20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Verdensstjerne til St.James Park  (Lest 43369 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Verdensstjerne til St.James Park
« Svar #75 på: 07. Juli 2007, 18:20 »
Det er et av de største ankepunktene om dette forumet - det er veldig mange tråder som egentlig handler om samme sak/person. Veldig unødvendig.
Helt enig med deg Ulf! Det er veldig mange tråder som handler om det samme temaet, bare med forskjellige overskrifter. Synes det gjør forumet litt uoversiktlig og tungvint til tider. Det er ihvertfall min mening.  :)

Men ellers synes jeg dette forumet er meget bra!  :)

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #76 på: 07. Juli 2007, 19:50 »
Enig i at enkelte tråder handler om noe av det samme, men det er i alle fall bedre enn NUSSC der de bare har to-tre tråder å skrive i i hver forumkategori... Men, men, det er jo som aDDis sier: det er bare de samme fem-seks folkene som diskuterer frem og tilbake med seg selv.

Forresten, drar ikke opp NUSSC fordi du, Ulf er NUSSC-mann. Sammenligner bare med alternativene.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #77 på: 07. Juli 2007, 21:15 »
Det er et av de største ankepunktene om dette forumet - det er veldig mange tråder som egentlig handler om samme sak/person. Veldig unødvendig.

Det er mye bedre på denne måten selv om denne tråden utviklet seg til å bli overflødig. Tror ikke folk tar dere så veldig seriøst lenger. Husker når jeg var på newcastle.no for noen år siden, da det var mange brukere som ofte skrev. Nå er det jo bare helt tragisk... 2 nye innlegg hver dag? Ja MYE bedre enn dette! Hvis du er så glad i gestapo regler kan du vel bare holde deg på forumet ditt!

Og nå har tråden sklidd enda mer ut ;D

Dette handler vel om smak og behag antar jeg. Jeg synes det er mye rot med mange tråder om stort sett samme tema, men det er min mening... Angående gestapo regler og "mitt forum" som du sier - Jeg har ikke noe eget forum! ;) Og ja jeg er regelmessig innom newcastle.no forumet og dette forumet, sammen med flere engelske forum. Vil si tidsfordrivelsen pr idag er ca 50-50 på de norske. Dvs at jeg bruker omtrent like lite tid på begge!
Forumet er ok det, men det er akkurat dette med mange tråder om samme tema som kan bli mye bedre. Synes heller ikke at det er voldsomt mange flere som skriver noe fornuftig her inne enn på newcastle.no... For å si det sånn; begge er vel like dårlige...    ;D

Og håvard; pr idag er jeg verken NUSSC-mann eller newutd-mann som du sier. Ja jeg har vært medlem i nussc lenge (mange år som uvitende idiot...  >:( ). Har fortsatt håp om at forbedringene kommer i år. Men jeg betaler ikke noe kontigent før jeg faktisk ser at man får varen som reklameres for.

Men nå blir dette en ny nussc-debatt, og jeg beklager at jeg er en av de som drar den lengst.

BACK TO TOPIC:
Vi får nok ingen verdensstjerner til Newcastle nå i sommer. Det nærmeste jeg tror vi kommer er en evt signering av Gudjohnsen...
« Siste redigering: 07. Juli 2007, 21:31 av Ulf »

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #78 på: 07. Juli 2007, 23:11 »
...og han tror jeg kommer også. Men hva hendte med Martins egentlig? Skulle ikke han til Arsenal? Har ikke fulgt med så nøye i det siste.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #79 på: 08. Juli 2007, 04:04 »

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #80 på: 08. Juli 2007, 07:39 »
Oi, dette har jeg liten tro på at vil skje. Dette vil jo være 2 store risiko kjøp også da både Raul og Deco er ganske så uprøvd i en fysisk og temposterk liga som det Premier League er. Av disse 2 tror jeg Deco er den som vil ha de beste forutsetningene for å lykkes i PL. Raul er jeg redd for at vil falle litt for lett igjennom. Men uansett 2 gode og spennende spillere, som jeg har liten tro på at vil havne hos NUFC i løpet av overgangsvinduet.

NoTW er vel heller ikke den mest troverdige avisen.......  ;)

Mariusen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #81 på: 08. Juli 2007, 11:10 »
Nei, de er ikke så veldig troverdige. Men her ken vi få en spiller som kan skåre opp mot 10 mål fra midtbanen og en spiss som alltid er sulten. Jeg er positiv! Og begge er så rutinerte at jeg tror de vil klare å tilpasse seg PL.
Men jeg har liten tro på at det vil skje.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #82 på: 08. Juli 2007, 11:13 »
Det er selvsagt bare tull. Og det er bra fordi jeg vil ikke ha noen av dem...

Førre

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #83 på: 08. Juli 2007, 11:24 »
http://www.tribalfootball.com/article.php?id=46895

Tribal Football linker oss også til Deco og Raul

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #84 på: 08. Juli 2007, 11:28 »
Ja, men de henviser jo bare til artikkelen som står i News of The World.  ;)

Førre

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #85 på: 08. Juli 2007, 12:02 »
Åja, my bad!

Jewlnufcfan

• Supersub
    • Vis profil
    • Hofstater at Deviantart.
Ho?way the lads!

FC, FC, FC BAYERN!

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #87 på: 08. Juli 2007, 13:21 »
Haha, se Newcastle.no prøver å skaffe seg cred ved å skrive:

"En kilde nær klubben forteller oss":

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #88 på: 08. Juli 2007, 13:25 »
Store navn men thats it. Har alltid likt Raul men føler det er maange år siden han var på topp. Deco tror eg ikkje passer i PL.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

IamFreddie

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #89 på: 08. Juli 2007, 13:35 »
Raul er en god spiller, men han er over toppen for lenge siden.
Deco er en god spiller, men trenger vi nye midtbanespillere?

Eg mener vi har en av englands beste midtbaner på papiret, eg håper Big Sam greier og samkjøre den.