20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Bud på Manuel Da Costa  (Lest 3833 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Bud på Manuel Da Costa
« på: 12. Juli 2007, 22:40 »
Manuel Da Costa rejects Lyon's offer after an offer from Man City and Newcastle made a bid. French Media reports

Vet lite om spilleren men han er vel forsvarspiller på PSV.

Full name: Manuel da Costa
Date of birth: 6 May 1986
Place of birth: Saint-Mex, France
Height: 187 cm
Position: Defender
« Siste redigering: 12. Juli 2007, 22:48 av Asbjørn »
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

djmattis

• Gjest
Sv: Bud på Manuel Da Costa
« Svar #1 på: 12. Juli 2007, 22:49 »
Dette kom fra ingen steder, men har du en link?

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2 på: 12. Juli 2007, 22:50 »
Dette kom fra ingen steder, men har du en link?

En på Newcastle online forumet som har snappet det opp.

http://www.newcastle-online.com/nufcforum/index.php?topic=42588.0
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3 på: 12. Juli 2007, 22:54 »
http://en.wikipedia.org/wiki/Manuel_da_Costa_%28footballer%29

Står litt om han her, virker som en spennende spiller dette. Men er usikker på hvor mye det ligger i dette ryktet...

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4 på: 12. Juli 2007, 23:19 »
Hvis det er midtstoppar han er blir eg litt skuffa, eg meinar vi treng ein skikkelig rutinert stopper ala Campbell som kan lære vekk ting til Taylor. Vi har nok unge midstopparar frå før. Er han back blir det sjølvsagt ei anna sak.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5 på: 12. Juli 2007, 23:47 »
Hvis det er midtstoppar han er blir eg litt skuffa, eg meinar vi treng ein skikkelig rutinert stopper ala Campbell som kan lære vekk ting til Taylor. Vi har nok unge midstopparar frå før. Er han back blir det sjølvsagt ei anna sak.

Er midtstopper ja. Chelsea var ute etter han for ikke så lenge siden men ser ut som om de ikke er interessert lenger. Snakkes om at han har en utkjøpsklausul på 7 millioner euro.

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6 på: 12. Juli 2007, 23:49 »
Deilig! Akkurat en slik spiller jeg lengter etter. En ung knall god stopper. Bra sam håper det ligger noe i dette.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7 på: 12. Juli 2007, 23:51 »
Det skal sies at han slet voldsomt mot Crouch i CL.

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
« Svar #8 på: 13. Juli 2007, 00:10 »
Slet voldsomt kan man godt sei, han hadde ikkje sjanse på Crouch, blei jo rundlurt
Newcastlesupporter siden 1992

djmattis

• Gjest
« Svar #9 på: 13. Juli 2007, 00:17 »
Nå ga jo forsvaret til PSv totalt opp mot Liverpool fra første minuttet. Alle må jobbe i et forsvar for at alle skal kunne yte 100%.
Uansett så stoler jeg på Sam, henter han en spiller så henter han for at han tror at spilleren har noe å komme med, det holder for meg.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #10 på: 13. Juli 2007, 00:27 »
Deilig! Akkurat en slik spiller jeg lengter etter. En ung knall god stopper. Bra sam håper det ligger noe i dette.
Har du sett denne spilleren nok til å vurdere han? Er dette en spiller du går god for og som du mener vil forsterke NUFC? Hva er hans styrke og svakheter?

Sjøl har jeg aldri sett eller hørt om denne spilleren, ihvertfall ikke som jeg kan huske, og skal derfor ikke kritisere et evt kjøp, men jeg hopper heller ikke i taket over denne spilleren.
Men den prisen som er antydet her er jo ikke så veldig dyr, så et evt kjøp vil vel ikke være særlig stor risiko!?
Registrerer også at noen har sett at han var sjanseløs mot den fysiske stilen til storvokste Crouch! I PL er det jo flere av disse fysiske og sterke spillerne, og da kan han virkelig få kjørt seg om han ikke takler tempoet i tillegg. Men han er visst enda ung og lærer forhåpentligvis etterhvert......................

Kan virke som en spiller midt i mellom, verken gull eller gråstein!

Noreng

• Gjest
« Svar #11 på: 13. Juli 2007, 00:46 »
Man kan jo ikke dømme han etter en kamp da. Alle kan ha en dårlig dag!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #12 på: 13. Juli 2007, 00:59 »
Vi for vente å se om han på forumet snakker sant. Om det er noe i det kommer det nok noe i morgendagens aviser. Synes det er rart at man ikke finner noe om ryktet på nettet bortsett fra på Newcastle online forumet.

Panserfauzt

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #13 på: 13. Juli 2007, 01:41 »
Ingen røyk uten ild, er ikke det noe som heter?

Nei han her kjenner jeg ikke så mye til, men flere midtstoppere??? Jeg vil ha backer!!!
Men som vanlig stoler jeg på Sam, og regner med han har noenlunde kontroll..
Roses are gay, violets are gayer, fuck this poem and listen to Slayer.

Torjus

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #14 på: 13. Juli 2007, 01:52 »
Jeg trodde han var venstre back jeg :P