20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Verdensstjerne til St.James Park  (Lest 43342 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Verdensstjerne til St.James Park
« Svar #135 på: 09. Juli 2007, 13:43 »
Han og Luque er visstnok bestevenner, Eto'o kalte han "min hvite bror" i et intervju engang. Men likevel, det er nok ikke nok til å lokke Samuel bort fra Nou Camp, i allefall ikke nå som han får sjansen til å utgjøre et spisspar med Thierry Henry. På newcastle.no sto det at Deco skulle lande i Newcastle for en medisinsk sjekk i løpet av uka, dette kan da umulig være sant ? Ble sjokkert når jeg hørte om et eventuelt Deco-kjøp..Vi legger lista høyt hvertfall !
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

John Marius

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #136 på: 09. Juli 2007, 13:52 »
Som jeg skreiv tidligere Tommy, så melder også www.nufc.com dette også, så er nok noe i det:)

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #137 på: 09. Juli 2007, 14:04 »
Greit med Deco. Men ikke for mer enn 10-11MP, og han bør heller ikke ha skyhøye lønninger. Vil aller helst innvestere pengene i noen andre...

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #138 på: 09. Juli 2007, 14:24 »
Penga spiller ingen rolle lengre.. Jeg vil gjerne ha deco,etoo og raul.. få de inn alle tre :) penger trenger vi ikke bekymre oss for.. vi har jo fått en "mini russer"

djmattis

• Gjest
« Svar #139 på: 09. Juli 2007, 14:30 »
Det er en merkelig hverdag for oss Newcastle fans fremover nå tenker jeg, de enorme summene Mike er villig til å legge ut på spillere er nok summer vi ikke er vant med.
Så man får nok bare regne med at vi kommer til å slenge ut enorme summer på diverse spillere faktisk, og det er jo ikke så gæli.

IamFreddie

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #140 på: 09. Juli 2007, 15:27 »

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #141 på: 09. Juli 2007, 15:33 »
Selvfølgelig må vi tenke penger selvom vi har fått en ny eier. Vi har ikke ubegrenset med midler, ei heller råd til å bruke de feil. Under Souness pøste vi ut 50millioner pund, vi kan ikke gjøre den feilen enda engang.

Jeg er imot kjøp av Deco med mindre han er "billig", noe rundt 10-12 millioner. Da er det "greit nok". Aller helst ville jeg ha sett en annen med erfaring i PL som ikke krever millionlønn i uka.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #142 på: 09. Juli 2007, 15:47 »
Ingenting å bekymre seg for uansett. Deco blir på Camp Nou han!

Filla

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #143 på: 09. Juli 2007, 16:45 »
Synes at Deco faktisk har värt en av nökkelspillerne til Barca de 2 siste sesongene..Uten han så har Barca savna kreativitet og offensiv styrke til å spille sitt vanlige spill..Deco har "avlastet" Ronaldinho fra å ha allt offensivt ansvar og i mine öyne värt blant de viktigste i Barca.

Men PL er en helt annen liga enn Primera og jg tror at Deco savner litt hurtighet for å dominere i PL som han har gjort i spania..dessuten har han en tendens til å bli litt for "lett" i närkampsspillet og det passer ikke helt i PL.
Deco skulle helt klart gjöre en bra figur i England, for han har trots alt en veldig bra spilleforståelse og passningsfot, men jg tror ikke att han skulle dominere..
Deco minner litt om vår egen Emre faktisk, men om han ikke blir for dyr så skulle jg ta imot Deco med åpne armer og i d minste gi han sjansen å vise hva han kan...

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #144 på: 09. Juli 2007, 18:56 »
kesse: det er andre tider nå enn da souness satt ved rattet :) mike går nok utenfor de 50mill p og skal ha en stjerne for å markere seg.. slik jeg ser det..og tidene vi snakket om lønn og slikt er over.. nå har vi masse penger så lønninger er min minste bekymring.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #145 på: 09. Juli 2007, 20:12 »
kesse: det er andre tider nå enn da souness satt ved rattet :) mike går nok utenfor de 50mill p og skal ha en stjerne for å markere seg.. slik jeg ser det..og tidene vi snakket om lønn og slikt er over.. nå har vi masse penger så lønninger er min minste bekymring.

Dette er selvsagt helt feil. Det er ingen Roman som har tatt over Newcastle United.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #146 på: 09. Juli 2007, 20:14 »
Trur ikkje Ashley er den typen eg heller. Eg er ganske sikker på at han er ute etter å tjene peng, og det gjer ein ved suksess. Han skjønnar nok og sikkert at eit kjøp av ei stjerne vil være bra reklame for klubben, i tillegg til inntekter ved draktsalg osv.

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #147 på: 09. Juli 2007, 20:26 »
Deilig du vet dette er feil da asbjørn. Noe mer du vet som ingen andre vet? hvem flere får vi i sommer?

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #148 på: 09. Juli 2007, 20:47 »
Deilig du vet dette er feil da asbjørn. Noe mer du vet som ingen andre vet? hvem flere får vi i sommer?

De fleste vet dette. Det vet nok du også om du gidder å lese intervjuene med vår nye styreformann Chris Mort.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #149 på: 09. Juli 2007, 20:51 »
Enig Asbjørn. Er dette jeg prøver å få frem! Vi er ikke Chelsea, forandringene vil ikke bli enorme, men vi beveger oss i riktig retning.