20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Bellamy må finne seg en ny klubb igjen  (Lest 7431 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Sv: Bellamy må finne seg en ny klubb igjen
« Svar #15 på: 05. Juli 2007, 20:03 »
At folk kan tilgi Bellamy for det han er gjort har, og vil alltid være, ubegripelig for meg.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #16 på: 05. Juli 2007, 20:09 »
At folk kan tilgi Bellamy for det han er gjort har, og vil alltid være, ubegripelig for meg.

Jepp, og nettop derfor mener jeg at det hjelper ikke et pøkk hvor mye Big Sam klarer å temme ham, fansen vil han nok aldri overvinne igjen!

Spekuleres forresten i at West Ham er interessert i Bellamy nå, han og Bowyer kan jo bli litt av et radarpar....
« Siste redigering: 05. Juli 2007, 20:15 av chickenman »

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #17 på: 05. Juli 2007, 23:34 »
Ikke faen om han kommer hit hvertfall, det er helt sikkert
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #18 på: 06. Juli 2007, 20:22 »
Jeg er fremdeles i tvil om hvor mye sannhet det ligger i de SMS-ryktene. Og hva angår det han gjorde mens han ennå var Newcastle-spiller, så føler jeg ikke jeg har noe å tilgi ham for. Jeg synes ikke han gjorde noe galt, jeg synes bare han valgte feil måte å vise sin frustrasjon på. Men akkurat det er ikke den største saken i verden. Noen måtte åpne kjeften og fortelle verden hvilken idiot Souness var, og det han sa i den sammenheng hadde og har han, evig rett i.

Kong Shearer får mene hva pokker han vil. Ut fra den informasjonen jeg har om Bellamy-bråket, så har jeg ingen problemer med den gutten. Overhodet ingen problemer. Det er godt mulig at Shearer sitter på litt annen informasjon enn meg, og i større grad førstehånds informasjon. Men jeg kan ikke annet enn å dømme Bellamy ut ifra den informasjonen jeg har. Og den informasjonen jeg har er ikke nok til å hate Bellamy og alt han står for. Jeg kan fremdeles se på 02/03-DVD'en med stor glede og ønske at Bellamy fremdeles var en del av gjengen.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #19 på: 06. Juli 2007, 22:17 »
Bellers har flere ganger vært anmeldt for å smekke til damer..
Han har hisset på seg Big Al for sitt "vinnende vesen"
Han har simulert skade for å slippe å spille på kant
Han har et generelt utålelig vesen
Han angriper lagkamerater i fylla (og han greier ikke engang knuse foten deres med ei golfkølle)
Han scorer for lite mål
Han har for god lønn

Skjønner godt at du ønsker ham tilbake Jokke (Ironi er IKKE ut!)

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #20 på: 06. Juli 2007, 22:31 »
men dette er jo bare positive egenskaper. Og gjør ingen skade så lenge Bellamy gir alt på bana. Han kan gjerne smekke til så mange damer han vil for meg. Det har det sikkert gått av og. Det at han smekker til damer viser jo bare aggresivitet som er bra og ha. Ja eg synes og det er bra at han pådrar seg gult kort i annenkver kamp pga munnbruk!! Skikkelig passion det liker me. At han kaller politimenn for misunnelige jævler når det kommer for og hente han ut fra pubben når han slår vilt rundt seg viser at han ikkje er redd for nokken. At han kaller Newcastle ein møkkaklubb gjer han bare fordi han er misunnelig men tør ikkje innrømme det. At han sjeller ut Shearer på sms viser at han er modig. Fytti fanken så deilig det hadde vert og fått Bellamy tilbake i svart og kvitt. Olala
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Torjus

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #21 på: 06. Juli 2007, 22:59 »
men dette er jo bare positive egenskaper. Og gjør ingen skade så lenge Bellamy gir alt på bana. Han kan gjerne smekke til så mange damer han vil for meg. Det har det sikkert gått av og. Det at han smekker til damer viser jo bare aggresivitet som er bra og ha. Ja eg synes og det er bra at han pådrar seg gult kort i annenkver kamp pga munnbruk!! Skikkelig passion det liker me. At han kaller politimenn for misunnelige jævler når det kommer for og hente han ut fra pubben når han slår vilt rundt seg viser at han ikkje er redd for nokken. At han kaller Newcastle ein møkkaklubb gjer han bare fordi han er misunnelig men tør ikkje innrømme det. At han sjeller ut Shearer på sms viser at han er modig. Fytti fanken så deilig det hadde vert og fått Bellamy tilbake i svart og kvitt. Olala
De er ganske negative mener nå jeg. Damer skal man behandle fint. Uten de måtte vi mannfolk ha tatt oss til andre holl enn kvinnfolkas  ::) At han pådrar seg gult kort annenhver kamp, og ihvertfall når det er for munnbruk, er ihvertfall en dårlig egenskap. Ingen på et lag som ser etter en sånn spiller. At han velger å bruke energien sin på å kjefte på dommeren viser jo at han har hodet feil plass. Bruk heller energien på å sette avslutningene. At han kaller Newcastle en møkkaklubb, viser at han er bitter og uprofesjonell. Er det en bra egenskap kanskje?
At han skjeller ut Shearer, viser jo for en drittunge han er, og hvor lite voksen han er i hodet. Noe han også viser ved å få kort for munnbruk hele tiden.

Bellamy, stikk til West Ham og la de betale 11 millioner i overpris. Du er ikke verdt en dritt. Og skal du noen ganger spille for NUFC igjen ser jeg helst at du betaler klubben for at du skal få spille, og ikke omvendt.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #22 på: 07. Juli 2007, 00:09 »
Nei ikkje fan om Liverpool ska få 11Mill for avskummet! Det er jo halve Torres!
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Torjus

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #23 på: 07. Juli 2007, 00:47 »
£9mill er det visst. Uansett, blodpris mener jeg. Og £70.000 i uka.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #24 på: 07. Juli 2007, 00:53 »
Glem ikke da denne godgutten prøvde å banke opp vår assisterende manager med en stol for noen år siden.

Torjus

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #25 på: 07. Juli 2007, 01:06 »
Det er jo også en ganske så positiv egenskap, for å henge meg på ironien til Benson ! (?)

Men gullgutten klarte vel ikke skade han heller, i likhet med Riise?

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #26 på: 07. Juli 2007, 01:07 »
Hells Bells kan bare gå til West Ham. Det er det beste for alle parter. Untatt West Ham

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #27 på: 07. Juli 2007, 01:08 »
Bellamy har aldri gjort ei fluge fortred.

Sons

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #28 på: 07. Juli 2007, 01:40 »
Jeg vil aldri se Bellamy i Newcastle drakt igjen..

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #29 på: 07. Juli 2007, 21:39 »
Overgangen til West Ham ser ut til å gå i orden.
£7.5mill er summen.

http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/teams/w/west_ham_utd/6270944.stm