20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.
0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.
Marquez er vel like usannsynlig som Deco og Ronnie. Han er en av verdens beste defensive midtbanespillere OG midtstoppere..
Giuly er netop skiftet til Roma for 3 millioner euro, men i dag fortæller hans repræsentant, at Manchester City og Newcastle tilbød langt mere."Newcastle og Manchester City var klar til at gå helt op til 8 millioner euro for at få lukket en aftale, men Giuly har aldrig villet til disse klubber. Han ville hellere spille i Roma" udtalte Bronzetti i dag. Det var ham der stod bag aftalen mellem Barca og Roma.Giuly selv lægger ikke skjul på, hvorfor han helst ville til Roma. "Jeg ønskede at spille i Italien og Roma giver mig mulighed for at spille i Champions League. Det glæder jeg mig rigtig meget til at opleve italiensk fodbold og Roma" sagde franskmanden."Jeg er glad for at komme til Roma. Jeg har mange gode minder fra Barcelona, men nu er jeg her for at få succes. Det bliver en fornøjelse at spille sammen med Totti" afsluttede Giuly.
Jeg gråter ikke.
Giuly vraket Newcastle til fordel for Roma dersom vi skal tro spillerens agnet:Sitat Giuly er netop skiftet til Roma for 3 millioner euro, men i dag fortæller hans repræsentant, at Manchester City og Newcastle tilbød langt mere."Newcastle og Manchester City var klar til at gå helt op til 8 millioner euro for at få lukket en aftale, men Giuly har aldrig villet til disse klubber. Han ville hellere spille i Roma" udtalte Bronzetti i dag. Det var ham der stod bag aftalen mellem Barca og Roma.Giuly selv lægger ikke skjul på, hvorfor han helst ville til Roma. "Jeg ønskede at spille i Italien og Roma giver mig mulighed for at spille i Champions League. Det glæder jeg mig rigtig meget til at opleve italiensk fodbold og Roma" sagde franskmanden."Jeg er glad for at komme til Roma. Jeg har mange gode minder fra Barcelona, men nu er jeg her for at få succes. Det bliver en fornøjelse at spille sammen med Totti" afsluttede Giuly.
"He was playing alongside Samuel Eto'o at Real Mallorca and I remember saying at the time that I would like to buy those two but they were out of my price range at Bolton."
Sitat fra: Sam Allardyce om Luque"He was playing alongside Samuel Eto'o at Real Mallorca and I remember saying at the time that I would like to buy those two but they were out of my price range at Bolton."Det er ikke umulig at Sam var i Barca for å forhøre seg om muligheten til å gjenforene Luque og Eto'o.