20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Verdensstjerne til St.James Park  (Lest 43500 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Verdensstjerne til St.James Park
« Svar #165 på: 10. Juli 2007, 11:14 »
Vær så snill og glem Deco! Han kommer ikke til Newcastle. Iallfall ikke i sommer. Alle som vil kan bare sitte og håpe til 31. august kolkka 23:59 for meg, men jeg kan garantere det allerede nå at Deco blir værende der han er.

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #166 på: 10. Juli 2007, 11:36 »
Ja desverre så er det 99% sikkert at Deco ikkje går til Newcastle. Men det hadde vore konge om vi fekk han, Liverpool-fansen skryt sånn av Torres, og so kjem vi med sjølvaste Deco. :)

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #167 på: 10. Juli 2007, 11:42 »
Hehe. Hvis ikke "El Nino" hever seg kraftig etter å ha kommet til Liverpool, men fortsetter der han slapp for Atlètico ifjor så tenker jeg det fort blir slutt på den skrytinga. :)

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #168 på: 10. Juli 2007, 11:48 »
Ja sitter inne med ein følelse at han kjem til å floppe. Cisse og Morientes floppa, så eg ser ingen grunn til at ikkje Torres skal gjere det samme. Det hadde vore fantastisk, han er jo så til dei grader oppskrytt av Liverpool-fansen.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #169 på: 10. Juli 2007, 12:28 »
Dette er jo knallbra, prater vi Barzagli, Lucio eller Marquez nå? Men ingen av desse har bevist seg i PL. Micah Richards er drømmen, sammen med Brede og Bridge/Baines. Og desse "stjernene" kan vi også se etter...=)

Micah Richards som høyreback\stopper, og Bridge på venstre?

JA TAKK! ;)

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #170 på: 10. Juli 2007, 12:39 »
Jeg tror og er rimelig sikker vi henter minst en spiller til over 10 mill p.. kal love dere mike vil markere seg raskest mulig. Tipper vi får inn mange spillere i år og tipper 2 stjerner.. ala owen,martins.... tipper en midtstopper i verdensklasse og en off midtbane i verdensstjerne,da emre ikke holder mål. får nok pepper nå men jeg syns emre er så forbanna oppskrytt.

Virker som om Emre sliter med å få ut sitt aller beste i Newcastle. Kan det være at den engelske ligaen rett og slett blir litt for tøff for ham? Virker også som om Emre er aller best når han får ligge litt bak å strø omkring seg med lisssepasninger til de andre offansive spillerne i stedet for å gå for skudd selv. Han gjorde iallfall den jobben utmerket for Tyrkia i 2-2 kampen mot Norge.

Jeg er også delvis enig i at vi kan trenge en ekstraspiller til å bekle den sentrale midtbanerollen i konkurranse med Emre, Barton og Butt. Men kan ikke Dyer være den spilleren? Eller for å si det på en annen måte: hvilken rolle skal Dyer ha i "det nye Newcastle"? En midtbanespiller jeg syns er interessant, og som faktisk kan være litt realistisk å hente er Elano fra Shaktar Donetsk...

folesvert

• Gjest
« Svar #171 på: 17. Juli 2007, 13:00 »
Ser også at Cannavaro er nevnt ... det hadde vært noe. Da hadde vi fått den bautaen vi trenger i forsvaret. Fabio Cannevaro har bevist at han duger i mange år nå ... kanskje han vil avslutte karrieren i England?

bråkebøtta

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #172 på: 20. Juli 2007, 15:11 »
Cannavaro kommer vel neppe til vår klubb, selv om jeg håper han ønsker å komme til Tyne-Side...
Men står valget mellom Newcastle og Chelsea er nok en tur til London mer lokkende for italieneren!

Nico

• Midtbaneanker
  • Legend
    • Vis profil
« Svar #173 på: 20. Juli 2007, 19:47 »
Cannavaro går ingen steder, da han har sverget sin sjel til kamp om plassen i Real Madrid!

folesvert

• Gjest
« Svar #174 på: 26. Juli 2007, 00:36 »
Står jo en del om Deco igjen i dag da ... han vil også gjerne forsvare en plass på laget, men sier samtidig at han ikke er sikker på om Barcelona ønsker hans tjenester.

Jeg satser på at Deco og Hangeland er på vei. Hangeland kan ha roen som skal til for å lykkes i PL. Lykke til Brede!!!

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #175 på: 26. Juli 2007, 11:15 »
Er vi der igjen idag ja...

Barcelona har sagt at Deco ikke er til salgs, Rijkaard har lovprist brasilianeren, og sist men ikke minst hovedpersonen selv har sagt at han ønsker å bli værende i Barcelona.

Men joa, Deco kommer sikkert han....  ::)

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #176 på: 26. Juli 2007, 12:29 »
http://www.teamtalk.com/football/story/0,16368,1780_2614624,00.html

Var vel denne artikkelen fra igår hos teamtalk folesvert hentydet til.........

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #177 på: 26. Juli 2007, 13:57 »

Barcelona har sagt at Deco ikke er til salgs, Rijkaard har lovprist brasilianeren, og sist men ikke minst hovedpersonen selv har sagt at han ønsker å bli værende i Barcelona.

han er vel streng talt portugiser:)

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #178 på: 26. Juli 2007, 13:58 »

Ja, han har vel portugisisk statsborgerskap, men han er født i Brasil.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #179 på: 26. Juli 2007, 21:13 »

Opprinnelig brasilianer som senere skaffet seg portugisisk statsborgerskap fordi han fikk tilbud om å spille for landslaget der. Senere kan det kanskje hende at Deco hadde spilt seg greitt inn på det brasilianske landslaget, men ikke den gangen da den beslutningen ble tatt, og dermed spiller Deco for Portugal, selv om han opprinnelig er brasilianer. Fikk vel lov til å skifte tli portugisisk statsborgerskap fordi en av foreldrene er fra Portugal, men i utgangspunktet er Deco brasilianer!