ikke har blitt fredet på samme måten av klubben. Det blir spekulert i at Màrquez, Thuram og Gudjohnsen i utgangspunktet IKKE er til salgs, men at klubben vil vurdere eventuelle tilbud dersom de er gode. Dog er Màrquez med i de fremtidge planene da han blir vurdert som et alternativ til den deffansive midtbanerollen og en stopperplass den kommende sesongen.

Màrquez er en av de beste i verden i sini posisjon, når han er i form. Men dessverre har Rafael vært veldig varirende i prestasjonene gjennom hele den siste sesongen, og i tillegg vært mye skadet. Han har vært langt ifra like god som han var i 05/06 sesongen da Puyol og Màrquez regjerte med jernhånd og Barca vant CL. Ryktene fra Barcelona vil ha det til at Màrquez er blitt litt for glad i det søte liv, men som sagt er det kun rykter. Det rimer alikevel til en viss grad med tanke på de varierende prestasjonene den siste sesongen.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #18 på: 17. Juli 2007, 21:55 »
Da har Ludovic Giuly forlatt Camp Nou til fordel for Roma og "den evige stad". Prisen ligger angivelig på ca 4 millioner euro, hvilket er kun 2,5 mindere enn blaugrana betalte for ham for 3 år siden. I tillegg spekuleres det i at man vil få enda en million for franskmannen dersom Roma kvalifiserer seg til Champions League neste sesong.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #19 på: 18. Juli 2007, 20:26 »
Giuly vraket Newcastle til fordel for Roma dersom vi skal tro spillerens agnet:

Sitat
Giuly er netop skiftet til Roma for 3 millioner euro, men i dag fortæller hans repræsentant, at Manchester City og Newcastle tilbød langt mere.

"Newcastle og Manchester City var klar til at gå helt op til 8 millioner euro for at få lukket en aftale, men Giuly har aldrig villet til disse klubber. Han ville hellere spille i Roma" udtalte Bronzetti i dag. Det var ham der stod bag aftalen mellem Barca og Roma.

Giuly selv lægger ikke skjul på, hvorfor han helst ville til Roma. "Jeg ønskede at spille i Italien og Roma giver mig mulighed for at spille i Champions League. Det glæder jeg mig rigtig meget til at opleve italiensk fodbold og Roma" sagde franskmanden.

"Jeg er glad for at komme til Roma. Jeg har mange gode minder fra Barcelona, men nu er jeg her for at få succes. Det bliver en fornøjelse at spille sammen med Totti" afsluttede Giuly.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #20 på: 18. Juli 2007, 20:41 »
Jeg gråter ikke.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #21 på: 18. Juli 2007, 20:48 »
Jeg gråter ikke.
Snarere tvert imot!

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #22 på: 18. Juli 2007, 21:06 »
Giuly vraket Newcastle til fordel for Roma dersom vi skal tro spillerens agnet:

Sitat
Giuly er netop skiftet til Roma for 3 millioner euro, men i dag fortæller hans repræsentant, at Manchester City og Newcastle tilbød langt mere.

"Newcastle og Manchester City var klar til at gå helt op til 8 millioner euro for at få lukket en aftale, men Giuly har aldrig villet til disse klubber. Han ville hellere spille i Roma" udtalte Bronzetti i dag. Det var ham der stod bag aftalen mellem Barca og Roma.

Giuly selv lægger ikke skjul på, hvorfor han helst ville til Roma. "Jeg ønskede at spille i Italien og Roma giver mig mulighed for at spille i Champions League. Det glæder jeg mig rigtig meget til at opleve italiensk fodbold og Roma" sagde franskmanden.

"Jeg er glad for at komme til Roma. Jeg har mange gode minder fra Barcelona, men nu er jeg her for at få succes. Det bliver en fornøjelse at spille sammen med Totti" afsluttede Giuly.
Dette er agent snakk, og jeg legger ikke alt for mye i dette, det var vel også tribalfootball som først la ut denne artikkelen (ligner ihverfall mistenklig mye). Synes ikke dette ville vært et "Allardyce kjøp" heller, sjelden han punger ut for den "eldre garde" og ihvertfall så mye som 50 millioner kroner ++!
Uansett, jeg kunne godt tenkt meg Giuly til NUFC, men IKKE for den summen der. Han er ikke verdt en 1/3 av dette engang mener jeg!
« Siste redigering: 18. Juli 2007, 21:21 av Frode »

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #23 på: 18. Juli 2007, 21:17 »
3mill euro var passelig for Giuly synes jeg. Det blir vel rundt om £2-2,5m vil jeg tro, uten at jeg har regnet noe på det.

Det at han vraket Newcastle er bare tull. Allardyce har jo sagt at han ikke er/var interresert i Giuly.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

NUFC-AMUNDSEN

• Gjest
Titta på stjernene..
« Svar #24 på: 23. Juli 2007, 23:23 »
som alle har hørt er jo Ashley desperat etter en ny verdensstjerne, og jeg tror han var der for og sjekke Deco & co.. som vi alle har hørt sendte mr.Ashley en forespørsel til Barca om Ronaldinho, men så vidt jeg vet var ikke Newcastle villig til og betale drøyt 58mill£ for han.. lite trolig at han ville dratt til The toon også kanskje :/ 

menmen.. vi får se hvem som blir neste man inn.

Panserfauzt

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #25 på: 24. Juli 2007, 08:06 »
Det bør vertfall være noen backer på vei snart >:(
Roses are gay, violets are gayer, fuck this poem and listen to Slayer.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #26 på: 26. Juli 2007, 17:03 »
Hmm. Håper kanskje enda mer på Eidur nå. Han kan være fin å ha både som spissalternativ og som offensiv midtbane, ettersom Dyer nå kan være på vei vekk.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

LAH

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #27 på: 27. Juli 2007, 14:40 »
Sitat fra: Sam Allardyce om Luque
"He was playing alongside Samuel Eto'o at Real Mallorca and I remember saying at the time that I would like to buy those two but they were out of my price range at Bolton."
Det er ikke umulig at Sam var i Barca for å forhøre seg om muligheten til å gjenforene Luque og Eto'o.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #28 på: 27. Juli 2007, 14:45 »
Sitat fra: Sam Allardyce om Luque
"He was playing alongside Samuel Eto'o at Real Mallorca and I remember saying at the time that I would like to buy those two but they were out of my price range at Bolton."
Det er ikke umulig at Sam var i Barca for å forhøre seg om muligheten til å gjenforene Luque og Eto'o.

Slett ikke, men at det skjer er nok derimot umulig. En fristende tanke, men Barca er meget klare i sin sak: tross alle ryktene som svirrer rundt så er IKKE Eto'o til salgs. Eto'o selv er også klar i sin tale, han ønsker ikke å forlate Barcelona.