20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Bellamy må finne seg en ny klubb igjen  (Lest 7440 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Bellamy må finne seg en ny klubb igjen
« på: 04. Juli 2007, 18:35 »
Stakkars lille Bellamy.

http://home.skysports.com/list.aspx?hlid=475228&CPID=8&clid=14&lid=3&title=Benitez+hints+at+Bellamy+exit

Ser forresten gjerne drittsekken i Sunderland drakta. Kan bli artig med Bellamy og Keane på treningsfeltet.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Bellamy må finne seg en ny klubb igjen
« Svar #1 på: 04. Juli 2007, 18:37 »
Så lenge han ikke blir Newcastle-spiller er jeg glad. Drømmen er vel at han blir Spurs- eller Arsenal-spiller, sånn for vår del!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2 på: 04. Juli 2007, 21:01 »
Denne gangen tror jeg hissigproppen må finne seg en langt dårligere arbeidsgiver enn tidligere. Tror nok ikkeflere klubber går på Bellamy-smellen. Knaskje han ender i Sunderland eller et annet lag som nesten bare må tra sjansen på han.
Ellers ser jeg jo en mulig for at han returnerer til Skottland
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3 på: 04. Juli 2007, 21:39 »
Han kan gjerne bli Newcastle-spelar igjen for min del, men berre dersom Ameobi, Owen eller Martins blir seld, evt ein svært billig penge.

Panserfauzt

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #4 på: 04. Juli 2007, 21:44 »
Han kan gjerne bli Newcastle-spelar igjen for min del, men berre dersom Ameobi, Owen eller Martins blir seld, evt ein svært billig penge.

NEI NEI NEI OG ATTER NEI!!!!! Eneste han kommer til å gjøre er å bryte ned laget innenfra og sende moralen rett i kjelleren. Om han er på vei til Newcastle, skal jeg minelegge motorveien inn til byn, eller forandre skiltinga sånn at han ender i scumberland >:(
Roses are gay, violets are gayer, fuck this poem and listen to Slayer.

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5 på: 04. Juli 2007, 21:46 »
Hei du!  ;) Vi har jo Big Sam, han fiksa Bellamy lett! Når Diouf og Anelka, kvifor ikkje Bellamy?

Chris_Waddle

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #6 på: 04. Juli 2007, 21:59 »
Kan si mye rart om Bellamy, men vil ikke se han mot Newcastle - få han til Skottland. En djevel å spille mot, scorer garantert mot Newcastle om han får sjansen! (Kan jo hende vi plutselig har et forsvar, men tar litt tid å venne seg til tanken).
"Spennende spiller denne Werni, hardere mottak enn skudd" I. Hoff

Panserfauzt

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #7 på: 04. Juli 2007, 22:00 »
Ja godt mulig Sam kan få skikk på han.. Men selv om klubben kanskje vil ha han, så tviler jeg på toon army er like begeistra. De gangene jeg har sett han spille mot oss har han ikke akkurat bli buet og pipet på.. Glemmer ikke da han skulle ta en corner sist sesong forran toon gjengen, hele tribuna ble til et illsint hvepsebol og han var ikke langt fra å bli spist levende.

Tror han må slite noe jævlig med å bygge opp tilliten igjen, og et feilsteg og han blir plukkhøne atter en gang.
Roses are gay, violets are gayer, fuck this poem and listen to Slayer.

Tønsberg

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #8 på: 04. Juli 2007, 22:01 »
Har ikke noe mot bellamy jeg heller,men akkurat noe storscorer er han ikke. ;D

Abel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #9 på: 04. Juli 2007, 22:45 »
Bellamy er en meget god spiller som alltid gir 100%, men nå har vi allerede to lignende spisstyper i Martins og Owen. Men Bellamy var uten tvil en av de beste under Robson, han var meget god i Blackburn men har slitt i Liverpool. Dette tror jeg kommer av manglende tillitt og måten Liverpool spiller fotball på, han er ikke den eneste spissen som har slitt med å score mål der.
an sparker ikke Bobby Robson??

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #10 på: 04. Juli 2007, 22:50 »
Bellamy har aldri vært noen storscorer, men han fikk det virkelig til å løsne i Blackburn av en eller annen grunn. Vil uansett ikke ha denne klysa tilbake. Måtte han aldri returnere til Tyneside som Newcastle-spiller.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #11 på: 04. Juli 2007, 22:58 »
Om BigSam skulle klare å temme ham så hvile nok Bellamy fortsatt få et helvete med å overvinne fansen, hvis han i det hele tatt noen gang hadde klart det. Nei takk, det finnes bedre spillere der ute, heldigvis er to av dem i klubben vår nå!

Noreng

• Gjest
« Svar #12 på: 05. Juli 2007, 02:14 »
Håper ingen i PL vil han, så signerer han for Watford elno  :)

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #13 på: 05. Juli 2007, 11:41 »
Håper ingen i PL vil han, så signerer han for Watford elno  :)

Ser ut som West Ham er interessert. Tevez går til Man Utd.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #14 på: 05. Juli 2007, 13:51 »
Jeg innrømmer lett at Bellamy er en god spiller, men vi har faktisk ikke veldig stort behov for den type spiller nå. Og hans utenomsportslige eskapader og hans historie i Newcastle sier sitt.
Tror forsåvidt faktisk at Sam er den manageren som kanskje kunne fått skikk på ham, men ville uansett slitt sinnsykt med fansen.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida