20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Franck Queudrue linkes  (Lest 5777 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Torjus

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Franck Queudrue linkes
« Svar #15 på: 07. Juli 2007, 00:49 »
Støttes !

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #16 på: 07. Juli 2007, 08:26 »
Er kansje Franck Queudrue en slik spillertype som Sam allardyce liker? God på hodet, fysisk i spillestilen og slettes ingen smågutt........
Big Sam vet jo å utnytte spillertyper som passer hans ønsker til fulle, så vi skal nok kansje ikke se bort ifra at Queudrue kommer og i tilleg blir en et røverkjøp!?!  ;)

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #17 på: 07. Juli 2007, 08:35 »
Nei. Ingen av dem er villige til å sitte på benken i Newcastle, så vi ville fått sure spillere. Dessuten er det ikke slik at vi har milliarder å bruke på spillere selvom noen her inne tror det. Ikke ta alt for god fisk når dere leser rundt på nettet... Å bruke 10mp på èn plass er for meg helt håpløst når det er så veldig mange plasser som trenger å styrkes.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #18 på: 07. Juli 2007, 09:43 »
Jeg tviler igrunnen på at vi henter inn 2 nye backer. Det er ikke vits når vi kan bruka baba som backup. Å hente Baines og Bridge ville vært usmart tror jeg.

Jeg har ikke sitt så mye av Quedrue, men vet at han har en meget fin teknikk, og gode innlegg. Deffensivt er jeg mer skeptisk..  Han er ikke like god som Baines og Bridge, men jeg har alltids lurt på hva han har gjort i Fulham. Et helt ok kjøp, men ikke noe å hoppe i taket over. Tror han ville blitt det "dårligste" kjøpet i sommer.

Egentlig ganske trist, for det hadde vært gøy om vi gjorde vårt beste kjøp på backen eller midtstopper plass.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Chris_Waddle

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #19 på: 07. Juli 2007, 10:13 »
Kjøper vi Quedrue MÅ vi ha enda en venstreback, Quedrue sanker jo gule kort slik som Bowyer på sitt beste og må sone en del i løpet av en sesong. Enig med de som holder Bridge som førstevalg, nesten aldri skadet (bortsettt fra da Shearer meiet han ned) og utrolig stabil! Da trenger vi bare en ungutt (gjerne fra akademiet med helst en naturlig venstreback) som backup!

Når det er sagt, tror at N'Zogbia ville blitt en fantastisk venstreback om han hadde blitt skolert der, kjapp, god teknikk og ekstremt god offensivt! Bare synd å kaste bort talentet der, men tror han har større sjanse for å hevde seg i toppen der tross alt. Og om alternativet er benken vil jeg heller vi skal prøve han på back! Clichy i Arsenal er litt samme type og han begynner og bli GOD! Men vil gjerne se N'Zog på kant så er delt i mitt syn der!
"Spennende spiller denne Werni, hardere mottak enn skudd" I. Hoff

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #21 på: 14. Juli 2007, 12:58 »
Quedrue er langt unna mitt førstevalg på venstreback. Tror nok jeg blir skuffa dersom han blir vår venstreback kommende sesong.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #22 på: 14. Juli 2007, 13:06 »
Enig. Jeg skjønner ikke hvordan vi kan gå for quedrue hvis vi har mye penger å handle for. Bridge og Baiens er jo mye bedre. Hvorfor ikke pøse ut 5-6mp for en av dem?
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

BallaJazz

• Gjest
« Svar #23 på: 14. Juli 2007, 22:35 »
Bridge er et mye bedre alternativ ja men finnes værre enn franksmannen å få på laget.Han holder et greit nivå men ingen klasseback så håper på et annet alternativ der selv.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #24 på: 14. Juli 2007, 22:58 »
Enig, Queudrue er en helt grei signering, men foretrekker Bridge eller et annet bedre alternativ. Uansett, så er Queudrue bedre en Bridge/Baines/Shorey når det kommer til det fysiske, mener jeg. Han er stor, sterk og vet å utnytte dette ved å være meget tøff og fysisk i spillet sitt (mislik eller lik), han er også meget god i lufta og man kan vel si at han er blant de beste backene på akkurat dette området!?! Synes også at han er veldig trygg defensivt, men at hans store svakhet er det offensive. Det er vel også der forskjellen til Bridge og co ligger!? Er vel raskere og mer med på det offensive spillet. Gode til å hjelpe vingene, komme rundt på kantene og har stabilt gode innlegg. Noe jeg mener vi kansje vil savne om Franck Queudrue blir vår faste venstreback......

Filla

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #25 på: 15. Juli 2007, 01:58 »
Quedrue bör ikke väre förstevalg...syns som mange andre her att vi heller bör punge ut md 5-7 mill £ på Bridge eller Baines...Babayaro er en grei backup, så vi behöver egentlig ikke Quedrue i d hele tatt synes nå jg..

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #26 på: 15. Juli 2007, 11:00 »
Enig, Queudrue er en helt grei signering, men foretrekker Bridge eller et annet bedre alternativ. Uansett, så er Queudrue bedre en Bridge/Baines/Shorey når det kommer til det fysiske, mener jeg. Han er stor, sterk og vet å utnytte dette ved å være meget tøff og fysisk i spillet sitt (mislik eller lik), han er også meget god i lufta og man kan vel si at han er blant de beste backene på akkurat dette området!?! Synes også at han er veldig trygg defensivt, men at hans store svakhet er det offensive. Det er vel også der forskjellen til Bridge og co ligger!? Er vel raskere og mer med på det offensive spillet. Gode til å hjelpe vingene, komme rundt på kantene og har stabilt gode innlegg. Noe jeg mener vi kansje vil savne om Franck Queudrue blir vår faste venstreback......

En back som først og fremst har sin store styrke i det deffansive er ingen ulempe. Da er Quedrue høyst velkommen for min del, men bare som 1 av 2 venstrebacker. Big Sam skal vel ønske seg to nye venstrebacker og som 1 av disse 2 er Quedrue kanskje grei nok, særlig dersom han er best på det deffansive. En slags "back-stopper" som ikke går lenger enn til midtstreken kan være ideelt i vanskelige bortekamper mot tøff motstand. På hjemmebane hvor Newcastle skal styre kan vi heller spiller med en mer offansivt anlagt venstreback. Men blir Quedrue kjøpt, og bare han til å forsterke venstrebacken, så vil jeg kalle det en liten skuffelse.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #27 på: 15. Juli 2007, 12:48 »