20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Franck Queudrue linkes  (Lest 5784 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Franck Queudrue linkes
« på: 04. Juli 2007, 23:43 »
En god back som jeg gjerne ser i Newcastle drakta. Sikkert ikke så dyr heller.

Newcastle and Everton have emerged as suitors for Fulham defender Franck Queudrue.

The 28-year-old, in England since leaving Lens in 2002, said recently that he would consider his future at Craven Cottage this summer and his agent claims Newcastle and Everton are monitoring his situation with interest.

"His technical skills and great left foot have attracted a couple of Premier League teams," Queudrue's representative Dominique Six.

"He is a professional and is under contract with Fulham. But if an opportunity occurs I will definitely study it. Newcastle and Everton regard Franck as a possible signing.

"Some Premier League clubs are looking for a left back, and Franck could be a good choice."

setanta.com
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Franck Queudrue linkes
« Svar #1 på: 05. Juli 2007, 00:13 »
Han er ikke noen dårlig fotballspiller og har gjort en helt grei figur i PL så lenge han har vært der, men jeg synes heller ikke at en signering av Franck Queudrue er noe å hoppe i take over. Blir litt skuffet om vi ender opp med han på backplass når sesongen starter da jeg har sett for meg at vi skal hente spillere fra en "liga" litt høyere enn der Queudrue er!

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #2 på: 05. Juli 2007, 01:47 »
Han er ikke noen dårlig fotballspiller og har gjort en helt grei figur i PL så lenge han har vært der, men jeg synes heller ikke at en signering av Franck Queudrue er noe å hoppe i take over. Blir litt skuffet om vi ender opp med han på backplass når sesongen starter da jeg har sett for meg at vi skal hente spillere fra en "liga" litt høyere enn der Queudrue er!

Støttes. Er ikke særlig overbegeistret for Queudrue. Få inn Bridge!
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3 på: 05. Juli 2007, 02:54 »
blir skuffet om slike spillere blir hentet.. nå har klubben penger.. bruk de!! vil ha et par 15millp signing jeg nå.  klassespillere..

twominds

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #4 på: 05. Juli 2007, 10:52 »
Håper du ikke mener vi skal bruke 15 mill pund på venstreback.. Det er vel ikke riktig prioritering?  ::) men en klasseback til 5 er jeg enig i.
Så stopper det å regne, det er sant!
 Det stoppet ett sekund, og skyene forsvant.
 Og der sto gud å så på, og lurte på hvem som vant!!"

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5 på: 05. Juli 2007, 10:56 »
I følge en talsmann, ønsker Big Sam to venstrebacker. Bridge/Baines og Queudrue ville jeg vært meget fornøyd med.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7 på: 05. Juli 2007, 13:53 »
Dersom Quedrue er sett på som den "dårligste" av to venstrebacker syns jeg det er greit, men med den økonomiske situasjonen vi er i nå blir jeg også ganske skuffa om vi kjøper kun Quedrue, selv om han er habil back.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8 på: 05. Juli 2007, 14:49 »
både brigde og baines så er jeg fornøyd på venstre siden.. de to ville kostet rundt 10 mill pund..kjøp de begge.. håper vi satser høyere enn quedrue selv om han er siktet til reserve.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #9 på: 05. Juli 2007, 15:56 »
å bruke 10mp på 2 venstrebacker er idioti! og det kommer selvsagt aldri til å skje.. Jeg er glad vi linkes til spillere som dette! På tide at Newcastle begynner å få litt valuta for pengene sine, ikke bare blåse bort utallige millioner på spillere som underpresterer!!

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #10 på: 05. Juli 2007, 18:46 »
Verken Baines eller Bridge vil nok ikke komme til oss for å være 2.valg for den andre. Quedrue hadde vært meget bra - hvis han er tiltenkt backuprollen bak en av de ovenfornevnte.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #11 på: 05. Juli 2007, 20:00 »
Quedrue er jo selvfølgelig en ganske så god spiller, men som Frode og Nordin er jeg ikke sånn overbegeistret.

Men får vi han for 1,5-2 mp, så kan man ikke klage. Og selv om vi henter Quedrue betyr det ikke nødvendigvis at vi ikke prøver oss på Bridge. Stoler på at Big Sam vil gjøre det rette uansett.

Chris_Waddle

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #12 på: 06. Juli 2007, 07:18 »
Manuel Pasqual fra Fiorentina hadde vært noe! Spilt meget bra på et Fiorentinalag som tok poeng nok til å komme på 3. plass! Har ikke hatt all verden med suksess med Italianere tidligere men.... I allefall en klasseback på nivå med Bridge, om ikke bedre!
"Spennende spiller denne Werni, hardere mottak enn skudd" I. Hoff

bråkebøtta

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #13 på: 06. Juli 2007, 12:56 »
Er Manuel Pasqual like god som Bridge syntes jeg vi skal gå får han som koster en femtedel av han andre...
Jeg syntes det er greit at vi ikke kaster bort enorme summer på spillere som kan falle totalt igjennom i Premier League...

Vi har nok av grelle eksempler på at masse penger er brukt på, unnskyld uttrykket, drittspillere...

En stor overgangssum reflekerer ikke bestandig hvor god en spiller er....!

Fortsetter vi å hente inn spillere for en sum av £3-4 mill, så 'gjør' det ikke så mye om det viser seg at de ikke takler Premier League nivået, da det er mulig å få igjen kjøpesummen ved et videresalg!!

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #14 på: 07. Juli 2007, 00:46 »
å bruke 10mp på 2 venstrebacker er idioti!

å?

Om det hadde vert snakk om Baines og Bridge for 10M så hadde det vert årets kupp, på grensa til magisk genialt.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]