20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Verdensstjerne til St.James Park  (Lest 43376 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Verdensstjerne til St.James Park
« Svar #120 på: 09. Juli 2007, 00:37 »
Jeg tar gladelig imot gode spillere som Deco til Newcastle, vil jo egentlig være idioti å si nei takk til en slik spiller, men det forutsetter jo selvfølgelig at prisen er vesentlig lavere enn 23 millioner pund! Han er jo tross alt snart 30 om han ikke har passert det, da blir en slik sum det er snakk om her i drøyeste laget synes jeg!

Faustino

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #121 på: 09. Juli 2007, 00:58 »
Dette blir bare for dumt. By heller 23mill£ på Kakha Kaladze.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #122 på: 09. Juli 2007, 01:03 »
deco er alt for liten, han kommer til å bli spist opp i premier league! håper for helvete at det er kødd

Nå klarer vel f.eks Emre, Dyer, Cahill og andre små midtbanespillere seg bra i PL, så ser ingen grunn til at Deco ikke skulle klare det.

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #123 på: 09. Juli 2007, 01:04 »
hahaha deco kommer jo aldri til newcastle. Vi er ikke i Europa engang:) Men dere må skjønne en ting,og det er at mike vil nok markere seg raskest mulig med et kjempe dyrt kjøp. Så kommer nok snart en dyr stjerne spiller. Prisen er jo uvesentlig for øyeblikket.. Klubben vasser jo i penger nå. :)

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #124 på: 09. Juli 2007, 01:06 »
Haha! Deco for liten for Premier League?  :P :P

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #125 på: 09. Juli 2007, 10:22 »
Vi linkes til Deco igjen. Eto'o og denne gangen...

Tror nok ikke noen av de kommer, men begge hadde vært velkomne.  ;D
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

bråkebøtta

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #126 på: 09. Juli 2007, 11:21 »
Spennende at det kan være et storkjøp eller to på gang, men er ikke sikker på at £23 mill for Deco er så lurt.
Han er veldig god, men jeg er sikker på at vi kan få tak i vel så god(e) spiller(e) til en langt rimeligere penge...
Han blir 30 neste måned og da er £23 mill en rimelig 'stiv' pris å betale...

Enig med dere i at Cashley nok vil markere at nå har Newcastle penger og kan kjøpe hvem som helst...
Føler dog at midtbanen ikke er vårt svakeste kort, men gode spillere er jo alltids velkommen til klubben, (men ikke nødvendigvis for en hver pris!!)
« Siste redigering: 09. Juli 2007, 11:23 av brÃ¥kebøtta »

John Marius

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #127 på: 09. Juli 2007, 11:56 »
Incoming #5?:
Deco deal done?

A story which broke on Sunday in the News of the World concerning our interest in Deco (pictured) of Barcelona appears to have moved on quickly, Monday bringing claims from credible sources that the player is expected on Tyneside for a medical this week.

Spanish newspapers reported last month that the 29 year-old Brazilian-born Portuguese international midfielder was on a list of players who had been declared surplus to requirements at the Nou Camp.

Klipt og limt fra www.nufc.com... Hva skal man si?

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #128 på: 09. Juli 2007, 12:01 »
Jeg sier : JA TAKK! Deco du er velkommen. Penger er faktisk min minste bekymring når det gjelder Newcastle om dagen
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #129 på: 09. Juli 2007, 12:14 »
Er det virkelig mulig at dette kan skje? Eg trur det ikkje før eg ser Deco i Newcastle-drakt.

twominds

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #130 på: 09. Juli 2007, 12:46 »
Deco er så absolutt ikke for liten for PL. Han er en klassespiller offensivt, og som ihvertfall tidvis har enormt arbeidsområde. Problemet er at han er en humørspiller som nok kan settes ut av kampen ved å bruke en småstygg midtbanekriger på han. Synes £23 mill er for mye selv for han, uansett. Er det mulig å få han for rundt Bent-pris, så ja, men ikke godt over 20. Spørs¨ålet blir i tilfelle om vi har de riktige spillerne til å fylle hullene Deco vil etterlate seg i midtbanen når han er høyt i banen. Jeg har etterhvert blitt overbevist om at det viktigste grunnlaget for etthvert godt lag er en god og balanserende defensiv midtbanespiller. Det finnes ikke et eneste av storlagene som mangler denne spillertypen som lar de mer spesialiserte offensive spillerne fokusere på nettopp det de er gode til.
Så stopper det å regne, det er sant!
 Det stoppet ett sekund, og skyene forsvant.
 Og der sto gud å så på, og lurte på hvem som vant!!"

twominds

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #131 på: 09. Juli 2007, 12:58 »
Kanskje ikke for liten. Men for pinglete? tja.. en ting er i alle fall sikkert, dersom han skal filme og syte kan han holde seg i barca!!
For all del, men er det noe filmen "goal" lærte oss, så er det at det er det første du lærer på en våt og gjørmete engelsk treningsbane. Også det at typer som Luque, bare trenger en oppkomling med drømmer for å skjerpe seg og bli stjerne igjen da.
Så stopper det å regne, det er sant!
 Det stoppet ett sekund, og skyene forsvant.
 Og der sto gud å så på, og lurte på hvem som vant!!"

Noreng

• Gjest
« Svar #132 på: 09. Juli 2007, 13:10 »
Håper isåfall Sam snakker godt med Deco. Frykter Owen sin grunn her (penger penger penger)

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #133 på: 09. Juli 2007, 13:15 »
Kanskje Luque våkner til liv igjen med en "spanjol" til på laget! ;)

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #134 på: 09. Juli 2007, 13:33 »
Siden en del snakker om £23m her for Deco, så er det bare Wikipedia som skrev det i går, uten at det var sant.

Hva synes folk om at vi blir linket til Samuel Eto'o da? God spiller og god kamerat med Albert Luqe.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.